• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی مرتب سازی توپ (Sort Ball)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

110 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی تفننی که هدف آن مرتب سازی توپ‌ها بر اساس رنگ و قراردادن آن‌ها در لوله‌های مجزا است. بازی در صورت آنلاین بودن حاوی تبلیغ و پرداخت درون برنامه ای است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

یک بازی تفننی است که بازیکن باید توپ‌های هم‌رنگ را در لوله‌های مجزا قرار دهد این بازی می‌تواند مهارت‌های منطقی و تفکر استراتژیک فرزندتان را افزایش دهد. روال بازی ساده است؛ اما رفته‌رفته بر تعداد لوله‌ها و توپ‌ها اضافه شده که بازیکن می‌تواند از آیتم‌های کمکی و بخش راهنما استفاده کند و یا حرکت خود را به عقب برگرداند که برای دسترسی به بیشتر موارد نیاز به پرداخت درون برنامه است.

 گردونه‌ی شانس و صندوقچه‌های شانسی در بازی وجود دارد که بازیکن از این طریق به آیتم‌های بیشتری دست پیدا می‌کند که اتکا به شانس و اقبال آسیب‌هایی را خصوصاً برای سنین پایین در پی خواهد داشت.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزند خود همراه شوید و در مورد اینکه می‌تواند بازی را به‌صورت آفلاین بدون تبلیغ و بی‌دردسر پیش ببرد با او صحبت کنید. با او توافق کنید که چقدر و چه زمانی می‌تواند بازی کند، و چگونه خریدهای درون برنامه‌ای خود را مدیریت کند.

ماجرای بازی

در این بازی تفننی بازیکن باید توپ‌های هم‌رنگ را در لوله‌های مجزا قرار دهد. جابه‌جایی توپ‌ها فقط با ضربه‌زدن روی توپ‌ها و لوله‌ها انجام می‌شود. در صورت اشتباه با زدن روی دکمه‌ی واگرد می‌توان مراحل را دوباره تکرار کرد و یا از بخش راهنما و اضافه‌کردن لوله‌ی جدید کمک گرفت. امکان تغییر پس‌زمینه و ظاهر توپ‌ها نیز وجود دارد که برای خرید آن‌ها و دیگر آیتم‌ها نیاز به پرداخت درون برنامه است.

جزئیات اثر

 سیستم‌عامل (ها): android

 نام ناشر: نت-پلاس

 نام توسعه‌دهنده: نت-پلاس

 تاریخ انتشار: سال 1397

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی:17/10/1401 مصادف با 07/01/2023

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مرتب سازی توپ

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!