• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی پرتاب حباب‌ها- طراحی خانه (BUBBLE shooter- Home Design)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

11 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

302 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

هدف بازی جمع آوری امتیاز از طریق هدف گیری و حذف حباب های هم رنگ برای بالا بردن امتیاز و در نتیجه طراحی خانه و تعمیر و باز سازی خانه است. به بازیکن گفته می شود که شخصی به کمک او نیاز دارد و بازیکن باید با جمع آوری امتیاز بتواند به آن در برابر سرما و ... کمک کند .(با تعمیر وسایلی از قبیل در ، پنجره و...)

ژانر : تفننی

2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این یک بازی جورچین است. در صورت اتصال به اینترنت حین بازی شاهد تبلیغات مکرر هستیم که بعضا بازی های تبلیغ شده دارای معیار های منفی و ناهنجار هستند .

بازی سبب تقویت مهارت های حل مسئله و استراتژی. افزایش دقت و تمرکز می‌شود.

در نظر داشته باشید که زمان بازی کردن بچه‌ها نیاز است کنترل شده باشد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره مزایا و معایب بازی کردن صحبت کنید. برای مثال، بگویید که بازی کردن می تواند سرگرم کننده، آموزنده و تقویت کننده مهارت های شما باشد، اما اگر بیش از حد بازی کنید، ممکن است از فعالیت های دیگر دست بکشید، خسته شوید یا چشمان خود را آسیب ببینید

با فرزندان خود درباره نحوه طراحی و دکوراسیون خانه در بازی صحبت کنید. بپرسید که چرا این رنگ ها، الگوها و لوازم را انتخاب کرده اند و چطور می توانند سلیقه و خلاقیت خود را در واقعیت نشان دهند

با فرزندان خود درباره نحوه حل پازل های بازی صحبت کنید. بپرسید که چطور می توانند استراتژی های مناسب را برای شلیک حباب ها پیدا کنند و چطور می توانند از حباب های ویژه استفاده کنند.

با فرزندان خود درباره نحوه مدیریت زمان و منابع در بازی صحبت کنید. بپرسید که چطور می توانند تعادل بین بازی کردن و فعالیت های دیگر را حفظ کنند و چطور می توانند از سکه ها و بوستر های بازی به صورت عاقلانه استفاده کنند.

ماجرای بازی

یک بازی جورچین کلاسیک است که در آن بازیکن باید حباب های میوه ای را با هم مچ کنید و آنها را از بین ببرد. با پیشرفت در سطوح، بازیکن می تواند خانه خود را طراحی و تزئین کند و نواحی جدیدی را باز کند. داستان بازی به این شکل است: زنی که خود از فقر رنج می‌برد کودکی را کنار سطل زباله پیدا می‌کند و همین امر سبب می‌شود برای ادامه زندگی انگیزه‌ جدیدی بیابد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید

نام ناشر: Bubble Bear game

نام توسعه دهنده: Bubble Bear game

تاریخ آخرین به روزرسانی: 19 مهر ۱۴۰۰ (۱۱ مه ۲۰۲۳)

نیاز به اینترنت: آفلاین می توان بازی کرد اما به اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

امکانات آنلاین: تبلیغ

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پرتاب حباب‌ها- طراحی خانه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!