• امروز : 1 خرداد 1403
logo

نقد و بررسی بازی کلش آف زامبی ۲: قهرمانان آینده (Clash of zombies 2)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1401 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

بازی کلش آف زامبی  در ژانر استراتژیک و آنلاین طراحی شده است و در آن بازیکن به یک دنیای وسیع قدم می‌گذارد که باید از قلمرو خود محافظت کند و قهرمانان خود را لحظه به لحظه آپدیت کند و سلاح و قدرت جنگ آنها را قوی‌تر کند. پرداخت، تشکیل گروه، چت و چندنفره بازی کردن نیز از دیگر ویژگی‌های این بازی است.

ژانر : استراتژی

5 مناسب خانواده 5 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 12 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی کاندید بهترین بازی استراتژی در جشنواره وب و موبایل ایران شده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز و گرامی کدومو؛ این بازی در ژانر استراتژیک طراحی شده است. بهتر است بدانید که فرزندتان با ورود به این بازی وارد یک دنیای پر از جزئیات می‌شود و باید از قلمرو خود توسط ابرقهرمان‌های معروفی مثل اسپایدرمن و بتمن و غیره  محافظت کند.

بازی امکان پرداخت درون برنامه ای را به فرزند شما می‌دهد و متوسط پرداخت می‌تواند الماس‌ها و کریستال‌های بیشتری را داشته باشد و بتواند راحت‌تر قهرمان‌های خود را به روز رسانی کند.

 بازی با پرداخت آسان‌تر می‌شود اما خوب است بدانید که در بازی چالش‌ها و رویدادهای متعددی وجود دارد که فرزند شما توسط آنها نیز می‌تواند کریستال و سکه‌های زیادی را کسب کند. در بازی امکان تماشای جدول رتبه بندی وجود دارد و امکان تشکیل لیگ و تشکیل گروه توسط فرزند شما یا توسط دوست او وجود دارد و فرزند شما در بازی می‌توانند با یک گروه همراه شده و با تشکیل یک اتحاد به حمله زامبی‌ها برود.

در این ارتباط گروهی که وجهه‌ی همکاری نیز دارد معایب دیگری همچون چت متنی وجود دارد که ممکن است آسیب زا باشد.

فرزند شما در این بازی می‌تواند با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کند.

خشونت و ترس بازی بسیار فانتزی و از نمای بالا بوده و چیز قابل توجهی در آن وجود ندارد فقط بهتر است بدانید که چهره برخی از زامبی‌ها و حمله‌های گسترده که صورت می‌گیرد ممکن است برای فرزند کم سن و سال شما ترسناک باشد.

بازی از این لحاظ که یک بازی استراتژیک است می‌تواند قدرت تمرکز و تفکر استراتژیک فرزند شما را تقویت کند و از طرف دیگر ویژگی همکاری را در او پررنگ کند.

خلاصه‌ی آن: بهتر است بدانید که فرزندتان با ورود به این بازی وارد یک دنیای پر از جزئیات می‌شود و باید از قلمرو خود توسط ابرقهرمان‌های معروفی مثل اسپایدرمن و بتمن و غیره  محافظت کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز کدومویی؛ شما می‌توانید راجع به ژانر استراتژیک و مدیریت منابع در دنیای واقعی با نوجوان خود صحبت کنید.

از او بپرسید که او چه ابرقهرمان‌هایی را بیشتر دوست دارد.

کدام ابر قهرمان محبوب او می‌باشد؟.

از این پرسید که آیا تا به حال از امکانات آنلاین استفاده کرده است یا نه اگر استفاده کرده است تجارب خود را به شما بازگو کند.

شما می‌توانید در نقش یک بازیکن با او در بازی مشغول مدیریت منابع و حمله به زامبی‌ها شوید و لحظات مفرحی را با نوجوان خود فراهم سازید.

اگر مشاهده نمود که فرزند شما در بخش امکانات آنلاین بازی غرق شده است راجع به موارد حریم خصوصی به او تذکر بدهید.

