• امروز : 1 خرداد 1403
logo

نقد و بررسی بازی هتل پنهان و رازآلود میامی (Hidden Hotel: Miami Mystery)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

421 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

این بازی در ژانر ماجراجویی است و در موقعیت یک هتل مخفی داخل شهر میامی قرار دارد که بازیکن باید در هر بخش، موارد پنهان را شبیه به یک کاراگاه پیدا کند و مشکلات هتل را حل کند. بازی، رویداد و چالش‌های گوناگون دارد که هرکدام جایزه‌های مخصوص به خود را دارند. بازیکن با اتصال به اینترنت، به بخش چت و رتبه بندی دوستان و عضو شدن در کلاب‌های دیگران و پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغ‌های ویدئویی،.دسترسی پیدا می‌کند.

ژانر : ماجراجویی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بازی بیش از ده میلیون بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود و نصب شده است و نمره 4.1 از 5 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است که دارای بخش‌های متنوع و هیجان انگیزی برای ماجراجویی می‌باشد.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی، آفلاین و در ژانر ماجراجویی تولید شده است اما هنگام ورود به بازی برای بارگذاری و برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات، نیاز به اینترنت دارد. این بازی را می‌شود برای فرزندان زیر 15 سالتان هم به صورت آفلاین و با نظارت شما اجرا کرد. بازی، موارد پنهانی دارد که فرزندتان باید آن‌ها را پیدا کرده و کامل کند و به دلیل قدیمی بودن بنا و دکوراسیون، مسائل و مشکلات مختلفی دارد که توسط خدمتکار بیان می‌شود و فرزندتان باید آن‌ها را دنبال کند و به جواب برسد. همه‌ی جملاتی که توسط خدمتکار گفته می‌شود و همچنین؛ اسامی تمام اشیایی که پنهان شده است، به زبان انگلیسی می‌باشد بنابراین؛ بازیکن نیاز دارد که تسلط بر زبان انگلیسی داشته باشد. بازی، بخش‌ها و قسمت‌های متفاوت و گوناگونی دارد که با رفتن به هر بخش، فرزندتان می‌تواند مشکلات آن بخش را حل کند. این بازی، همچنین دارای رویداد روزانه و چالش‍‌ها و ماموریت‌های جانبی نیز هست که با انجام دادن آن، فرزندتان جایزه ستاره، سکه و یا انرژی کسب می‌کند که در جریان بازی اصلی می‌تواند بسیار به وی کمک کند. بازی، دارای قسمت بانک هم می‌باشد که فرزندتان با مراجعه به این قسمت، می‌تواند پرداخت درون برنامه‌ای داشته و سکه بخرد. همچنین؛ بازی، به وی پیشنهاد دیدن ویدئوی تبلیغاتی را برای افزایش سکه می‌کند و در کنار همه‌ی این‌ها بسته‌های ویژه‌ای نیز برای خرید به فرزندتان پیشنهاد می‌کند که شامل سکه و دیگر امکانات مثل انرژی، ستاره و زمان و کلید و رادار است. گردونه‌ی شانس نیز برای گرفتن سکه در بازی وجود دارد. بازی امکان چت کردن با دوستان و دیگر بازیکنان و امکان دعوت دوستان و همچنین؛ بررسی رتبه‌بندی بازیکنان و عضو شدن و ساختن کلاب‌های مختلف را دارد. در بخش تنظیمات نیز می‌توان صدا، اعلان‌ها و شناسه بازیکن را مشاهده کرده و تنظیم کرد

خلاصه‌ی آن: بازی، آفلاین در ژانر ماجراجویی است و امکان پرداخت درون برنامه‌ای و دیدن فیلم تبلیغاتی را هم در صورت اتصال، دارد. امکان چت با دیگر بازیکنان و بررسی جدول رتبه‌بندی فرزندتان و عضو گروه‌های بازی شدن نیز، قابل دسترسی است. بازی چالش و رویداد روزانه همراه با جوایز دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

این بازی، در ژانر ماجراجویی است که دنیای متفاوتی دارد و دقت و قدرت حافظه و حتی قدرت حل مسئله و کمک به دیگران را در فرزند شما به چالش می‌کشد.

شما می‌توانید هنگامی که خدمتکار برای پیدا شدن اشیا و یا خرابی‌ای در ساختمان اعلام نیاز می‌کند با فرزندتان درمورد فرهنگ کمک به دیگران صحبت کنید

و از او بپرسید «اگر این اتفاق در ساختمان ما می‌افتاد، راه حلت چه بود؟»

 مثلا «اگر شیر آب در واحد ما نشتی داشت و به طبقه پایین سرایت کرده بود، به نظرت باید با کجا تماس بگیریم و چگونه مشکل را حل کنیم؟».

اگر فرزندتان در تشخیص و معنی لغات انگلیسی و مفهوم جملات خدمتکار به مشکل خورده است، می‌توانید او را راهنمایی کنید و یا یک دیکشنری برایش نصب کنید.

برای قسمت چت و عضو شدن در کلاب‌های بازی هم با فرزندتان صحبت کنید و ببینید از نظر وی چه لزومی دارد که وارد این بخش‌ها شود و آیا به نظر خودش نمی‌تواند بدون وارد شدن در این بخش‌ها، بازی را جلو ببرد؟

 هدف وی را سوال کنید.

با او صحبت کنید و بگویید که اگر در حین بازی اینترنتش را روشن بگذارد بازی به وی تماشای ویدئوی تبلیغاتی را پیشنهاد می‌دهد و بیشتر او را تشویق به بازی و دریافت سکه با تلاش‌های خودش، کنید

 و به او بگویید که «بازی با پرداخت‌های درون برنامه‌ای به چه هدفی طراحی شده است و اگر بازی را خودت جلو ببری، در گرفتن جوایز، لذت بیشتری خواهی برد.».

