• امروز : 30 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی مراقبت از بچه پاندا ۲ (Baby Panda Care 2)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1707 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
پاندا کوچولو در نقش پرستار کودک از نوزادان مراقبت می‌کند غذادادن به نوزادان، حمام‌کردن آن‌ها، لباس پوشاندن، سرگرم‌کردن و خواباندن نوزادان از مواردی است که بازیکن در این بازی تجربه می‌کند. قفل برخی آیتم‌ها با پرداخت درون‌برنامه باز می‌شود. تبلیغات نیز در این بازی در صورت اتصال به اینترنت به‌صورت خودکار نمایش داده می‌شوند.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

یکی از بازی‌های محبوب و موردعلاقه‌ی همه‌ی کودکان بازی با عروسک است مخصوصاً دختران که در نقش مادر از عروسک‌های خود مراقبت می‌کنند.

 این بازی فضایی را ایجاد کرده تا فرزندتان نگهداری و مراقبت از نوزادان را به شکل واقعی‌تری تجربه کند.

در این بازی برای باز شدن برخی از آیتم‌ها نیاز به پرداخت درون‌برنامه است و در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات به‌صورت خودکار نمایش داده می‌شود که ممکن است فرزندتان در معرض تماشای هر محتوایی قرار بگیرد. بازی‌های دیگری هم از همین شرکت بازی‌ساز در صفحه اصلی معرفی می‌شود و کودک را به پلی‌استور و کافه‌بازار ارجاع می‌دهد که بهتر است اینترنت دستگاه را از همان ابتدا خاموش کنید. ورود به صفحه‌ی پرداخت و تنظیمات فقط با واردکردن عملیات ضرب و تقسیم ساده توسط والدین قابل‌دسترسی است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

دنیای بازی‌ها و مهارت‌هایی که کودک از آنها کسب می‌کند قابل‌انکار نیستند. در این بازی نوعی افزایش مهارت و مسئولیت‌پذیری توسط فرزندتان تمرین می‌شود که اگر فرزندتان خواهر یا برادر کوچک‌تری دارد می‌توانید مسئولیت‌هایی در زمینه‌ی مراقبت از فرزند کوچک‌تر را به او واگذار کنید.

ماجرای بازی

در این بازی پاندا کوچولو در نقش پرستار کودک از نوزادان مراقبت می‌کند غذادادن به نوزادان، حمام‌کردن آنها، لباس پوشاندن سرگرم‌کردن و خواباندن نوزادان از مواردی است که بازیکن در این بازی تجربه می‌کند. غذادادن به نوزاد با انتخاب گزینه‌های متنوع غذایی است که بازیکن نحوه آماده‌سازی آن‌ها را نیز تجربه می‌کند برای حمام بردن نوزادان باید قسمت‌های کثیف بدن نوزاد را با استفاده از آب و شامپو شستشو داد و با انتخاب لباس‌های متنوع نوزاد آماده‌ی خوابیدن می‌شود. با تکان‌دادن گهواره و پخش لالایی نوزاد به خواب می‌رود و بازیکن باید مراقب باشد که پتو از روی نوزاد کنار نرود. سرگرم‌کردن و بیرون بردن نوزاد نیز از مراقبت‌های دیگر بازی است. قفل برخی آیتم‌ها با پرداخت درون‌برنامه باز می‌شود. تبلیغات نیز در این بازی در صورت اتصال به اینترنت به‌صورت خودکار نمایش داده می‌شوند.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: Baby Bus

نام توسعه‌دهنده: Baby Bus

تاریخ انتشار: 08/07/1399-29/09/2020

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 18/07/1401-10/10/2022

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: سلامت در صورت عدم اتصال به اینترنت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مراقبت از بچه پاندا ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!