خلاصه‌ی آن: شما می‌توانید در نقش یک بازیکن با او در بازی مشغول مدیریت منابع و حمله به زامبی‌ها شوید و لحظات مفرحی را با نوجوان خود فراهم سازید.

ماجرای بازی

 بازی کلش آف زامبی  در ژانر استراتژیک طراحی شده است و در آن بازیکن به یک دنیای وسیع قدم می‌گذارد که باید از قلمرو خود محافظت کند و قهرمانان خود را لحظه به لحظه آپدیت کند و سلاح و قدرت جنگ آنها را قوی‌تر کند، تمام امکانات داخل قلمرو خود را مدام به روز رسانی کند و آماده نبردهای مختلف و حمله زامبی‌های مختلف شود. ماجرای بازی راجع به گسترش ویروسی به نام T است که انسان‌ها را به زامبی‌های ترسناک تبدیل می‌کند. تولید این ویروس توسط دکتر T باعث شده تا سلامت مردم جهان هم به خطر بیفتد و یک سازمانی به نام شیلد که ابر قهرمانان مثل هالک و بتمن و  اسپایدرمن و... را در خودش دارد که وارد ماجرا می‌شود تا بتواند با زامبی‌ها به طرز خوبی مقابله کند. ابر قهرمانان در بازی از نیروهای ویژه قلمرو بازیکن محسوب می‌شوند و بازیکن با پیروزی که نبردهای مختلف سکه‌هایی را دریافت می‌کند که می‌تواند از طریق این سکه‌ها به ارتقاء و گسترش نیروهای قلمروی خود بپردازد. قهرمان‌های این بازی تنها به دنیای مارول خلاصه نمی‌شود و بازیکن شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند کوچی‌ها مادارا از دنیای انیمه ناروتو یا بتمن از دنیای دی‌سی است. با ورود به بازی گزینه به نام مکان آرزوها در دسترس قرار می‌گیرد که از این بخش بازیکن می‌تواند قهرمان مورد نظر خود را برای دفاع و حمله انتخاب کند. بازی بیش از ۵۰ شخصیت معروف و کاراکتر قابل بازی دارد. بازیکن از طریق ورود به حساب گوگل پلی می‌تواند بازی خود را ذخیره کند. این بازی با زبان فارسی طراحی شده‌اند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با کاربران مختلف رقابت کند، لیگ تشکیل دهد و رقابت آنلاین به صورت گروهی داشته باشد، پرداخت درون‌برنامه‌ای برای خرید کریستال و الماس داشته باشد، همچنین بازیکن امکان ساخت و تقویت نیروها ساختمان‌ها و سلاح‌ها را دارد و در این راستا می‌تواند با دوستان درون گروهش چت کند. بازی امکان عضویت در فیس بوک و ایجاد دوستی را به بازیکنی می‌دهد، او را به شبکه‌های اجتماعی مختلف دعوت می‌کند.  رویدادها و چالش‌های مختلفی وجود دارد که توسط آنها می‌توان جوایز مختلفی را به دست آورد. بازی جدول رتبه بندی دارد و بازیکن در این جدول می‌تواند رتبه خود را بین بازیکنان دیگر پیدا کند. اشتراک گذاری محتوا و چندنفره بازی کردن نیز از قابلیت‌های دیگر بازیست.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android

نام ناشر: بازیلند

نام توسعه دهنده: استودیوی مگنت

تاریخ انتشار:  1398 - 2019

تاریخ آخرین به روزرسانی:  2021/03/31–71/08/1140

نیاز به اینترنت: بدون اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت، امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، ایجاد دوستی، لیگ، جدول رتبه بندی، رویداد، تشکیل گروه، ذخیره سازی، گفتگوی متنی، چالش، چندنفره بازی کردن، اشتراک گذاری محتوا.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  ندارد.

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : امیر صفرزاده

۱۶ تیر ۱۴۰۲

مناسب سن 12 +

عالی عالی

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کلش آف زامبی ۲: قهرمانان آینده

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!