• امروز : 29 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی یورش به امپراطوری(کینگدم راش)-برج دفاعی (Kingdom Rush- Tower Defense)

author-img

توسط : محمدحسین سیمیار ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2897 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بازی Kingdom Rush- Tower Defense یک بازی استراتژی است که بازیکنان باید با ایجاد سیستم دفاعی و بهره گیری از سکه های محدود از سرزمین خود حفاظت کنند. خشونت و ترس بازی کارتونی است. بعد از انجام هر مرحله بازیکنان بین یک تا سه ستاره دریافت می کنند که در درخت دانش بازی مورد استفاده قرار میگیرد. بازی دارای قابلیت خرید درون برنامه ای و مشاهده تبلیغات است.

ژانر : استراتژی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از 10 میلیون بار دانلود از گوگل‌پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی استراتژی دارای خشونت و ترس فانتزی و بازی ارزش یاددهی خاصی ندارد. همچنین جادو و نیروهای ماورایی در بازی به‌صورت گسترده وجود دارد.

پدر و مادر گرامی خشونت و ترس بازی فانتزی است اما دیدن چهره برخی از دشمنان بازی می‌تواند برای کودکان کم سن‌وسال ترسناک به نظر برسد و یا حتی موجب خیال‌پردازی و ایجاد ترس در آن‌ها شود؛ لذا مراقب انجام این بازی توسط کودکان کم سن‌وسال خود باشید.

مراحل خارج از بخش داستانی بازی به‌شدت سخت می‌شوند و بازیکن نیاز دارد تا از تجهیزات کمکی استفاده کند و آن‌ها را با استفاده از الماس (که ارز داخل بازی است و بعد از انجام موفق یا ناموفق مراحل دریافت می‌کنند) خریداری کند. در صورت نداشتن الماس کافی بازیکن باید تبلیغ تماشا کند و یا از خرید درون‌برنامه‌ای استفاده کند.

تبلیغاتی که برای دریافت الماس مشاهده می‌شود ممکن است که دارای ناهنجاری‌هایی باشند.

در صورت انجام بازی به‌صورت آفلاین تبلیغات نمایش داده نمی‌شوند.

انجام هر مرحله از بازی به‌صورت متوسط بیش از 15 دقیقه به طول می‌انجامد.

خلاصه‌ی آن:

ترس و خشونت بازی فانتزی است و برای انجام مراحل خارج از بخش داستانی نیاز به استفاده از ابزار کمکی است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین گرامی بازی‌های استراتژیک می‌توانند فرصت مناسبی برای به چالش کشیدن توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی باشند. همراهی با فرزندتان در هنگام بازی و صحبت در مورد نحوه چیدمان و استراتژی او در بازی می‌تواند برای هردوی شما جذاب باشد. به‌شرط آن که فرصت عمل را از او نگیرید.

در مورد جادو و شخصیت‌های افسانه‌ای این بازی با فرزندان خود گفت‌وگو کنید. در ابتدا اطلاعات او را بسنجید. از او بخواهید که نظرش را راجع به جادو و شخصیت‌های بازی بیان کند. همان‌طور که می‌دانید شخصیت‌های افسانه‌ای و جادو در بسیاری از فیلم‌ها و بازی‌ها وجود دارد و این اولین بار و آخرین باری نخواهد بود که فرزندتان با این مسئله مواجه خواهد شد؛ لذا نسبت به شکل‌گیری بهتر واقعیت و خیال برای فرزندتان اهتمام داشته باشید.

خلاصه‌ی آن:

در مورد انتخاب‌ها و نوع استراتژی فرزندتان در بازی با او هم صحبت شوید و توضیحات لازم دررابطه‌با جادو شخصیت‌های افسانه‌ای را به او بدهید.

ماجرای بازی

در این بازی استراتژیک بازیکنان باید با استفاده از منابعی که دارند برج‌های دفاعی بسازند و آن‌ها را تقویت کنند تا جلوی ورود دشمنان به دروازه قلمرو را بگیرند. دشمنان بازی از دسته‌های متفاوتی هستند؛ مانند انسان‌ها، زامبی‌ها، اسکلت‌ها، غول‌ها، نوعی از حیوانات وحشی و حشرات غول‌پیکر و... . در هر مرحله دشمنان به‌صورت دسته‌های متنوع از آسان به سخت حمله می‌کنند. با ازبین‌رفتن هر یک از دشمنان بازیکنان سکه دریافت می‌کنند و با استفاده از این سکه‌ها می‌توانند به تقویت برج‌های خود بپردازند. فضای بازی به‌صورت کارتونی و فانتزی است و خشونت و ترس آن در همان حال و هوای فانتزی است. سختی بازی قابل تنظیم است و بازیکنان می‌توانند با استفاده از ستاره‌هایی که بعد از پایان هریک از مراحل دریافت می‌کنند درخت دانش بازی را گسترش دهند. همین‌طور با استفاده از الماس‌هایی که دریافت می‌کنند می‌توانند امکاناتی مانند بمب برای خود خریداری کنند و در مواقع لازم از آن‌ها استفاده می‌کنند. در صورت نداشتن الماس کافی بازیکنان می‌توانند با پرداخت درون‌برنامه‌ای الماس خریداری کنند و یا با مشاهده تبلیغ الماس اضافی دریافت کنند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android – ios - windows

نام ناشر: Ironhide Game Studio

نام توسعه دهنده: Ironhide Game Studio

تاریخ انتشار: 28/6/2012 – 8/4/1391

تاریخ آخرین به روزرسانی: 3/11/2022 – 12/8/1401

نیاز به اینترنت: بدون به نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، چالش، ذخیره‌سازی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی

امکان بازی به‌صورت چند نفره محلی:  ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد یورش به امپراطوری(کینگدم راش)-برج دفاعی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!