• امروز : 8 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی مسابقات سرکوب راهزنان ( smash bandit racing)

author-img

توسط : مریم صدیقی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2051 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 14 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
Smash bandit racing  یک بازی با تم مسابقات خیابانی متاثر از سری بازی‌های اکشن می‌باشد. بازیکن در نقش یک تبهکار تحت تعقیب پلیس است که با خرابکاری و آسیب رساندن به سایر ماشین‌ها و طبیعت سعی می‌کند از دید پلیس مخفی بماند. بازی دارای آگهی و خرید درون برنامه‌ای است.

ژانر : مسابقه‌ای

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز، این بازی در ژانر مسابقه اتومبیل رانی،  بر خرابکاری و خسارت زدن تاکید دارد. بازیکن نقش یک تبهکار فراری از پلیس را ایفا می‌کند و با کوبیدن به سایر ماشین‌ها یا خسارت زدن به طبیعت، جاده، حیوان آزاری و هرآنچه در طول مسیر با آن‌ها رو به رو می‌شود، سعی بر مخفی نگه داشتن خود از دیدگان پلیس دارد. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که آسیب رساندن و خرابکاری با امتیاز همراه است و همین امر بر میزان خشونت بازی می‌افزاید. با توجه به مواردی که گفته شد ممکن است نوجوانان با توجه به هیجانات مربوط به این دوران، اقدام به انجام این قانون شکنی‌ها در دنیای واقعی کنند.

بازیکنان همواره تحت تعقیب پلیس قرار دارند و با گذر زمان تعداد، قدرت و سرعت پلیس‌ها بیشتر می‌شود که این امر منجر به استرس و اضطراب بازیکنان می‌شود از طرفی موسیقی تند بازی برهیجانات و استرس هنگام بازی می‌افزاید.

بازی پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغات دارد. بازیکنان در بخش فروشگاه بازی، می‌توانند با پرداخت پول واقعی، پول درون بازی را خریداری کنند تا آن را برای خرید ماشین‌های لوکس تر با قدرت و شتاب بیشترخرج کنند.

در صورتی که بازی به شکل آنلاین انجام شود تبلیغات نمایش داده می‌شود که می‌توان با خاموش کردن داده همراه مشکل را حل کرد.

همچنین بازی این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا با اتصال به فیسبوک با دوستان خود بازی کنند.

خلاصه‌ی آن: آسیب رساندن و خرابکاری در بازی با امتیاز همراه است و همین امر بر میزان خشونت بازی می‌افزاید. با توجه به مواردی که گفته شد ممکن است نوجوانان با توجه به هیجانات مربوط به این دوران، اقدام به انجام این قانون شکنی‌ها در دنیای واقعی کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از آنجایی که این بازی به نوعی اتومبیل رانی در سطح شهر به شکل غیر قانونی را نمایش می‌دهد بهتر است در رابطه با قوانین این مسابقات در دنیای واقعی و قانون شکنی و ماموریت‌های که خلاف قانون در بازی وجود دارند،  با فرزندتان صحبت کنید.

فعالیت‌ها و ورزش‌های هیجانی از گزینه‌های پر طرفدار در میان تفریحات به خصوص در دوران نوجوانی هستند. نوجوانان اگرراهی برای تخلیه انرژی خود نیابند پرخاشگر می‌شوند بنابراین برای تخلیه هیجانات در این دوره برنامه ریزی کنید. پیشنهاد می‌شود اگر فرزندتان به این گونه مسابقات علاقه دارد او را درکلاس‌های مختص به این ورزش ثبت نام کنید و یا کارتینگ را درلیست تفریحات خانوادگی خود قراردهید.

در رابطه با نقش پلیس در جامعه با فرزندتان صحبت کنید.

بازی کردن با کودک یکی از تاثیرگذارترین راه‌های ابراز محبت است بنابراین توصیه می‌شود در بازی فررزندتان را همراهی کنید.

خوب است استفاده از بازی‌های رایانه‌ای محدودیت زمانی داشته باشد بنابراین در رابطه با مدیریت مصرف بازی‌ها با فرزندتان گفتگو کنید.

