• امروز : 6 مرداد 1403
logo

نقد و بررسی بازی هشت خوان ۲

author-img

توسط : علیرضا نقوی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4103 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
هشت خوان 2 یک بازی کارتی است که در آن بازیکنان با مدیریت منابع و کارت‌های خود باید به رقابت با همدیگر بپردازند. بخش ماجراجویی، بخش داستانی بازی است که فضایی شبیه به شاهنامه را مجسم می‌سازد از این رو، این بازی برای آشنایی بازیکن با ادبیات کهن می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. بازی از نظر ساخت به‌جز ایرادهای جزئی در بقیه بخش‌ها خوب عمل کرده و می‌تواند تجربه یک بازی ایرانی خوب را برایتان رقم بزند.

ژانر : استراتژی

36 مناسب خانواده 7 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 18 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

دیپلم افتخار بهترین بازی استراتژی سال از پنجمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران. دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی از پنجمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

زمینه‌های رقابتی در بازی متنوع هستند و بازیکنان از طریق لیگ حذفی، رقابت دوستانه و بخش آنلاین می‌توانند با رقبای خود مسابقه دهند. بازی دارای جدول رتبه‌بندی است که به بازیکن اجازه می‌دهد وضعیت خود را با سایر بازیکنان مقایسه کند. در هنگام بازی در بخش آنلاین بازیکن با استفاده از بسته‌های گفت‌وگو می‌تواند برای طرف مقابلش "کری بخواند"، این موارد بازیکنانی که به دنبال رقابت هستند را جذب خود می‌کند. بازی دارای چالش‌ها و خط روند داستانی است که موردتوجه بازیکنان دستاورد جو قرار می‌گیرد. بازی از نظر رقابت‌های آنلاین و توانایی ایجاد دوستی برای بازیکنان معاشرت‌جو مناسب است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندتان در مورد داستان بازی گفت‌وگو کنید، وظیفه او در بازی چیست و چه چیزی را دنبال می‌کند؟ در مورد جادوهای به کار رفته در بازی از جمله در داستان و یا گیم‌پلی بازی با فرزندتان صحبت کنید. راجع‌به خرید از بازی و تخفیف‌های مدت‌دار صحبت کنید، از فرزندتان بپرسید چقدر برای خرید مشتاق است و این خرید در واقع چه دادوستدی است. راجع به شخصیت‌های بازی و ارتباط آنها با شاهنامه با فرزندتان گفت‌وگو کنید.

ماجرای بازی

شخصیت اصلی بازی در حالی که چیزی به یاد ندارد، با صدای هژبر بیدار می‌شود. هژبر او را برای رویارویی و مبارزه با دشمنان پیش رویش آماده می‌کند. بازیکن باید به‌وسیلهی کارت‌هایی که سربازان او هستند به فتح سرزمین‌ها بپردازد و آنها را از چنگ اهریمنان نجات دهد. بازی به‌صورت یک‌به‌یک انجام می‌شود و هر بازیکن با انتخاب یک فرمانده و ارتش خود (که چینش خاصی از کارت‌های در اختیار اوست) به نبرد با دشمنان می‌پردازد. بازی دارای بخش داستانی و بخش آنلاین و لیگ است.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید نام توسعه دهنده: استودیو آوید تاریخ انتشار: 9/8/1396 تاریخ آخرین به روزرسانی: 3/6/1399 نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است. امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، رویداد، ذخیره سازی، چالش

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محمدطاها مرادی

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مناسب سن 18 +

اوح

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هشت خوان ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!