• امروز : 17 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی مهدکودک ساگو مینی (sago mini daycare)

author-img

توسط : مریم عظیمی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

233 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
این بازی در ژانر تفننی طراحی شده است. در این بازی کودک با فضای ظاهری مهدکودک، صدای سازهای مختلف، حیوانات و کاربرد بعضی از اسباب‌بازی‌ها و وسایل آشنا می‌شود. نسخه‌ی کامل بازی پولی است؛ اما می‌شود تا شش بار رایگان بازی کرد.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز کدومویی؛

این بازی در ژانر تفننی طراحی شده است. کودک در بازی با فضای کلی مهدکودک، نحوه‌‎ی بازی با بعضی از اسباب‌بازی‌ها، صدای سازهای مختلف و بعضی حیوانات آشنا می‌شود.

در بازی و در حال گشت‌زدن در محیط، بازیکن در دستشویی را باز می‌کند و کسی داخل آن است. فردی که داخل دستشویی است واکنشی نشان نمی‌دهد. جزئیاتی از برهنگی نمایش داده نمی‌شود و نکته‌ی منفی این اتفاق، نادیده‌گرفتن حریم شخصی است. نسخه‌ی کامل بازی پولی است و به‌صورت رایگان تا شش بار می‌شود بازی کرد.

هنگامی که بازیکن حیوانات را بلند یا پرتاب می‌کند، آنها گاهی می‌خندند و گاهی ناراحت می‌شوند و الگوی معناداری برای رفتار ندارند. ممکن است این اتفاق برای کودک گیج‌کننده باشد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در مورد اینکه وقتی کسی داخل دستشویی است نباید در را باز کنیم و باید قبل از رفتن به دستشویی در بزنیم تا مطمئن شویم کسی داخل نیست، به او بگویید.

در مورد اینکه از صدای چه سازی بیشتر خوشش آمده است از او بپرسید. می‌توانید او را به کلاس آموزش ساز موردعلاقه‌اش بفرستید.

می‌توانید او را به باغ‌وحش ببرید تا حیوانات بازی را از نزدیک ببیند.

خلاصه‌ی آن: در مورد اینکه از صدای چه سازی بیشتر خوشش آمده است از او بپرسید. می‌توانید او را به کلاس آموزش ساز موردعلاقه‌اش بفرستید.

ماجرای بازی

این بازی در ژانر تفننی طراحی شده است و طراحی ساده، دوبعدی و رنگارنگی دارد. در بازی یک فضای مهدکودک با چند حیوان بامزه و اسباب‌بازی‌های مختلف به چشم می‌خورد. بازیکن آزاد است در فضای بازی چرخ بزند، به جاهای مختلف آن سرک بکشد، جزئیات محیط را وارسی کند و وسایل و حیوانات را جابه‌جا و پرتاب کند. کودک در این بازی می‌آموزد که هرسازی چه صدایی تولید می‌کند و برخی اسباب‌بازی‌ها چگونه کار می‌کنند. در صورتی که بازیکن حیوانات را پرتاب کند، ممکن است خوششان نیاید و چهره‌شان حالت ناراحتی و یا گریه بگیرد. نسخه‌ی کامل بازی پولی است و می‌شود تا شش بار رایگان بازی کرد. دسترسی به بخش خرید و اطلاعات بیشتر در مورد بازی، با وارد کردن عدد سال تولد یک بزرگسال، توسط والدین امکان‌پذیر خواهد بود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): android, ios

نام ناشر: sago mini

نام توسعه دهنده: sago mini

تاریخ انتشار: 2022/06/08- 1401/03/18

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 2022/06/21- 1401/03/31

نیاز به اینترنت: بدون اتصال به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید درون‌برنامه‌ای

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مهدکودک ساگو مینی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!