• امروز : 21 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی پاپت ساکر ۲۰۱۴ (فوتبال عروسکی ۲۰۱۴) ( Puppet Soccer 2014)

author-img

توسط : مریم صدیقی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1720 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
بازی 2014 Puppet Soccer  یک بازی شبه ورزشی محسوب می‌شود که بازیکنان با هر رنگ و فرهنگ در آن شرکت می‌کنند. در واقع در این بازی چالشی، بازیکن باید بتواند با دفاع، هد زدن و شوت‌زدن به‌موقع دروازه حریف را باز کرده و گل بزند. گیم پلی بازی بسیار ساده طراحی شده است و از آنجایی‌که تبلیغاتی به شکل خودکار دارد بهتر است به‌صورت آفلاین بازی شود.

ژانر : مسابقه‌ای

6 مناسب خانواده 7 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از 10 میلیون نصب فعال در گوگل‌پلی دارد.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی 2014 Puppet Soccer   یک بازی شبه ورزشی محسوب می‌شود که بازیکنان با هر رنگ و فرهنگ در آن شرکت می‌کنند. بازیکن باید بتواند با عکس‌العمل به‌موقع توپ را در جهت مناسب به سمت دروازه حریف پرتاب کند.

در بازی امکان خرید سکه و الماس با پول واقعی وجود دارد. همچنین هر بار که بازیکن وارد صفحه اصلی بازی شود پیشنهادهای ویژه‌ای برای وی به نمایش گذاشته می‌شود.

تبلیغات به دو شکل در بازی وجود دارند: اولی به صورتت خودکار که فرزندتان تنها با لمس صفحه‌نمایش، به فروشگاه بازی هدایت خواهد شد. حالت دوم به این‌گونه ایست که برای دریافت دوبرابری پاداش‌هایی که در انتهای هر مرحله باز می‌شوند او را به دیدن یک تبلیغ تشویق می‌کند.

بازیکنان از قدرت‌هایی برای برنده شدن استفاده می‌کنند که موجب آسیب رساندن و کاهش سرعت حریف مقابل می‌شود مانند گچ گرفتگی حریف یا محصور شدن او در آدامس و لجن ... که به‌نوعی حس ناجوانمردی را به تصویر می‎‌کشد. درواقع در بازی برای تسریع پیروزی از رفتارهای ناجوانمردانه‌ای استفاده می‌شود. در بازی صندوقچه‌های شانس به‌وفور دیده می‌شوند. به هنگام برنده شدن صدای خنده تمسخر آمیزی پخش شده و فرد بازنده  به‌صورت گریه‌کنان به نمایش در می‌آید.

خلاصه‌ی آن:

بازی 2014 Puppet Soccer  یک بازی شبه ورزشی محسوب می‌شود که بازیکنان با هر رنگ و فرهنگ در آن شرکت می‌کنند. امکان خرید و تماشای تبلیغ وجود دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پیشنهاد می‌کنیم دررابطه‌با علاقه فرزندتان به یک‌رشته ورزشی مطلع شوید. به طور مثال اگر به فوتبال علاقه دارد او را در این مسیر تشویق کرده و فضا را برای رشد او ایجاد کنید.

در رابطه با اخلاق ورزشی با او صحبت کنید. به او بگویید ورزشکاری اصالت دارد که با وجود موفقیت‌های بزرگ ورزشی و شهرت و معروفیت، سادگی و تواضع را در خود تقویت کرده است.

در واقع برنده شدن همه چیز نیست بلکه درس‌ها و تجربه‌هایی که در زندگی می‌آموزیم مهم هستند.

به این مورد هم اشاره کنید که پیشرفتی ارزشمند است که با تلاش خودش به دست بیاید نه از طریق شانس.

برای عدم نمایش تبلیغات می‌توانید داده تلفن همراه خود را خاموش کنید.

خلاصه‌ی آن: پیشنهاد می‌کنیم دررابطه با علاقه فرزندتان به یک‌رشته ورزشی مطلع شوید. به طور مثال اگر به فوتبال علاقه دارد او را در این مسیر تشویق کرده و فضا را برای رشد او ایجاد کنید. برای عدم نمایش تبلیغات می‌توانید داده تلفن همراه خود را خاموش کنید.

ماجرای بازی

 این بازی از سری بازی‌های مسابقه‌ای است که ساختار مرحله‌ای - امتیازی دارد. بازی آفلاین و گیم پلی آن بسیار ساده است. بازیکن پس از انتخاب تیم خود، به مسابقه با تیم حریف می‌پردازد و برای پیروزی باید طی مدت‌زمان محدودی به حریف گل بزند. در محیط بازی 5 دکمه اصلی قرار دارد که 3 تای آن، برای حرکت‌دادن کاراکتر و یکی جهت شوت زدن و دیگری قدرت ویژه بازیکن می‌باشد.

در بازی قدرت‌های ویژه‌ای وجود دارند که در حباب‌هایی محصور شده‌اند و زمانی نیروی آن ها اعمال می‌شود که بازیکن توپ را به سمت آن‌‌ها پرتاب کند. قدرت‌ها موجب تسریع در پیشبرد بازی می‌شوند. به طور مثال یکی از این قدرت‌ها لجن یا آدامس است که در صورت دریافت آن سرعت حریف کم می‌شود.

امکان تعویض بازیکن در هر مرحله وجود دارد. هر بازیکن توانایی خاص خود را داشته که می‌تواند با پرداخت سکه سطح آن را بالا ببرد. در بازی صندوقچه‌های شانس به‌وفور دیده می‌شود که برخی از این صندوق‌ها در محیط خود بازی بدست می‌آیند. در بخش فروشگاه می‎توان الماس یا سکه با پول واقعی خریداری کرد. استادیوم بخش دیگری از بازیست که بازیکنان می‌توانند در ازای ساختن و ارتقای آن سکه بدست‌آورند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): anroid،ios

نام ناشر: NOXGAMES

نام توسعه دهنده: NOXGAMES

نیاز به اینترنت: بازی آفلاین است اما باوجود اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، جدول رتبه‌بندی، دعوت به عضویت در شبکه اجتماعی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پاپت ساکر ۲۰۱۴ (فوتبال عروسکی ۲۰۱۴)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!