• امروز : 8 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی تنیس روی میز (table tennis touch)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

711 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی، در ژانر مسابقه‌ای و ورزشی طراحی شده است و راجع به رشته‌ی ورزشی تنیس روی میز است که شامل چندین بخش مختلف مسابقه‌ای است. از بخش حرفه‌ای گرفته تا بازی سرعتی و بازی چندنفره و آرکید. هرچند بازی چندنفره نیاز به نصب برنامه‌ی جانبی و آنلاین بودن دارد که آن برنامه نیز در ایران مسدود است. بازی، تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای نیز دارد و در تنظیمات به شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر هم می‌توان متصل شد.

ژانر : تنیس روی میز

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی، بیش از ده میلیون بار نصب در گوگل‌پلی، نصب داشته است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز و گرامی کدومو؛ در این بازی فرزند شما با رشته‌ی ورزشی تنیس روی میز یا همان پینگ‌پنگ، دست و پنجه نرم می‌کند و این بازی با گرافیک و کیفیت بالایی که دارد می‌تواند به سرعت فرزند شما را به سمت خود جذب کند. بازی از چند بخش حرفه‌ای، آرکید، چندنفره و بازی سرعتی تشکیل شده است که اصل بازی واقع در بخش حرفه‌ای است که فرزند شما با مراحل مختلف در آن روبرو است و باید یکی پس از دیگری با بازیکنان به صورت آفلاین رقابت کرده و قفل مرحله‌ی بعد را باز کند. بازی هرچه جلوتر می‌رود، سخت‌تر می‌شود اما آموزش‌های اول بازی می‌تواند امیدبخش باشد. در بخش بازی سریع هم فرزندتان به سرعت به بازی تورنمنتی با بازیکنان دیگر منتقل می‌شود و می‌تواند در چند ست با آنان به رقابت بپردازد. در بخش آرکید هم با چالش‌های متنوعی روبرو می‌شود که با گذراندن هر مرحله از آن می‌تواند قفل مراحل دیگر را باز کرده و پاداش بگیرد. فرزند شما با نصب برنامه‌ی جانبی‌ای که خود بازی به وی معرفی می‌کند، می‌تواند به صورت آنلاین با دیگر رقبای واقعی و یا دوستان خود بازی کرده و امتیاز کسب کند اما این نکته هم حائز اهمیت است که این برنامه در ایران فیلتر است اما آنلاین بودن بازی جانبی و امکاناتی که دارد به خودی خود تبعات مختلفی می‌تواند برای فرزندتان داشته باشد که بهتر است شما بر آن نظارت داشته باشید. همچنین؛ فرزندتان در صورت آنلاین بودن در طول بازی با تبلیغاتی که به صورت خودکار بالا می‌آیند هم مواجه می‌شود و بازی پیشنهاد تماشای ویدئوی تبلیغاتی را نیز به او می‌دهد که می‌تواند با پرداخت درون برنامه‌ای علاوه بر غیرفعال کردن تبلیغات، امکانات جدیدی را هم بخرد. در بخش تنظیمات نیز علاوه بر تنظیم کردن موسیقی و دیگر امکانات به شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک می‌تواند متصل شود.

خلاصه‌ی آن: فرزند شما با نصب برنامه‌ی جانبی‌ای که خود بازی به وی معرفی می‌کند، می‌تواند به صورت آنلاین با دیگر رقبای واقعی بازی کند. همچنین؛ فرزندتان طول بازی با تبلیغاتی که به صورت خودکار بالا می‌آیند هم مواجه می‌شود که می‌تواند با پرداخت درون برنامه‌ای تبلیغات را غیرفعال کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز؛ شما می‌توانید با فرزندتان راجع به رشته‌های ورزشی مانند رشته‌ی ورزشی همین بازی که تنیس روی میز است صحبت کنید.

برایش نمونه‌های واقعی بازی که در المپیک کشورهای مختلف هرساله اجرا می‌شده است را پخش کنید تا او با نمونه‌ی واقعی آن نیز آشنا شود.

