• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی پول درآوردن برای مردن ( Earn to Die 2)

author-img

توسط : محمدحسین محقق ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2280 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

داستان اصلی این بازی درباره یک مرد است که برای فرار از دست زامبی‌ها و رسیدن به مکانی امن، ماشینی پیدا کرده و آن را ارتقا دهد و به دل جاده بزند و با گذر از موانع و کشتن زامبی‌ها با ماشین، به مکان مورد نظر برسد.

ژانر : مسابقه ای

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از 100 میلیون بار دانلود در گوگل پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

اولین نکته‌ای که در این بازی جلب توجه می‌کند کشتن زامبی‌ها است که با پاشیدن خون و تکه تکه شدن آن‌ها همراه است. نمایش چنین چیزی می‌تواند باعث خشن شدن روحیه فرزندتان شود و دیدن صحنه‌های خشونت آمیز را برای او عادی کند.

چهره زامبی‌ها ممکن است برای بازیکنان کم سن و سال دلهره آور باشد و بنابراین انجام این بازی رو برای رده سنی پایین‌تر از 12 سال توصیه نمی‌کنیم.

خرید پول درون بازی با پرداخت دلاری ممکن است اما با وجود تحریم، راه‌هایی برای این کار وجود دارد. روند کند بازی ممکن است باعث تحریک فرزند شما به خرید درون برنامه‌ای شود.

بازیکن می‌تواند با تماشای تبلیغ سرعت به دست آوردن پول را بیشتر کند اما نکته‌ای که نیاز به توجه دارد، تبلیغاتی است که ممکن است فرزند شما با آن‌ها روبه‌رو شود و حاوی هر نوع ناهنجاری و یا معیار منفی باشد.

خلاصه‌ی آن:

خشونت موجود در بازی، با وجود اینکه دو بعدی است، اما با نمایش پاشش خون همراه است و ممکن است دیدن صحنه‌های خشونت آمیز را برای فرزند شما عادی کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

روند کند بازی ممکن است باعث تحریک فرزندتان به خرید درون برنامه‌ای شود. پیشنهاد می‌کنیم درباره خرید درون برنامه‌ای بازی‌ها با فرزندتان صحبت کنید و خرج کردن پول در این موارد را با پس انداز و سرمایه گذاری و آینده نگری مقایسه کنید و سپس اجازه انتخاب به او بدهید.

اگر فرزندتان به ماشین سواری علاقه دارد، می‌توانید با او به پیست کارترینگ بروید تا علاوه بر تخلیه انرژی فضایی گرم و صمیمی را در خانواده خود به وجود بیاورید.

 

ماجرای بازی

این بازی از چند بخش تشکیل شده است که در ابتدای بازی فقط بخش داستانی آن بازی است و با تمام کردن این بخش، قسمت‌های دیگر بازی در دسترس بازیکن قرار می‌گیرد. داستان بازی درباره‌ی یک مرد است که در حال فرار از دست زامبی‌ها است و با شنیدن یک پیام از یک مکان امن و پیدا کردن یک خودرو سعی دارد خود را به مکان امن برساند. گیم پلی بازی متشکل از بخش گاراژ و مسیر اصلی بازی است. در بخش گاراژ بازیکن باید خودروی خود را ارتقای دهد تا بتواند راحت‌تر مراحل بازی را طی کند. ویژگی‌های قابل ارتقا برای یک ماشین، اسلحه، موتور، گیربکس، بوستر، چرخ، وزن، محافظ و باک بنزین است. در مسیر اصلی بازی بازیکن باید با عبور از موانع و کشتن زامبی‌ها با ماشین خود، سعی کند خود را به پمپ بنزین بعدی برساند.

ارتقای ماشین با پولی که بازیکن در مسیر اصلی بازی به دست می‌آورد ممکن است. این امکان نیز وجود دارد تا بازیکن با تماشای یک تبلیغ مقداری پول به دست آورد و یا سرعت به دست آوردن پول را دو برابر کند.

پس از رسیدن به پمپ بنزین بعدی بازی به طور خودکار ذخیره می‌شود و در کل با اتصال به حساب گوگل بازی به صورت آنلاین ذخیره می‌شود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android, iOS, Microsoft Windows, Macintosh operating systems

نام ناشر: Not Doppler

نام توسعه دهنده: Not Doppler - Toffee Games

تاریخ آخرین به روزرسانی: 3/3/2022--12/12/1400

نیاز به اینترنت: ندارد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید درون برنامه‌ای، تماشای تبلیغ، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، ذخیره سازی آنلاین،

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پول درآوردن برای مردن

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!