• امروز : 30 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی نیروهای ویژه ۲ (special forces group 2)

author-img

توسط : علیرضا نقوی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

770 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 17 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

بازی با تقابل دو تیم آغاز می‌شود و تیمی برنده است که تیم حریف را از بین ببرد. بازی برای بازیکنان رقابت‌جو بسیار جذاب و سطح خشونت بالایی هم به همراه دارد. بازیکنان از طریق کشتن حریف (که در بخش آنلاین بازیکن‌های دیگر و آدم‌های واقعی هستند) برتری پیدا می‌کنند. قابلیت آنلاین بودن بازی و خشونت بالا و در کنار آن رقابتی بودن بازی می‌تواند هیجان و غوطه‌وری (غرق شدن در محیط بازی) زیادی برای بازیکن به همراه بیاورد.

ژانر : اکشن

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

 پنجاه میلیون دانلود در گوگل پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی دارای سطح خشونت بالایی است و  قابلیت آنلاین بودن بازی و در کنار آن رقابتی بودن، می‌تواند هیجان و غوطه‌وری (غرق شدن در محیط بازی) زیادی برای بازیکن به همراه بیاورد. بازیکن می‌تواند در حین بازی از طریق باز کردن میکروفون گوشی بصورت صوتی با هم تیمی‌هایش صحبت کند و امکان ارتباط گرفتن با افراد غریبه در بازی وجود دارد. بازی دارای چت متنی در هنگام بازی است اما با توجه به گیم‌پلی بازی، چت صوتی بیشتر اتفاق می‌افتد. بازی دارای تبلیغات پرتعداد و بعضا طولانی است. بخش زامبی می‌تواند برای بازیکنان کم سن و سال ترسناک باشد. با توجه به سطح خشونت و هیجان بالا، اگر فرزندتان مشغول این بازی است و در رده‌بندی سنی مجاز قرار ندارد سعی کنید یک بازی جایگزین برایش انتخاب کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در مورد اینکه بازی چطور پیش می‌رود و قوانین بازی چیست از فرزندتان سوال کنید.

در مورد دوستان فرزندتان در بازی از او سوال کنید.

از فرزندتان فرق بین بازی آنلاین وآفلاین را بپرسید، هرکدام چه حس و تجربه‌ای به او می‌دهد. کدام جذاب‌تر است.

از فرزندتان سوال کنید هنگامی که در بخش آفلاین می‌بازد چه حسی دارد و چقدر ناراحت می‌شود، در بخش آنلاین چطور؟

فرزندتان چه مدتی را برای این بازی اختصاص می‌دهد، از او بپرسید آیا طبق پیش‌بینی خودش و زمانی که مد نظر دارد بازی می‌کند یا زمان بازی از کنترلش خارج می‌شود؟

 راجع به طرح‌های (SKIN) اسلحه‌ها با فرزندتان صحبت کنید، خرید آنها برایش جذاب است؟ در روند بازی تاثیری دارد یا بی‌فایده است؟

 در مورد بخش زامبی با فرزندتان صحبت کنید و نظر او را بخواهید.

خلاصه‌ی آن: فرزندتان چه مدتی را برای این بازی اختصاص می‌دهد، از او بپرسید آیا طبق پیش‌بینی خودش و زمانی که مد نظر دارد بازی می‌کند یا زمان بازی از کنترلش خارج می‌شود؟

ماجرای بازی

بازیکن در این بازی باید با کمک تیم خود، تیم حریف را از بین ببرد و برنده شود. هر بازیکنی که بتواند افراد بیشتری از دشمنان را بکشد پول بیشتری می‌گیرد و می‌تواند سلاح‌های بهتری خریداری کند. بازی دارای بخش چند نفره‌ی آنلاین و محلی است. همچنین حالت زامبی نیز در بازی وجود دارد که بازیکن باید زامبی ها را از بین ببرد. امکان گفتگوی صوتی و متنی در بازی وجود دارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید، ios

نام ناشر: GD Company

نام توسعه دهنده: ForgeGames

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2021-01-27 ۱۳۹۹/۱۱/۰۸

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانت بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تشکیل گروه، جدول رتبه‌بندی، چت صوتی، گفت‌وگوی متنی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: دارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نیروهای ویژه ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!