• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی هات ویلز رها شده (Hot Weels Unleashed)

author-img

توسط : احسان دهشیری ارزیاب کدومو

8 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

272 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی مسابقه‌ای در سبک اتومبیل‌رانی که مسیرهای تودرتویی را در کنار انواع مختلفی از ماشین‌ها پیش روی بازیکن قرار می‌دهد. خرید درون‌برنامه‌ای وجود دارد. ممکن است کودکان را در دنیای واقعی به سراغ خرید این ماشین‌ها ببرد.

 

ژانر : مسابقه‌ای

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

امتیاز 9 از 10 در استیم، 95 درصد کاربران گوگل این بازی را دوست داشته‌اند

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی Hot Wheels Unleashed یک عنوان مسابقه‌ای در سبک اتومبیل‌رانی در شکل و شمایل اسباب‌بازی است که به‌صورت آنلاین و آفلاین قابل‌اجرا است. بازیکن سعی می‌کند در مسابقات پیروز شده و اتومبیل‌های جدید و ارتقا یافته تری را به دست آورد. هدف خط داستانی بازی نجات زمین است که به‌واسطه همین پیروزی‌ها محقق خواهد شد. انواع مختلفی از خودروهای برند در کنار ماشین‌های الهام‌یافته از فیلم‌ها و کارتون‌ها در بازی طراحی شده‌اند که خرید درون‌برنامه‌ای را برای بازیکن پررنگ‌تر می‌کنند. امکان ساخت زمین مسابقاتی شخصی خود نیز در بازی وجود داشته و می‌توان آن‌ها را با دیگر بازیکنان به اشتراک گذاشت. بازیکنان می‌توانند به‌صورت محلی نیز به‌صورت چندنفره با یکدیگر بازی کنند.

خلاصه‌ی آن:

یک عنوان در سبک مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی است که بازیکنان برای رسیدن به هدف خط داستانی بازی؛ یعنی نجات زمین سعی در پیروزشدن در مسابقات را دارند. انواع متنوعی از خودروها، خرید درون‌برنامه‌ای، قابلیت آنلاین و بازی‌کردن به‌صورت محلی وجود دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با کودکان خود در مورد خرید درون‌برنامه‌ای صحبت کرده و تأثیر آن در زندگی واقعی را برای آنان روشن کنید. از آن‌ها بپرسید آیا ارزش خرید دارد یا نه؟

با کودکان خود بازی کنید. این عنوان پتانسیل این را دارد که بچه‌ها به سمت خرید ماشین‌های هات ویلز بروند که در این راستا با بچه‌ها در مورد ارزش پول و تفاوت بین خواسته‌ها و نیازها صحبت کنید.

ماجرای بازی

بازی Hot Wheels Unleashed یک عنوان مسابقه‌ای در سبک اتومبیل‌رانی است که در مقیاس کوچک و شکل و شمایل اسباب‌بازی طراحی شده است. بازیکنان در مسیرهای مختلف مسابقه می‌دهند. در طول بازی ماشین‌های متنوعی به‌واسطه جعبه‌های شانس به دست می‌آورند. خرید درون‌برنامه‌ای در بازی وجود داشته و می‌توان خودروهای قوی‌تر خریداری کرد. انواع برندهای مشهور اتومبیل در کنار ماشین‌های شخصیت‌های کارتونی مثل بتمن در بازی وجود دارند. قابلیت آنلاین، دونفره بازی‌کردن به‌صورت محلی و ساخت مسیرهای مسابقه‌ای شخصی‌سازی‌شده در بازی وجود داشته و که می‌توان دیگر بازیکنان را به چالش کشید. هدف خط داستانی بازی نجات زمین است که با پیروزشدن در مسابقات می‌توان به این هدف دست‌یافت.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): ویندوز، اکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، نینتندو، اکس باکس سری S، اکس باکس سری X

نام ناشر: Milestone

نام توسعه دهنده: Milestone

تاریخ انتشار: هشتم مهر 1400 (30 سپتامبر 2021)

تاریخ آخرین به روزرسانی: نهم آذر 1401 (30 نوامبر 2022)

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود

امکانات آنلاین: چالش، تماشای بازی دیگران، جدول رتبه‌بندی، ذخیره‌سازی، چندنفره بازی‌کردن، خرید، اشتراک‌گذاری محتوا

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: دارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هات ویلز رها شده

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!