• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی مسابقات ساحلی ۲ (beach buggy racing 2)

author-img

توسط : مریم عظیمی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

342 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

ژانر بازی مسابقه‌ای و کاملاً آنلاین است. در بازی خشونت فیزیکی فانتزی مانند پرتاب موشک به ماشین‌های بقیه رانندگان، بمب گذاشتن روی ماشینشان و تله‌گذاری در مسیر بازی وجود دارد و عنصر شانس پررنگ است. تبلیغ پخش می‌شود که ممکن است حاوی محتوای خشن، ترسناک یا نامناسب باشد. مصرف‌گرایی را از طریق نمایش تبلیغ و خرید آیتم‌های صرفاً تزیینی یا مؤثر در پیشرفت، تبلیغ می‌کند.

ژانر : مسابقه‌ای

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بالای 50 میلیون دانلود در گوگل‌پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز کدومویی؛

این بازی در ژانر مسابقه‌ای طراحی شده و رقابتی است. کاملاً آنلاین است و بازیکن می‌تواند روزانه چالش‌های متنوعی را تجربه کند و در زمین‌های مختلف مسابقه بدهد. قابلیت مسابقه و رقابت آنلاین با سایر بازیکنان را نیز دارد. در بازی تأثیر عنصر شانس در جعبه، گوی و گردونه شانس دیده می‌شود. رفتار راننده‌های دیگر قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است به سمت بازیکن بمب پرتاب کنند یا مانع سر راهش بگذارند. ازاین‌جهت ممکن است باعث سرخوردگی بازیکن شود. در بازی تماشای تبلیغ دیده می‌شود که ممکن است شامل نمایش محتوای ناهنجار مانند پوشش نامناسب، خشونت یا ترس باشد. همچنین در بخش لوازم جانبی ماشین نمادهای نامناسب دیده می‌شود که ترسناک و ناهنجار هستند. پوشش بازیکن زن هم نامناسب است؛ اما همه چیز تصویری فانتزی دارد. در بازی خشونت در قالب آسیب‌زدن بازیکنان به یکدیگر و آسیب رساندن به حیوانات و طبیعت دیده می‌شود. خشونت بازی با جزئیاتی مانند خونریزی  و... همراه نیست و این فانتزی بودن خشونت از تأثیر آن کم می‌کند. با هر بار باخت، راننده‌ای که بازیکن کنترل او را به دست دارد به سمت دوربین نگاه می‌کند و با سرزنش سر تکان می‌دهد.

در بازی تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی در قالب خرید لوازم جانبی و تزیینات دیده می‌شود که هیچ تأثیری در روند بازی ندارند. بازی آیتم‌های پولی هم دارد و خرید راننده و ماشین‌های بهتر به پیشرفت روند بازی کمک خواهد کرد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که بازی با همراهی شما والدین عزیز انجام بشود.

خلاصة آن: بازی رقابتی و کاملاً آنلاین است. مسابقات آنلاین، چالش‌های روزانه و بسته‌های ویژه و مناسبتی دارد. مصرف‌گرایی را تبلیغ می‌کند و عنصر شانس در بازی پررنگ است. بازیکنان با پرتاب موشک، بمب‌گذاری و... به هم آسیب می‌رسانند و خشونت در پیروزی مؤثر است؛ اما این خشونت فانتزی است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندتان در مورد اینکه مصرف‌گرایی چیست گفتگو کنید و از او بخواهید مصادیق مصرف‌گرایی در این بازی را به شما بگوید.

در مورد اینکه خشونت یک چرخة ادامه‌دار است و تا جایی که ممکن است نباید وارد آن بشویم گفتگو کنید.

در مورد اینکه خشونت در بازی و دنیای واقعی چه تفاوتی باهم دارند گفتگو کنید؛ مثلاً اینکه در زندگی واقعی تأثیر خشونت برگشت‌ناپذیر است و ...

در مورد اینکه تکیه کردن به شانس در زندگی چه تأثیری بر روان انسان می‌گذارد گفتگو کنید. می‌توانید در صورت تمایل و باتوجه‌به سن فرزندتان او را به بخش ماشین‌بازی شهربازی ببرید.