برای فرزندان زیر 15 سالتان هم می‌توانید با خاموش کردن اینترنت و نظارت خودتان، بازی را اجرا کنید.

همچنین؛ از این بازی می‌توانید برای بازی‌های متنوع در خانه ایده بگیرید. مثلا جای اشیا را تغییر دهید و از وی بخواهید این تغییر را بگوید و یا در مشکلات ساختمان، از او هم مشورت بگیرید.

خلاصه‌ی آن: می‌توانید با فرزندتان درمورد فرهنگ کمک به دیگران صحبت کنید

 و در حل مسائل مربوط به ساختمان، او را راه دهید و مشورت کنید.

 اگر در بازی به مشکل خورد با وی همدلی کنید

و به او خاطرنشان کنید که اتصال به اینترنت برای خرید و تبلیغ و..ضرورت ندارد.

ماجرای بازی

یک بازی در ژانر ماجراجویی در مقابل ماست که در موقعیت یک هتل در شهر میامی می‌گذرد. این هتل، یک هتل قدیمی بوده که حالا پر از مسائل و مشکلات و بعضاً اشیای پنهان شده و در کل جای مرموز و راز آلودی می‌باشد. بازیکن با شروع بازی و اجازه دادن به بازی که با وصل شدن به اینترنت، بازی رابارگذاری کند، وارد محیط هتل و بازی اصلی می‌شود. بازی، بخش‌های گوناگون و مختلفی دارد که هرکدام ویژگی‌ها و مسائل خودشان را دارند. خدمتکار هتل در هر بخش به بازیکن پیامی حاوی اینکه در این قسمت چه مشکلی ایجاد شده و باید چه بکنیم که آن را حل کنیم، می‌دهد و بازیکن با ضربه زدن روی آن قسمت وارد بازی اصلی و حل کردن آن مشکل، می‌شود. در بخش‌هایی نیاز است که دکوراسیون قدیمی و زهوار در رفته‌ی هتل، تعمیر شود. در بخش‌هایی که نامرتب و به هم ریخته است، باید اشیای پنهان، پیدا شود و سر جای خودش قرار بگیرد. در هر بخش و در هر گیم‌پلی، بازیکن با یک سری مورد و لغات انگلیسی روبرو است که یا باید با فهمیدن آن، مشکل را حل کند و یا اشیای پنهان شده که به انگلیسی نوشته شده‌اند را پیدا کند. بازی یک سری مراحل قفل هم دارد که با جلو رفتن و جمع کردن سکه و انرژی و ستاره و تعداد روزها، به مرور باز می‌شود. در هر مرحله، بازیکن مقدار معینی زمان دارد که باید در طی آن، بتواند آن مرحله را به اتمام برساند و اگر نتواند برای خریدن زمان بیشتر باید پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشد. همچنین؛ با پرداخت درون برنامه‌ای و مراجعه به قسمت بانک، می‌تواند سکه‌های بیشتری تهیه کند و حتی بسته‌های ویژه‌ای که بازی به بازیکن ارائه می‌دهد را هم تهیه کند که شامل سکه و ستاره و انرژی و یک سری امکانات جانبی مثل زمان بیشتر، کلید و رادار می‌باشد که این موارد می‌تواند در حین بازی، به بازیکن بسیار کمک کند. همچنین؛ بازی پیشنهاد دیدن فیلم تبلیغاتی را هم به بازیکن برای جمع آوری سکه‌ی بیشتر می‌دهد و گردونه‌ی شانس هم در بازی وجود دارد که امکان چرخاندن و به دست آوردن سکه‌ی بیشتر را به بازیکن می‌دهد. بازی، بخش رویداد روزانه و جوایز روزانه و همچنین چالش نیز دارد که با تکمیل چالش‌ها و رویدادها پاداش دریافت می‌کند. در بخش دیگر، بازیکن با وارد شدن به قسمت چت، می‌توان دوست یابی کند و با دیگر دوستانی که عضوی از این بازی هستند، صحبت کند و یا جدول رتبه‌بندی بازیکنان را بر اساس امتیازشان ببیند و جایگاه خودش را هم بررسی کند و همچنین بازی، در اول کار به بازیکن یک شناسه کاربری می‌دهد که با آن می‌تواند دوستان خود را نیز به بازی دعوت کند و حتی برای خود کلاب بسازد و یا وارد کلاب دیگران شود. همچنین؛ بازی پیشنهاد عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی بازی را هم می‌دهد و بازیکن می‌تواند از طریق اتصال به گوگل و یا فیس‌بوک بازی خود را ذخیره کند.. در قسمت تنظیمات نیز بازیکن، می‌تواند زبان بازی را تغییر بدهد. موسیقی را خاموش و یا روشن کند، با شرکت سازنده‌ی بازی، مکاتبه کند و اعلانات بازی را هم تنظیم کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android - ios - mac - windows

نام ناشر:   WhaleApp LTD 

نام توسعه دهنده: WhaleApp LTD

تاریخ آخرین به روزرسانی: 01/03/2021 – 11/12/1399

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت، امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید – تماشای تبلیغ – ایجاد دوستی –لیگ -دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی – جدول رتبه بندی – رویداد – چالش – ذخیره‌سازی – جدول رتبه‌بندی – گفتگوی متنی – شبکه‌ی اجتماعی.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  ندارد.

نشان‌ها: همراهی با والدین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هتل پنهان و رازآلود میامی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!