• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی هنک سخنگوی من (My Talking Hank)

author-img

توسط : سمیه سرخوش ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

329 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی کودکانه و سرگرم‌کننده که در آن بازیکن باید از در یک جزیره  زیبا از یک سگ کوچک سخنگو مراقبت کند و او را به‌عنوان حیوان خانگی داشته باشد. بازیکن می‌تواند با او صحبت کند، از او مراقبت کند، او را به حمام ببرد و با او در مناطق مختلف جزیره ماجراجویی کند. روند بازی به شکلی است که ممکن است بازیکن به آن وابسته شود. بازی مرتباً بازیکن را به دیدن تبلیغات دعوت می‌کند و برخی از پیام‌های تبلیغاتی  غیرقابل‌کنترل و با فاصله کم در بازی ظاهر می‌شوند.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از 15 میلیارد بارگیری و بازدیدهای جهانی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی حول محور مراقبت از یک حیوان خانگی مجازی می‌چرخد. فرزندتان باید از یک سگ کوچک مراقبت کند به او غذا بدهد، لباس‌هایش را بپوشاند، خانه او را مرتب نماید و هر کاری را که موجب شادشدن او می‌شود را انجام دهد که این مساله می‌تواند حس مسوولیت پذیری را در او بالا ببرد. از طرفی مینی گیم‌های کوچکی که در بازی طراحی شده است، به رشد مهارت‌های شناختی از قبیل قدرت حل مساله، افزایش تمرکز و بهبود حافظه کمک می کند. بازی مرتبا فرزندتان را به دیدن تبلیغات برای گرفتن سکه دعوت می‌کند و برخی از تبلیغات هم به‌صورت غیرقابل‌کنترل نمایش داده می‌شود. سیستم بازی به شکلی است که ممکن است فرزندتان به بازی وابسته شود و ساعت‌های زیادی را صرف بازی کند بهتر است محدودیت‌های مناسب را برای استفاده از این بازی در نظر بگیرید. این برنامه دارای گواهینامه PRIVO است که به مخاطبین کم‌سن‌وسال اجازه نمی‌دهد اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

خلاصه‌ی آن:

یک بازی پر از تبلیغات که حول محور مراقبت از یک حیوان خانگی مجازی می‌چرخد و ممکن است حس مسولیت پذیری  را در فرزندتان افزایش داده و مهارت‌های شناختی را در او تقویت کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

حتما زمانی را به بازی با فرزندتان اختصاص دهید. با فرزند خود درباره محتوای بازی صحبت کنید از او بپرسید که چه چیزی را در بازی دوست دارد و چه چیزی را نمی‌پسندد. از او درباره  اینکه چطور می‌تواند در بازی پیشرفت کند و چه پاداش‌هایی دریافت می‌کند بپرسید.

از فرزند خود بخواهید که به شما نشان دهد که چطور با Hank صحبت می‌کند و چه سؤالاتی از او می‌پرسد.

مدت‌زمان مصرف بازی فرزندتان را مدیریت کنید. به‌صورت توافقی و دوستانه برای زمان استفاده فرزندتان از بازی قانون بگذارید و برای اجرای بی‌چون و چرای آن تلاش کنید.

بهتر است اینترنت گوشی را خاموش کرده و سپس بازی را در اختیار فرزندتان بگذارید تا فرزند شما مجاب به دیدن محتوایی که مناسب سنش نیست نشود.

ماجرای بازی

یک بازی کودکانه در سبک تفننی که در آن بازیکن یک سگ کوچک را به‌عنوان حیوان خانگی مجازی خود می‌پذیرد و از او نگهداری می‌کند. بازیکن می‌تواند با او بازی کند، او را به حمام ببرد، برای او لباس بخرد، به او در عکاسی کمک کند و همراه او در یک جزیره  رویایی ماجراجویی کند. مینی گیم‌های کوچک و جذابی در بازی طراحی شده است که بازیکن با انجام آنها می‌تواند الماس و سکه جمع‌آوری کند. بازیکن از پول و الماس موجود خود برای خرید اسباب‌بازی و مواد غذایی در مغازه استفاده می‌کند. گیم‌پلی بازی شامل مواردی مانند تعامل با Hank در صفحه‌نمایش و دیدن واکنش‌های او، استفاده از میکروفون برای صحبت‌کردن با Hank و شنیدن پاسخ‌های او، خوردن غذا و نوشیدنی به Hank و دیدن چگونگی تغییر سلامت، خستگی و خوشحالی او، حمام‌کردن Hank و دیدن چگونگی تغییر خلق و خوشحالی او و باز کردن مینی گیم‌های جذاب برای سرگرم‌کردن Hank و کسب سکه است. بازی تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای دارد و بازیکن با دیدن تبلیغات می‌تواند سکه کسب کرده و بازی را راحت‌تر پیش ببرد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android ، IOS

نام ناشر: Outfit7 Limited

نام توسعه دهنده: Outfit7 Limited

تاریخ انتشار:

2017/01/11  

  22/11/1395

تاریخ آخرین به روزرسانی:

2022/12/08   

 17/09/1401

نیاز به اینترنت: ندارد؛ ولی در صورت اتصال به اینترنت امکانات بیشتری در بازی فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغات

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هنک سخنگوی من

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!