• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی کسل کراش: جنگ حماسی (Castle Crush Epic Battle)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

11 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

608 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 13 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی استراتژیک چند نفره آنلاین است که در آن بازیکنان با استفاده از جادوها و هیولاهای افسانه ای در دوئل هایی شرکت می کنند.

ژانر : استراتژی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی یک بازی استراتژیک است که ممکن است برخی از مهارت های فکری و تحلیلی را تقویت کند.

این بازی به بازیکنان امکان می دهد تا با دوستان و قبایل خود چت کنند، به آنها کمک کنند. اما محتوای گفتگو‌ها قابل رصد و پیش بینی نیست.

این بازی شامل صحنه های خشونت آمیز و استرس زا است که ممکن است برای کودکان زیر 13 سال نامناسب باشد.

این بازی شامل خرید درون برنامه ای و تبلیغات است که ممکن است باعث اعتیاد، هدر رفتن پول یا تحریک به خرید شود.

این بازی ممکن است برخی از بازیکنان را عصبانی کند یا به آنها حس تقلب بدهد. زیرا بعضی کارتهای قدرتمند در دست بعضی قبایل است و امکان رسیدن به آن‌ها بسیار سخت است.

خلاصه‌ی آن:

 این بازی ممکن است برای بعضی از کودکان جذاب و سرگرم کننده باشد، اما برای دیگران ممکن است مضر یا نامناسب باشد. برای این منظور، با فرزندان خود درباره محتوا، مصرف گرایی و اخلاق بازی صحبت کنید، تنظیمات محدودیت سنی و خرید درون برنامه ای را فعال کنید، زمان و پول صرف شده برای بازی را کنترل کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزندان خود بپرسید که چرا از این بازی خوششان می آید، چه چیزهایی را در آن یاد می گیرند و چه چالش ها و مشکلاتی را با آن دارند. به آنها گوش دهید و نظرات خود را به صورت مثبت و سازنده بیان کنید.

از فرزندان خود بخواهید که شما را با بازی آشنا کنند، نحوه بازی کردن، قوانین، نکات و ترفندهای آن را به شما نشان دهند و با شما در مورد استراتژی ها و تصمیمات خود صحبت کنند. به آنها توجه کنید و از آنها تشویق و تحسین کنید.

از فرزندان خود بخواهید که شما را با دوستان و قبایل خود در بازی معرفی کنند، نحوه چت کردن، همکاری و رقابت کردن با آنها را به شما بگویند و با شما در مورد امنیت و حریم خصوصی خود در بازی صحبت کنند. به آنها اعتماد کنید و از آنها محافظت کنید.

ماجرای بازی

یک بازی استراتژیک چند نفره آنلاین است که در آن بازیکنان با استفاده از دسته های قدرتمند از جادوها و هیولاهای افسانه ای در مبارزات هیجان انگیز شرکت می کنند. بازیکنان باید استراتژی خود را انتخاب کنند و ارتش خود را به پیروزی در نبرد حماسی برسانند. بازیکنان باید دسته قوی خود را بسازند و قلعه دشمن را با استقرار سربازان خود نابود کنند. بازیکنان می توانند جام ها را کسب کنند و در رده بندی جهانی صعود کنند. بازیکنان باید با قبایل دشمن برخورد کنند و ارتش خود را دفاع کنند.

امکانات آنلاین بازی شامل مبارزات چند نفره در عرصه های جادو، پیوستن به قبایل افسانه ای، رقابت در لیگ های مختلف، دریافت کارت های روزانه و صندوق های جادویی است. مکانیک بازی ساده و شهودی است. گیم پلی بازی شامل این موارد است: سربازان و جادوهای خود را انتخاب کنید، کارت های خود را در نبرد بیندازید، قلعه خود را محافظت کنید، قلعه دشمن را شکست دهید و برنده شوید! ماجرای Castle Crush: Epic Battle به صورت محور مبارزات بین بازیکنان است و دارای داستان خاص یا شخصیت های مشخص نمی باشد.

جزئیات اثر

نام ناشر: Fun Games For Free

نام توسعه دهنده: Fun Games For Free

تاریخ آخرین به روزرسانی: Dec 14, 2022

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، چند نفره بازی کردن، رویداد، تشکیل گروه، چالش، ذخیره سازی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کسل کراش: جنگ حماسی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!