• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی پالادینز: قهرمانان قلمرو (Paladins: Champions of the Realm)

author-img

توسط : علیرضا نقوی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

699 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 16 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

پالادنیز هیجان و سرعت بالایی دارد و بازیکنانی که به دنبال رقابت هستند را جذب خود می‌کند. ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله پوشش نامناسب شخصیت‌ها و به‌کارگیری شانس و جادو در بازی وجود دارد. به دلیل فضای جذاب و ریتم تند بازی، کنترل هیجان در بازی موضوع قابل‌توجهی است. این بازی رایگان است.

ژانر : اکشن

1 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

 برخی کاراکترهای بازی پوشش بسیار نامناسبی دارند. چت صوتی می‌تواند فرزند شما را برای مدتی با بازیکن‌های غریبه همراه کند. اگر شرایط فرزندتان برای ارتباط گرفتن با غریبه‌ها مناسب نیست، می‌توانید چت صوتی بازی را غیرفعال کنید (داخل تنظیمات در بخش audio کمی صفحه را پایین بکشید تا به بخش VOIP برسید. Voice Volume را صفر کنید.) ریتم بازی بسیار تند است و اتفاقات متفاوت زیادی در آن رقم می‌خورد؛ این موضوع می‌تواند فرزند شما را برای مدتی طولانی پای بازی نگه‌دارد. در ضمن با توجه به سرعت و هیجان بازی، امکان تجربه‌ی هیجان بیش از اندازه برای فرزندتان وجود دارد. نسبت به همراهی با احساسات فرزندتان و جهت‌دهی درست به آن‌ها توجه لازم را داشته باشید (به‌هیچ‌وجه به طور مستقیم او را از بروز احساساتش منع نکنید! این اتفاق باعث درون‌ریزی احساسات می‌شود و فشار زیادی را به فرزندتان متحمل می‌کند. بخش گفت‌وگو با فرزند را مطالعه کنید).

خلاصه‌ی آن: نسبت به همراهی با فرزندتان توجه لازم را داشته باشید. برخی کارکترهای بازی پوشش نامناسبی دارند. این بازی می‌تواند فرزند شما را برای مدتی طولانی پای بازی نگه‌دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

برای ایجاد باب گفت‌وگو با فرزندتان خوب است هنگام بازی، مدتی کنار او بنشینید و او را همراهی کنید و با او هیجان بگیرید ناراحت یا عصبی شوید. این اتفاق باعث همراهی عمیق احساسی با فرزندتان می‌شود. حال می‌توانید وقتی که باخت و عصبانیت و ناراحتی را تجربه کرد، با جمله‌ی "اشکال نداره بیا یه دست دیگه بازی کنیم" یا جملاتی که توجه فرزندتان را از باخت پراکنده کند و او را متوجه "بازی" بودنِ بازی کند.

او را راهنمایی کنید تا بتواند هنگام انجام این بازی و یا بازی‌های دیگر کنترل اوضاع را در دست داشته باشد و بیش از حد احساساتی نشود. حتی می‌توانید خودتان هم بازی کنید و با نشان‌دادن رفتار درست در هنگام باخت یا پیروزی به طور غیرمستقیم به فرزندتان آموزش دهید؛ فرزندان از پدر و مادرشان الگوبرداری می‌کنند. (همیشه برای راهنمایی فرزندتان در کنار او قرار بگیرید و با همراهی او مسیر درست را به او راهنمایی کنید؛ جملات دستوری و نگاه از بالا برای راهنمایی معمولاً نتایج خوبی نخواهند داشت.)

از فرزندتان راجع رفتار بقیه‌ی بازیکن‌ها و دوستان او در گفتگوهای صوتی بازی بپرسید. رفتارشان چطور است؟ در مقابل رفتار آنها چه رفتاری درست است؟ آیا با امکان گزارش کاربران متخلف آشنایی دارد؟ می‌داند به چه طریقی می‌تواند گفتگوی صوتی بازی را غیرفعال کند؟

لباس ها و اسکین اسلحه ها، تاثیری در روند بازی دارند یا فقط برای تجمل و خودنمایی هستند؟ چقدر ضروری اند؟

خلاصه‌ی آن: بهتر است فضایی برای گفت‌وگو و همراهی با فرزندتان ایجاد کنید تا بتوانید او را به طور مؤثر او را راهنمایی کنید.

ماجرای بازی

 هر بازیکن با انتخاب شخصیتی وارد بازی می‌شود. در بازی شخصیت‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام قابلیت‌هایی خاصی دارند. شخصیت‌های بازی در سه دسته تانک، حمایت‌کننده و حمله‌کنند تقسیم می‌شوند و هر بخش دارای مسئولیت خاص در تیم است که باید وظیفه خود را به خوبی برای بردن انجام دهد. دنیای بازی کاملا فانتزی است و بازیکنان با شخصیت‌های کارتونی که قدرت‌های تخیلی و جادویی دارند، باهم مبارزه می‌کنند. بازی کاملا آنلاین است و قابلیت تشکیل گروه و بازی کردن بصورت گروهی وجود دارد. بازی دارای حالت‌های مختلفی است که در قالب آن بازیکنان برای پیروزی تلاش می‌کنند. این بازی در سبک تیراندازی آنلاین قرار می‌گیرد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Nintendo Switch, Xbox Series X and Series S, PlayStation 5, Macintosh operating systems

نام ناشر: Hi Rez Studios

نام توسعه دهنده: Evil Mojo Games, Hi Rez Studios

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2021-11-10 ۱۴۰۰/۰۸/۱۹

نکات برجسته بازی: این بازی برنده جایزه Golden Joystick Awards در بین بهترین بازی‌های رقابتی سال 2018 شد.

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین:خرید، ایجاد دوستی، لیگ، ذخیره، چت صوتی، چت متنی، تماشای بازی دیگران، چالش، جدول رتبه‌بندی، چند نفره بازی کردن

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پالادینز: قهرمانان قلمرو

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!