خلاصة آن: در مورد اینکه خشونت در بازی و دنیای واقعی چه تفاوتی باهم دارند گفتگو کنید؛ مثلاً اینکه در زندگی واقعی تأثیر خشونت برگشت‌ناپذیر است و ...

ماجرای بازی

این بازی در ژانر مسابقه‌ای طراحی شده است و فقط به‌صورت آنلاین قابل بازی است. بازی طراحی سه‌بعدی با رنگ‌های شاد، 19 زمین بازی، 13 راننده با قدرت‌های منحصربه‌فرد، بیش از 40 ماشین و بیش از 45 قدرت برای ارتقا دادن دارد. آهنگ بازی تند و شاد است. بازیکن در ابتدا دو راننده و یک ماشین و چند قدرت در سطح پایین دارد و وارد مسابقات با دیگر راننده‌ها می‌شود. بعد از هر مسابقه باتوجه‌به اینکه نفر چندم می‌شود، امتیازاتی در قالب جعبه‌های شانس دریافت می‌کند که با استفاده از محتویات آن می‌تواند قدرت‌هایش را ارتقا دهد. جعبه‌های شانس معمولاً نیاز به صبر کردن دارند و باز شدن زودتر آنها با پرداخت الماس بنفش است. با دیدن تبلیغ هم می‌شود باز شدن جعبه‌ها را جلو انداخت. بازی هر روز چالش جدید دارد و این امکان را می‌دهد که بازیکن به‌صورت آنلاین با دیگران مسابقه دهد. با ارتقای راننده و بردهای بیشتر بازیکن می‌تواند راننده‌ها و ماشین‌های بیشتری داشته باشد. در طول بازی در جاده‌های مسابقات گوی‌های شانسی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با رد شدن از آنها به‌صورت شانسی قدرتی را دریافت کنند و در طول مسابقه از آنها استفاده کنند. قدرت‌هایی که در طول مسابقه استفاده می‌شوند شامل شلیک انواع موشک، ایجاد گردباد در مسیر دیگران، بمب‌گذاری بر روی ماشین دیگران، گذاشتن تله در راه دیگر بازیکنان و استفاده از قدرت ویژة هر بازیکن است که ترکیبی از سرعت ویژه و تله‌گذاری در مسیر دیگر بازیکنان است. در بازی هر روز چالشی وجود دارد و برنده‌شدن در چالش جوایزی مثل اسکین‌هایی برای ماشین و سکه و ... به همراه دارد. در بازی تورنمنت، لیگ، جدول رتبه‌بندی، خرید درون‌برنامه‌ای، مسابقة آنلاین، بسته‌های مناسبتی مثل هالووین وجود دارد. در طی بازی خشونت فیزیکی به دیگر بازیکنان و آسیب رساندن به حیوانات و طبیعت به شکل کارتونی دیده می‌شود. کلیدی‌ترین امتیاز بازی که با آن می‌شود با سرعت بیشتری پیشرفت کرد، الماس بنفش است و الماس بنفش از جعبه‌های شانس و خریدن با پول به دست می‌آید. مقداری که از جعبه‌ها به دست می‌آید محدود است. بازی بدون پرداخت هم قابل بازی است؛ ولی برای برداشتن گام‌های بزرگ در بازی عملاً نیاز به خرید درون‌برنامه‌ای است. پوشش رانندة زن نامناسب است اگرچه طراحی بازی فانتزی و ساده است. در بین اسکین‌های ماشین هم بعضاً المان‌های خشن یا نامناسب دیده می‌شود. بخش خرید لباس و اکسسوری برای راننده هم پس از انجام وظایف خاصی باز می‌شود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): android, ios

نام ناشر: vector unit inc

نام توسعه دهنده: vector unit

تاریخ آخرین به روزرسانی: 10/10/2022-1401/07/18

نیاز به اینترنت: دارد و کاملاً آنلاین است.

امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، لیگ، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، رویداد، ذخیره‌سازی، چالش،

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مسابقات ساحلی ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!