خلاصه‌ی آن: پیشنهاد می‌شود اگر فرزندتان به این گونه مسابقات علاقه دارد او را درکلاس‌های مختص به این ورزش ثبت نام کنید و یا کارتینگ را درلیست تفریحات خانوادگی خود قراردهید.

ماجرای بازی

   smash bandit racing یک بازی در سبک مسابقه‌ای خیابانی است که به بازیکنان امکان انجام آن به صورت آنلاین و آفلاین را می‌دهد. صفحه ابتدایی بازی پوستر اصلی بازی ، صفحه دوم ورود و خروج  بازی، صفحه سوم ماموریت‌هایی که باید متناسب با هر سطح انجام شود و صفحه آخر ماشین‌های موجود را نشان می‌دهد. بازی دو قسمت )race مسابقه‌ای) و )smash پلیسی) دارد. در قسمت مسابقه‌ای بازیکنان با سه بازیکن دیگر (هوش مصنوعی بازی) به رقابت می‌پردازند. در این قسمت تنها چیزی که مهم است سرعت و دقت بازیکنان برای رسیدن به خط پایانی است. بازیکنان می‌توانند با استفاده از نیتروژن که فقط یک بار قابل استفاده است، سرعت خود را افزایش دهند. در قسمت پلیسی بازیکن در نقش یک تبهکار تحت تعقیب پلیس است که با خرابکاری و آسیب رساندن طبیعت سعی دارد خود را از دید پلیس‌ها  مخفی نگه داشته و فرار کند. هر بازیکن در طول مسیر 5 جان دارد و باید از آن‌ها بهترین استفاده را بکند. بازیکنان در طی بازی با دو دسته موانع روبه رو هستند: دسته اول که با فلش آبی و دسته دوم که با فلش قرمز رنگ نمایش داده شده‌اند. دسته‌ی اول موانعی هستند که با برخورد به آن‌ها بازیکنان پاداش دریافت می‌کنند و بالعکس برخورد با موانع دسته‌ی دوم از امتیاز آن‌ها کم می‌کند. تشخیص این موانع از یکدیگر نیازمند دقت و تمرکز و سرعت العمل کافی است. در مسیر رانندگی دایره‌های آبی رنگی تعبیه شده است که برخورد با آن‌ها امتیاز بازیکنان را چند برابر می‌کند. ابتدای بازی ماموریت‌هایی که باید در آن سطح انجام شود نشان داده می‌شود ماموریت هایی مثل ازبین بردن تعداد مشخصی نشانگر کنار جاده و....

 بازیکنان برای لول آپ شدن یا بالا بردن سطح خود باید این ماموریت‌های جانبی را تکمیل کنند و یا با پرداخت پول درون برنامه‌ای آن ماموریت را حذف کنند. با بالاتر رفتن رکورد بازیکنان علاوه بر ماشین‌های پلیس، کامیون، ون، هلیکوپترهای پرتاب کننده موشک نیز به بازی اضافه ‌می‌شود. در بازی یک سری قدرت‌ها هم وجود دارد که با بالاتر رفتن سطح بازیکنان دسترسی به آن‌ها باز می‌شود و استفاده از آن‌ها منجر به آسان‌تر شدن بزی می‌گردد مانند لاستیک‌های ضد پنچر یا الکتریسیته‌ها که با فعال کردنشان ماشین‌های اطراف از بین می‌روند. بازی جدول رتبه بندی و امکان بازی با دوستان ازطریق فیسبوک را دارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): anroid_ios_pc

نام ناشر: Hutch Games

نام توسعه دهنده: Hutch Games

تاریخ آخرین به روزرسانی: 29/6/1400

20/9/2021

نیاز به اینترنت:بدون نیاز به اینترنت هم می­شود بازی کرد اما به صورت انلاین امکانات بیشتری دارد.

امکانات آنلاین:خرید، ذخیره سازی، رتبه بندی، تماشای تبلیغ، چالش، چند نفره بازی کردن، جدول رتبه بندی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نشان‌ها: همراهی با والدین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مسابقات سرکوب راهزنان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!