• امروز : 1 آبان 1403
logo

نقد و بررسی بازی مافیامون (مافیا آنلاین صوتی)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

46 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 18 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
مافیامون نسخه ای دیگر از بازی مافیا است که به‌صورت گروهی و آنلاین و با ارتباط صوتی بین کاربران انجام می‌شود. امکان مشاهده‌ی بازی دیگر بازیکنان به‌صورت زنده در این بازی وجود دارد.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

محتوای بازی برای سنین بالای ۱۸ سال طراحی شده است و در طول استفاده از بازی اطلاعاتی نظیر شماره‌ تلفن و تاریخ تولد کاربران دریافت می‌شود که این اطلاعات جهت احراز هویت و بهبود سطح کیفی بازی و جلوگیری از تقلب و تخلف از قوانین و دسته‌بندی سنین کاربران استفاده می‌شود. این بازی روش مناسبی است تا افراد کم‌حرف و یا افرادی که با صحبت‌کردن در جمع‌ها مشکل دارند، کمی خود را به چالش کشیده و اجتماعی‌تر شوند؛ اما ترویج دورویی و تقویت شک و تردید، ریخته‌شدن قبح دروغ‌گویی از جمله آسیب‌هایی است که امکان دارد بر روی برخی افراد اثرات سوء داشته باشد. بازی با افراد واقعی و با امکان برقراری ارتباط به‌صورت صوتی انجام می‌شود.

طبق قوانین بازی بازیکنان مستلزم به رعایت نکاتی هستند که نقض آن‌ها تخلف محسوب می‌شود از جمله بی‌احترامی، راه‌انداختن بحث سیاسی، قسم‌خوردن، اطلاق نقش و... بازیکنان می‌توانند هرگونه تخلفی را گزارش کنند تا با بازیکن خاطی برخورد شود که در اکثر موارد بازیکنان برای ادامه‌ی بازی تخلفی را ثبت نمی‌کنند. امکان مشاهده‌ی بازی دیگر بازیکنان به‌صورت زنده در این بازی وجود دارد و در هر دور بازی به دلیل عدم رعایت قوانین توسط تعدادی از بازیکنان، شاهد به‌کارگیری الفاظ ناشایست، حرف سیاسی، تمسخر افراد و گفتگوهای این‌چنینی هستیم. امکان ساخت گروه و اتاق‌های بازی، وضع قوانین جدید و نام‌گذاری گروه که گاها نام‌های نامتعارفی هستند توسط بازیکنان وجود دارد همچنین نمایش‌دادن آیدی و معرفی کانال‌هایی برای ارتباط کاربران خارج از بازی هم امکان‌پذیر است که زمینه ی آسیب های اجتماعی را فراهم می سازد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندتان در مورد رفتارهایی که جزو قوانین این بازی هستند؛ اما در واقعیت صفات غیراخلاقی و ناشایست محسوب می‌شوند (مثل دروغگویی، اتهام‌زنی، شک، دورویی) گفتگو کنید. از فرزندتان بخواهید اگر در طول بازی شاهد گفتگوهای نامناسب و استفاده از الفاظ ناشایست بود می‌تواند طبق قوانین بازی بازیکن خاطی را ریپورت کند و یا خود از دور بازی خارج شود. در مورد حفظ حریم شخصی و عدم ارتباط با افراد ناآشنا و غریبه فرزندتان را راهنمایی کنید.

ماجرای بازی

یک بازی آنلاین است که به‌صورت گروهی و صوتی با سایر بازیکنان و یا دوستان انجام می‌شود. داستان بازی ازاین‌قرار است که یکی از شهروندان به رئیس مافیا تبدیل شده و با گروهش شهروندان را به قتل می‌رساند. روزها همگی نقاب شهروند بر چهره می‌زنند؛ اما شب‌ها تیم مافیا نقاب از صورت برداشته و به حذف شهروندان می‌پردازند. بازی را می‌توان به دو روش امتیازی و دوستانه با چندین سناریوی مختلف (تکاور، بازپرس، زودیاک) پیش برد. بازی کاراکترهای زیادی دارد که توضیحات هر کدام در بخش آموزشی آورده شده است. از قابلیت‌های بازی پخش زنده‌ی بازی‌ها، لیگ امتیازی، جدول رتبه‌بندی، بازی گروهی، امکان ساخت گروه و اتاق‌های بازی است.

جزئیات اثر

ژانر بازی: تفننی سیستم‌عامل (ها): android نام ناشر: مافیامون نام توسعه‌دهنده: مافیامون تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 13/08/2024-23/05/1403 نیاز به اینترنت: کاملا آنلاین است. امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، گفتگوی صوتی، ایجاد دوستی، لیگ، دعوت به عضویت در شبکه های اجتماعی، جدول رتبه بندی، تشکیل گروه، چالش، اشتراک گذاری محتوا، تماشای بازی دیگران، چند نفره بازی کردن  

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مافیامون (مافیا آنلاین صوتی)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!