• امروز : 30 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی هنر جنگ ۳ (Art of War 3:RTS strategy game)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

752 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

این بازی، در ژانر استراتژی و اکشن طراحی شده است و یک نوع بازی آنلاین است. هنر جنگ 3 در واقع بازیکن را به دنیایی وارد می‌کند که باید با فکر و استراتژی از منطقه‌ی خود محافظت کند و جلوی دشمن مهاجم را بگیرد در این راه می‌تواند با دوستان خود همراه شده و چندنفره بازی را جلو ببرد. بازی امکان تشکیل لیگ و گروه را به بازیکن می‌دهد و امکان چت و گفتگوی صوتی نیز وجود دارد.

ژانر : استراتژیک

6 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 8 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

دانلود بیش از ده میلیون در گوگل‌پلی.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

آنچه لازم است والدین بدانند: والدین عزیز و گرامی کدومو؛ این بازی، در ژانر استراتژی و اکشن طراحی شده است و یک نوع بازی آنلاین است که برای وارد شدن و بازی کردن نیاز به اینترنت دارد. هنر جنگ 3 در واقع فرزندتان را به دنیایی وارد می‌کند که باید با فکر و استراتژی از منطقه‌ی خود محافظت کند و جلوی دشمن مهاجم را بگیرد در این راه می‌تواند با دوستان خود همراه شده و چندنفره بازی را جلو ببرد. بعد از ورود به بازی، مفصلاً بازی برای وی شرح داده شده و آموزش به او داده می‌شود. هنر جنگ 3، پر از جزئیات است و از امکانات آنلاین آن، پرداخت‌های درون برنامه‌ای، تبلیغات برای گرفتن سکه و امتیاز و آپدیت‌های مفید را می‌توان نام برد. همچنین؛ بازی امکان تشکیل لیگ، گروه را به بازیکن می‌دهد و جدول رتبه بندی نیز دارد. چالش‌های متعددی نیز در بازی وجود دارد که فرزندتان با جلو بردن آن‌ها مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. امکان چت و گفتگوی صوتی با دوستان نیز در حین بازی وجود دارد. فرزندتان با اتصال به فیسبوک می‌تواند با دوستان مختلف ارتباط بگیرد و با دسترسی اکانت گوگل می‌تواند بازی را ذخیره کند. بازی امکان شرکت در تورنمنت‌های مختلفی را  نیز به او می‌دهد. ماهیت بازی پر از خشونت است اما خشونت بدون جزئیات و خون‌ریزی جلو می‌رود. مورد حمله‌ی گسترده قرار گرفتن توسط دشمن نیز می‌تواند برای فرزند کم سن‌وسالتان، استرس‌زا  باشد. بازی جوایز شانسی نیز دارد و با پرداخت درون برنامه‌ای آسان‌تر می‌شود. موراد تجملی نیز برای خرید به فرزندتان، پیشنهاد می‌شود. بازی نیاز به یادگیری حداقل تا مقطع متوسطه‌ی زبان انگلیسی را دارد. توصیه ما این است که به دلیل وجود امکانات آنلاینی مثل چت متنی و صوتی این بازی را به راحتی تحت اختیار فرزند کم سن‌وسالتان نگذارید.

خلاصه‌ی آن: امکان چت و گفتگوی صوتی با دوستان نیز در حین بازی وجود دارد. فرزندتان با اتصال به فیسبوک می‌تواند با دوستان مختلف ارتباط بگیرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز؛ شما می‌توانید راجع به مبارزه و دفاع از سرزمین با فرزند خود صحبت کنید.

 نظر او را راجع به جنگ و استراتژی و نقش مهم استراتژی چیدن در جنگ بپرسید و از او بخواهید که شیوه‌ی جنگیدن خود در بازی را گزارش و تحلیل کند.

نقش پایگاه‌های انرژی در بازی را از او بپرسید و از او بخواهید تفاوت دو گروه مقاومت و کنفدراسیون را توضیح دهد.

