• امروز : 9 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی پونی کوچولوی من : تلاش برای هارمونی (My Little Pony: Harmony Quest)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

12 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

425 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی در سبک ماجراجویی است که با قرارگرفتن در یک‌دنیای جادویی همراه با اسب‌های تک‌شاخ به نام پونی باید جواهرات سرزمین جادویی را از مینیون های شیطانی باز پس گرفت و پونی‌های اسیر را نجات داد. بازی دارای تبلیغ است و برای استفاده از قدرت همه‌ی پونی‌ها نیاز است پرداخت درون‌برنامه صورت گیرد.

ژانر : ماجراجویی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز توجه داشته باشید فقط بخش رایگان بازی توسط کدومو بررسی شده است.

بازی با محوریت سرزمین جادویی و موجودات افسانه‌ای است و امکان دارد فرزندتان سؤالاتی درباره ی قدرت جادویی پونی‌ها از شما بپرسد که بهتر است در این مورد با او گفتگو کنید.

امکان دارد فرزندتان نسبت به موجودات سیاه‌رنگ در بازی یا همان مینیون های شیطانی احساس ناخوشایندی داشته باشد که بهتر است با او همراه شوید.

بازی دارای تبلیغ است و برای استفاده از قدرت همه‌ی پونی‌ها و ادامه‌ی بازی لازم است پرداخت درون‌برنامه صورت گیرد. بازی‌های دیگری نیز از همین شرکت بازی‌ساز تبلیغ می‌شود و بازیکن را مستقیماً به پلی‌استور و کافه‌بازار هدایت می‌کند که بهتر است اینترنت دستگاه را از همان ابتدا خاموش کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

درباره‌ی قدرت جادویی و افسانه‌ای بودن این موجودات با فرزندتان گفتگو کنید.

باتوجه‌به محوریت بازی و نجات‌یافتن پونی‌ها توسط دوستانشان می‌توانید از اهمیت اتحاد و همکاری برای رسیدن به هدف و همچنین دوستی و کمک به همنوع برایش مثال‌هایی بیاورید.

با توجه به این که مراحل بالاتر بازی رایگان نیست و نیاز به پرداخت درون برنامه دارد ممکن است فرزندتان دچار ناراحتی و کلافگی از عدم توانایی در ادامه دادن بازی شود.

ماجرای بازی

در سرزمین جادویی تعدادی از پونی‌ها اسیر شده‌اند و برای نجات سرزمین جادویی و جواهرات دزدیده شده توسط مینیون های شیطانی نیاز است از قدرت پونی‌ها استفاده شود که هرکدام قدرت منحصربه‌فرد خود را دارند. مینیون ها جواهرات و اشیایی را می‌ربایند و با استفاده از بال‌هایشان به پرواز درآمده و فرار می‌کنند پونی‌ها با عبور از مسیرها و تله‌های مخفی، حل پازل و معماهای کوچک و پیداکردن کلیدها می‌توانند پونی‌های اسیر شده را نجات دهند و جواهرات را به سرزمین جادویی برگردانند و عکس‌های موجود در بازی را با بازپس‌گرفتن اشیا کامل کنند. پونی‌ها برای مبارزه با مینیون ها به سمتشان سنگ و یا اشیا دیگر پرتاب می‌کنند. بازی دارای تبلیغ است و برای استفاده از قدرت همه‌ی پونی‌ها نیاز به پرداخت درون‌برنامه است و ورود به صفحه‌ی پرداخت با واردکردن اعداد نمایش‌داده‌شده قابل‌دسترسی خواهد بود.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: Budge Studios

نام توسعه‌دهنده: Budge Studios

تاریخ انتشار:  11/06/1395- 01/09/2016

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 02/12/1401- 21/02/2023

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پونی کوچولوی من : تلاش برای هارمونی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!