• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی مغازه نانوایی پاندا کوچولو ( Litte pandas bake shop)

author-img

توسط : زینب پرورش ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2905 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

پاندا کوچولوها تلاش می‌کنند تا با تهیه و طبخ شیرینی‌ها و غذاهای خوش مزه از دوستان خود پذیرایی کنند، بازی معیار منفی ندارد و بسیار آسان طراحی شده و کودکان بالای سه سال به راحتی می‌توانند از بازی استفاده کنند. در صورت روشن بودن اینترنت دستگاه تبلیغات به صورت مکرر مشاهده می‌شود.

ژانر : تفننی

2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

پدر و مادر عزیز، نانوایی پانداها ازجمله بازی‌های معدودی به شمار می‌رود که بسیار سالم و بدون ناهنجاری برای کودکان طراحی شده است. تنها نکته قابل توجه در این بازی، پخش مکرر و بسیار زیاد تبلیغات است. پیشنهاد می‌کنیم برای آرامش خود و فرزندتان، اینترنت دستگاه را خاموشش کرده و سپس وارد بازی شوید. در طبخ برخی غذاها  بازیکن باید گوشت‌ها را تکه‌تکه کند، ممکن است انجام این حرکت برای او در دنیای واقعی تقلید به همراه داشته باشد. در قسمتی، بازیکن می‌تواند سایر بازی‌های پیشنهاد شده توسط بازی‌ساز را در بستر خود برنامه دانلود کند.

خلاصة آن: اینترنت دستگاه را خاموش کرده و سپس وارد بازی شوید (جلوگیری از نمایش تبلیغات). بازیکن باید گوشت‌ها را تکه‌تکه کند، ممکن است این حرکت  تقلید به همراه داشته باشد.  می‌توان سایر بازی‌های پیشنهاد شده توسط بازی‌ساز را در بستر خود برنامه دانلود کرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند عزیزتان در مورد علائق و یا هنرهایی که دوست دارد سؤال کنید. آیا به آشپزی علاقه دارد؟ دوست دارد برای خانواده یا دوستانش در یک عصرانه شیرینی درست کند و از آنها پذیرایی کند؟ دوست دارد برای خوشحال کردن اطرافیان چکار کند؟ می‌توانید در مورد مهمانی دادن و یا لذت‌بخش بودن دورهمی‌ها و مهمانی‌های سالم و خانوادگی برای فرزندتان خاطره بگویید و یا مسئولیت درست‌کردن و یا پذیرایی ساده‌ای را در یک دورهمی به او بسپارید.

ماجرای بازی

بازیکن در نقش پاندای آشپز است و می‌خواهد غذا، شیرینی و دسرهای خوش مزه درست کند. با ورود به بازی و در هر مرحله آشپز راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کند. مثلاً اگر لازم است که شیر و شکر باهم مخلوط شوند، قاشق داخل ظرف چند ثانیه تکان می‌خورد که این حرکت به بازیکن می‌فهماند که باید قاشق را تکان داده و مواد را با هم قاتى کند. بازیکن به ترتیب مراحل را برای پخت یک غذای خوش مزه جلو می‌رود. مثلاً برای پخت یک پیتزا، ابتدا فلفل دلمه و پیازها را خورد می‌کند، در مرحله بعد گوشت‌ها را تکه می‌کند، و در ادامه خمیر پیتزا را تهیه می‌کند، روی آن سس می‌ریزد و به ترتیب مواد و پنیر و ... را اضافه می‌کند. در نهایت غذای آماده شده را سر میز می‌آورد و انتخاب می‌کند دوست دارد کدام یک از دوستانش در دورهمی حضور داشته باشند  و سپس از آنها پذیرایی می‌شود. بازی معیار منفی ندارد و کودکان بالای سه سال می‌توانند خیلی راحت. بدون دغدغه از بازی لذت ببرند. (با توجه به تماشای مکرر تبلیغ اینترنت دستگاه خاموش باشد.)

جزئیات اثر

سیستم‌عامل(ها): android

نام ناشر: Baby bus

نام توسعه‌دهنده: Baby bus

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 25/04/2022،05/02/1401

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیش‌تری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید درون‌برنامه‌ای، نمایش تبلیغات

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مغازه نانوایی پاندا کوچولو

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!