در صورت تمایل و علاقه‌ی فرزندتان می‌توانید در دوران پساکرونا او را در باشگاه ثبت‌نام کنید که انرژی‌اش به روش سالمی تخلیه شود و یا در پارک‌هایی که میز پینگ‌پنگ دارند با او بازی کنید و یا حتی اگر امکانات و جا دارید می‌توانید میز پینگ‌پنگ تهیه کرده و در پارکینگ محل سکونت گذاشته و در اوقات فراغت به بازی در آنجا بپردازید.

 در مراحلی که بازی سخت می‌شود به فرزندتان تاکید کنید که شکست طبیعی است و این یک بازی موبایلی است و نشان‌دهنده‌ی تلاش و استعداد او نمی‌باشد.

 اگر فرزندتان اصرار به بازی آنلاین و چندنفره دارد، می‌توانید با او صحبت کنید که در بازی آفلاین هم می‌تواند به دستاوردهای جذابی برسد و نیاز به نصب یک برنامه‌ی جانبی ندارد اما اگر اصرار فراوان دارد در هنگام بازی آنلاین فرزند کم سن و سالتان در کنارش باشید.

خلاصه‌ی آن:

در صورت تمایل و علاقه‌ی فرزندتان می‌توانید در دوران پساکرونا او را در باشگاه ثبت نام کنید.

 حتی اگر امکانات و جا دارید می‌توانید میز پینگ پنگ تهیه کرده و در پارکینگ محل سکونت گذاشته و به بازی در آنجا بپردازید.

ماجرای بازی

بازیکن در این بازی با یک بازی ورزشی و مسابقه‌ای طرف است که به صورت متمرکز و گیم‌پلی‌ای آفلاین به سراغ رشته‌ی ورزشی تنیس روی میز یا همان پینگ‌پنگ رفته و با گرافیک و طراحی بسیار روان و خوبی که دارد، توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. بازی از چند بخش متنوع تشکیل شده است و در شروع، به آموزش قوانین بازی به بازیکن می‌پردازد. بعد از تمام شدن آموزش و انتخاب طرح راکت، منویی برای بازیکن، باز می‌شود که شامل چندین قسمت مثل بخش حرفه‌ای، بازی سرعتی، آرکید، بازی چندنفره و تنظیمات است. در بخش حرفه‌ای بازیکن با سه کلاسور روبرو می‌شود که به ترتیب سطوح بازی، روی هم چیده شده‌اند و اول از همه نوبت کلاب است که باز شده و چندین مرحله دارد. هر مرحله‌ای که با موفقیت و پاداش رد می‌شود مراحل دیگر پدیدار می‌شوند و در آخر بازیکن می‌تواند به کلاسورهای دیگر که سخت‌تر و پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند دست یابد و در آخر مدال و جام‌های مختلفی را از آن خود کند. در بخش آرکید که بخش دیگر متنوعی است، بازیکن با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود که بازی در آن‌ها پاداش‌ها خود را دارد و بعد از اتمام هر بخش، بخش بعدی باز می‌شود. در بخش بازی سرعتی نیز بازیکن به سرعت به سراغ یک مسابقه‌ی چند ستی رفته و حریف خود را انتخاب کرده و به بازی می‌پردازد. در بخش چندنفره که بخش آنلاین بازی است نیز، با نصب یک برنامه‌ی جانبی که خود بازی پیشنهاد می‌دهد، می‌تواند با دوستان خود یا با افراد واقعی دیگر به مسابقه بپردازد و جوایز را در لیگ‌ها از آن خود کند البته این نکته هم حائز اهمیت است که این برنامه‌ی جانبی فیلتر است و نیاز به اینترنتی با فیلترشکن قوی دارد. بازی پرداخت درون برنامه‌ای دارد و پیشنهاد تماشای ویدئوی تبلیغاتی و تبلیغات اتومات نیز دارد که با پرداخت درون برنامه‌ای می‌تواند آن را غیرفعال کند. در بخش تنظیمات می‌تواند نام خود و کشور را مشخص کرده، در شبکه‌های اجتماعی بازی عضو شود و یا از آن طریق با دوستانش ارتباط بگیرد و در آخر موسیقی بازی را نیز تنظیم کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android  - ios

نام ناشر: Yakuto

نام توسعه دهنده: Yakuto

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، جدول رتبه‌بندی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: همراهی با والدین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تنیس روی میز

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!