• امروز : 12 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی پیتزای خوب، پیتزای عالی (Good Pizza, Great Pizza)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

6 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

456 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک شبیه‌ساز آشپزی است که بازیکن با انجام سفارشات مشتریان در یک پیتزافروشی و کسب درآمد به ارتقا و تکمیل تجهیزات رستورانش برای رقابت با رقیب خود می‌پردازد. برای ارتقای تجهیزات و داشتن الماس بیشتر بازیکن می‌تواند از تماشای تبلیغ و پرداخت درون‌برنامه استفاده کند.

ژانر : تفننی

7 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی بیش از 100 میلیون بار از پلی‌استور بارگیری شده است. کارگردان این بازی خود به مدت 4 سال در حال کار در رستوران فست‌فود بوده و از تجربه‌ی خود برای ساخت این بازی بهره برده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی یک شبیه‌ساز آشپزی است که فرزندتان در نقش مدیر رستوران به رقابت با رقیبش که صاحب رستوران دیگری است می‌پردازد و با روش‌های آماده‌سازی پیتزا و رستوران داری و همچنین روش‌های کسب درآمد آشنا می‌شود و از طریق شبکه‌ی خبری که در بازی وجود دارد می‌تواند اتفاقات پیتزایی که در بازی رخ می‌دهد را دنبال کند.

 بازی فاقد خشونت است و فقط مشتری‌ها با دریافت سفارش اشتباه ناراحت شده و بدون پرداخت پول رستوران را ترک می‌کنند.

 ممکن است فرزندتان برای دریافت الماس بیشتر و برای ارتقا تجهیزات در این بازی ترغیب به تماشای تبلیغ و استفاده از پول واقعی شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

باتوجه‌به روحیه‌ی کسب‌وکار در این بازی، درمورد شغل موردعلاقه یا اهداف فرزندتان با او صحبت کنید.

 می‌توانید برای حس مشارکت و آشنایی با فضای آشپزی همراه با فرزندتان پیتزای خانگی بپزید و انجام کارهای کم‌خطر را به او بسپارید.

 پیشرفت در این بازی نیاز به تجهیزاتی دارد که با پرداخت و دیدن تبلیغ راحت‌تر به دست می‌آیند از فرزندان بپرسید هدفش از بازی چیست؟ سرگرم‌شدن یا به پایان رساندن سریع‌تر بازی؟

می‌توانید در مورد مدیریت پرداخت‌هایش با او به توافق برسید و برای زمانی که به انجام بازی می‌پردازد قوانینی را وضع کنید.

ماجرای بازی

یک بازی تفننی و شبیه‌ساز آشپزی است که در آن بازیکن مدیریت یک پیتزافروشی را به عهده دارد و با دردست‌داشتن مواد اولیه متنوع و تجهیزات مختلف سفارش‌های مشتری‌ها را که به‌صورت متنی و به زبان انگلیسی است آماده می‌کند. هر یک از مشتری‌ها سلیقه‌ی متفاوت و سفارش خاص و مجزایی دارند. بازیکن با کسب درآمد و سود بیشتر می‌تواند رستورانش را ارتقا دهد و با رقیب خود که صاحب مغازه‌ای دیگر است به رقابت بپردازد. بازی همانند یک مغازه فست‌فود واقعی ساعت کاری و استراحت مشخصی دارد همچنین بازیکن از طریق شبکه‌ی خبری که در بازی وجود دارد می‌تواند اتفاقات پیتزایی که در بازی رخ می‌دهد را دنبال کند. برای ارتقای تجهیزات و داشتن الماس بیشتر بازیکن می‌تواند از تماشای تبلیغ و پرداخت درون‌برنامه استفاده کند.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): android-ios

 نام ناشر: TapBlaze

 نام توسعه‌دهنده: TapBlaze

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 04/07/1402-26/09/2023

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، رویداد،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پیتزای خوب، پیتزای عالی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!