• امروز : 17 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی نبرد قلعه (کستل کلش ) (Castle clash : brave squads)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

11 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

321 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

در این بازی، بازیکن باید قلعه خود را بسازد، قهرمانان قدرتمند را استخدام کند، و ارتشی از موجودات افسانه ای را رهبری کند. این بازی امکانات آنلاینی همچون گفتگوی صوتی و متنی، چالش و رویداد را در خود دارد.

ژانر : استراتژی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از 100 میلیون بازیکن در سراسر جهان بازی می‌کنند.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

تنظیم محدودیت های زمانی و مالی برای بازی کردن فرزندان. این بازی یک بازی آنلاین است که ممکن است باعث اعتیاد و از دست دادن ارتباط با دنیای واقعی شود. همچنین این بازی شامل خرید های درون برنامه ای است که ممکن است باعث هزینه های غیرمنتظره شود.

رصد و همراهی فرزندان در حین بازی کردن. این بازی شامل حالت های همکاری و رقابت با دیگر بازیکنان است که ممکن است منجر به تعاملات نامطلوب، توهین آمیز، یا خشونت آمیز شود. والدین باید فرزندان خود را درباره رفتار مناسب و امن در فضای آنلاین آموزش دهند و از آسیب دیدگی آنها جلوگیری کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

علاقه و احترام نشان دادن به بازی فرزندان. والدین باید سعی کنند بازی را خود امتحان کنند و به فرزندان خود بگویند چه چیزهایی را در بازی دوست دارند و چه چیزهایی را نمی پسندند . این کار می تواند به ایجاد اعتماد و ارتباط مثبت با فرزندان کمک کند .

پرسیدن سوالات باز و تشویق کردن به بحث و تبادل نظر. والدین باید سوالاتی را که جواب های بله یا خیر ندارند بپرسند، مثل چرا این بازی را دوست داری؟ چه چالش ها و موفقیت هایی در بازی داشته ای؟ چه کاراکترها و قابلیت هایی را در بازی استفاده می کنی؟ . این کار می تواند به فهمیدن دیدگاه و احساسات فرزندان درباره بازی کمک کند .

تعیین قوانین و مرزهای مشترک. والدین باید با فرزندان خود درباره زمان، هزینه، رفتار، و امنیت در حین بازی کردن توافق کنند و قوانین را به صورت شفاف و عادلانه اعمال کنند . این کار می تواند به جلوگیری از سوء استفاده، اعتیاد، سرخوردگی، و درگیری های خانوادگی منجر شود .

ماجرای بازی

بازیکن باید به عنوان یک فرمانده جنگی، ارتشی از موجودات افسانه ای را فرماندهی کند و با دشمنان خود در نبردهای مختلف روبرو شود. هدف این است که قلعه خود را تقویت کند، قهرمانان و حیوانات خانگی خود را تکامل دهد و به بزرگترین فرمانده جهان تبدیل شود. بازیکن می تواند قهرمانان با توانایی های منحصر به فرد را استخدام کند و آنها را در نبردهای حماسی هدایت کند. او می تواند حیوانات خانگی بامزه ای را جمع آوری کرده و با آنها دوست شود. بازیکن می تواند با دوستان خود از سراسر جهان با رئیس های مختلف نبرد کند و جوایزی به دست آورد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید، IOS

نام ناشر:  IGG

نام توسعه دهنده:  IGG

تاریخ انتشار: 22 October, 2013

نکات برجسته بازی: بیش از 100 میلیون بازیکن در سراسر جهان بازی می‌کنند.

نیاز به اینترنت: کاملا آنلاین است

امکانات آنلاین: چند نفره بازی کردن، تشکیل تیم، خرید، گفتگوی صوتی و متنی، رویداد، چالش

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نبرد قلعه (کستل کلش )

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!