• امروز : 28 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی میلیون لرد فتح آنلاین (Million Lords: Online Conquest)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

11 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

282 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
یک بازی استراتژیک است که بازیکن را به‌عنوان یک فرمانده در یک‌دنیای فانتزی قرون‌وسطی قرار می‌دهد. بازیکن باید با استفاده از نیروهای خود، شهرهای خود را از حملات دشمنان محافظت کند و همچنین سعی کند با فتح سرزمین‌های دیگر، قدرت خود را افزایش دهد. بازیکن می‌تواند با دوستان خود همکاری کند و یا با آنها رقابت کند.

ژانر : استراتژی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فرزند شما در این بازی ممکن است در برابر رفتارهای نامناسب و بداخلاقی از سوی دیگر بازیکنان قرار گیرد. ممکن است فرزندتان مورد توهین، تحقیر، تهدید یا دزدی از سوی بازیکنان دیگر قرار گیرد یا از خود چنین رفتارهایی را بروز دهد. والدین باید به فرزندان خود آموزش دهند که چطور با این رفتارها برخورد کنند و از ابزارهای موجود در بازی برای گزارش یا مسدود کردن آنها استفاده کنند.

این بازی ممکن است اعتیادآور باشد. این بازی شامل فصول رقابتی ماهانه است که باعث می‌شود بازیکنان بخواهند رتبه بیشتر و بالاتری بگیرند. والدین باید برای فرزندان خود حدود زمانی مناسب برای بازی تعیین کنند و از رعایت تعادل بین بازی و سایر فعالیت‌های زندگی مطمئن شوند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به فرزندان خود بگوئید که بازی‌کردن یک فعالیت تفریحی است و نباید با سایر مسئولیت‌ها و فعالیت‌های زندگی رقابت کند. به آنها بگوئید که بازی‌کردن باید در حدود زمانی مناسب باشد و از اعتیاد به آن جلوگیری شود.

از آنها بخواهید که درباره بازی و چیزهای جالب آن به شما بگوئید. سعی کنید بازی را با آنها تجربه کنید و از نظرات و پیشنهادهای خود بگوئید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا با فرزندان خود ارتباط برقرار کنید و درک بهتری از علایق و نگرانی‌های آنها داشته باشید.

به فرزندان خود آموزش دهید که چطور با رفتارهای نامناسب و بداخلاقی از سوی دیگر بازیکنان برخورد کنند. به آنها بگوئید که نباید به توهین، تحقیر، تهدید یا دزدی پاسخ دهند و باید از ابزارهای موجود در بازی برای گزارش یا مسدودکردن آنها استفاده کنند. به آنها بگوئید که همیشه مؤدب و محترم باشند و احترام به دیگران را رعایت کنند.

ماجرای بازی

بازی Million Lords یک بازی است که بازیکن باید شهرهای خود را بسازد و از آن دفاع کند. همچنین باید سرزمین‌های دیگر را فتح کند و با دیگران جنگ کند. بازیکن می‌تواند با دوستان خود بازی کند و یا با آنها رقابت کند. این بازی برای کسانی است که دوست دارند فتح کنند و سرگرم شوند.

جزئیات اثر

نام ناشر: MILLION VICTORIES

نام توسعه دهنده: MILLION VICTORIES

تاریخ انتشار: 2019

تاریخ آخرین به روزرسانی: 14 فوریه 2022

نیاز به اینترنت: بازی آنلاین است

امکانات آنلاین: گفتگوی متنی، تشکیل گروه، چالش و رویداد، خرید

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد میلیون لرد فتح آنلاین

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!