• امروز : 1 آبان 1403
logo

نقد و بررسی بازی A Short Hike (یک پیاده‌روی کوتاه) (A Short Hike)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

4 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

88 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بازی A Short Hike یک ماجراجویی آرامش‌بخش است که در آن فرزندتان در نقش یک پرنده به پیاده‌روی، صعود و کاوش در مناظر زیبای پارک ملی Hawk Peak می‌پردازد. در این بازی، فرزندتان می‌تواند مسیرهای مختلف را دنبال کند، با دیگر کوهنوردان ملاقات کند و گنجینه‌های پنهان را کشف کند. این بازی با موسیقی دلنشین و گرافیک جذاب، تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بازی نشان سلامت کدومو را دارد.

ژانر : ماجراجویی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

جایزه Seumas McNally Grand Prize در 2020، نامزد بهترین بازی مستقل در Golden Joystick 2019

جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی “A Short Hike” با استفاده از گرافیک پیکسلی زیبا و رنگارنگ، محیطی دلنشین و جذاب را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. طراحی محیط‌های طبیعی مانند جنگل‌ها، دریاچه‌ها و کوه‌ها به گونه‌ای است که بازیکنان را به اکتشاف و لذت بردن از طبیعت تشویق می‌کند. موسیقی تطبیقی بازی نیز بر اساس رویدادهای جهان و اقدامات بازیکن تغییر می‌کند که تجربه‌ای پویا و جذاب ایجاد می‌کند. بازی فوق هیچ محتوای نامناسبی ندارد و برای همه سنین مناسب است به همین دلیل نشان سلامت کدومو را دارد.هدف اصلی بازی این است که بازیکنان از مسیر و ماجراجویی لذت ببرند، نه فقط رسیدن به مقصد. این پیام به کودکان یاد می‌دهد که در زندگی نیز از مسیر و تجربیات خود لذت ببرند و فقط به هدف نهایی فکر نکنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید با فرزندانتان درباره لذت بردن از طبیعت و کمک به دیگران گفتگو کنید. به به آنها یادآوری کنید کمک به دیگران و همدلی از ارزش‌های مهمی هستند که در بازی و زندگی واقعی باید به آنها توجه کنند.

ماجرای بازی

بازیکن در نقش یک پرنده به نام کِلِر بازی می‌کند که به پارک ملی Hawk Peak سفر می‌کند. او منتظر یک تماس مهم است و تنها جایی که می‌تواند سیگنال موبایل دریافت کند بالای کوه است. او باید به قله کوه برسد تا این تماس را برقرار کند. کلر در طول سفرش با حیوانات مختلفی ملاقات می‌کند که هر کدام نیاز به کمک دارند و کلر به آن‌ها کمک می‌کند. این بازی با گرافیک زیبا و گیم‌پلی ساده و جذاب، تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

جزئیات اثر

پلتفرم: ویندوز، macOS، لینوکس، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان تاریخ انتشار: 30 جولای 2019- 8 مرداد 1398 تاریخ به‌روزرسانی: 16 نوامبر 2021 - 25 آبان 1400 نام ناشر: adamgryu نام توسعه‌دهنده:adamgryu احتیاج به اینترنت: ندارد و کاملا آفلاین است.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد A Short Hike (یک پیاده‌روی کوتاه)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!