 در صورت تمایل می‌توانید با پیوستن به بازی، بازی را همراه با او تجره کنید.

 توصیه ما این است که نظارتی غیرمستقیم بر روی چت‌ها و گفتگوهای صوتی به خصوص اگر فرزند کم سن‌وسالی مشغول این بازی است، داشته باشید.

خلاصه‌ی آن: شما می‌توانید راجع به مبارزه و دفاع از سرزمین با فرزند خود صحبت کنید.

نظر او را راجع به جنگ و نقش مهم استراتژی چیدن در جنگ بپرسید.

ماجرای بازی

این بازی، در ژانر استراتژی و اکشن طراحی شده است و یک نوع بازی آنلاین است که برای وارد شدن و بازی کردن نیاز به اینترنت دارد. هنر جنگ 3 در واقع بازیکن را به دنیایی وارد می‌کند که باید با فکر و استراتژی از منطقه‌ی خود محافظت کند و جلوی دشمن مهاجم را بگیرد در این راه می‌تواند با دوستان خود همراه شده و چندنفره بازی را جلو ببرد. بعد از ورود به بازی، بازیکن متوجه می‌شود که با دو گروه مبارز طرف است، گروهی که کنفدراسیون نام دارند و گروه مهاجم‌تری که متحدین مقاومت هستند. بازیکن مخیر است یکی را از بین این دو جناح انتخاب کرده و در جبهه‌ی آنان به مبارزه بپردازد. بعد از انتخاب و ورود به بازی، مفصلاً بازی برای وی شرح داده شده و آموزش‌هایی به او داده می‌شود و با پایگاه‌های جنگ و امکانات و سربازها آشنا شده و ربط این موارد را به هم درک کرده و شیوه‌ی آرایش در مقابل دشمن را متوجه می‌شود. در این حین بازیکن یاد می‌گیرد که چطور با کنترلرهای بازی، سربازان را مدیریت کند. نقشه‌ای بالای صفحه وجود دارد که نشان دهنده‌ی هجوم دشمنان است.  این بازی پر از جزئیات است و از امکانات آنلاین آن، پرداخت‌های درون برنامه‌ای، تبلیغات برای گرفتن سکه و امتیاز و آپدیت‌های مفید می‌توان نام برد. همچنین؛ بازی امکان تشکیل لیگ، گروه را به بازیکن می‌دهد و جدول رتبه بندی نیز دارد. چالش‌های متعددی نیز در بازی وجود دارد که بازیکن با جلو بردن آن‌ها مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. امکان چت و گفتگوی صوتی با دوستان نیز در حین بازی وجود دارد. با اتصال به فیسبوک می‌توان با دوستان مختلف ارتباط گرفت و با دسترسی اکانت گوگل می‌توان بازی را ذخیره کرد. بازی امکان شرکت در تورنمنت‌های مختلفی را نیز دارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android, iOS

نام ناشر: Gear Games Ltd

نام توسعه دهنده: Gear Games Ltd

تاریخ آخرین به روزرسانی:  09/12/2022 –18/09/1401

نیاز به اینترنت: دارد و کاملاً آنلاین است.

امکانات آنلاین: ذخیره‌سازی، خرید، تماشای تبلیغ، گفتگو صوتی، گفتگوی متنی، لیگ، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه بندی، رویداد، تشکیل گروه، شبکه‌ی اجتماعی، چالش، چندنفره بازی کردن.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  ندارد.

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محمدرضا صفرپور

۱۳ فروردین ۱۴۰۲

مناسب سن 9 +

بی نهایت عالی

بزرگسال

توسط : محمدرضا صفرپور

۶ فروردین ۱۴۰۲

مناسب سن 10 +

عالی

بزرگسال

توسط : زهرا رضایی

۶ بهمن ۱۴۰۱

مناسب سن 5 +

خوب است

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هنر جنگ ۳

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!