• امروز : 2 مهر 1403
logo

نقد و بررسی بازی لیگ رویایی فوتبال ۲۰۲۴ (Dream League Soccer 2024)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

4 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

208 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بازی لیگ رویایی فوتبال 2024 نیاز به اینترنت دارد و دارای خریدهای درون‌برنامه‌ای است. خریدها می‌توانند به بازیکنان کمک کنند تا سریع‌تر پیشرفت کنند، اما بدون خرید نیز می‌توان بازی را به خوبی پیش برد. تبلیغات ویدیویی و بنرهای تبلیغاتی در بازی وجود دارد. بازی فاقد خشونت است و می‌تواند تفکر استراتژیک فرزندتان را تقویت کند. والدین باید نظارت داشته باشند تا فرزندانشان به طور معقول از بازی استفاده کنند و از خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات آگاه باشند.

ژانر : مسابقه‌ای

3 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 8 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین باید بدانند که بازی Dream League Soccer 2024 نیاز به اینترنت دارد و دارای خریدهای درون‌برنامه‌ای است. این خریدها می‌توانند به بازیکنان کمک کنند تا سریع‌تر پیشرفت کنند، اما بدون خرید نیز می‌توان بازی را به خوبی پیش برد. تبلیغات ویدیویی و بنرهای تبلیغاتی در بازی وجود دارد که ممکن است برای کودکان جذاب باشد. بازی فاقد خشونت است و می‌تواند تفکر استراتژیک فرزندتان را تقویت کند. همچنین، بازی دارای امکانات اجتماعی متنوعی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با دیگران در ارتباط باشند و تجربه‌ای اجتماعی و تعاملی داشته باشند. والدین باید نظارت داشته باشند تا فرزندانشان به طور معقول از بازی استفاده کنند و از خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات آگاه باشند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

کنترل خریدهای درون‌برنامه‌ای: درباره اصول خرید در بازی‌ها با فرزندتان گفتگو کنید تا از این طریق بتوانید ازخریدهای ناخواسته جلوگیری کنید و به فرزندتان توضیح دهید که خریدهای درون‌برنامه‌ای چگونه کار می‌کنند. مدیریت تبلیغات: به فرزندتان توضیح دهید که تبلیغات در بازی وجود دارد و آن‌ها را تشویق کنید تا از تماشای تبلیغات غیرضروری خودداری کنند. استفاده معقول از امکانات اجتماعی: نظارت کنید که فرزندتان چگونه از امکانات اجتماعی بازی استفاده می‌کند و به او یادآوری کنید که اطلاعات شخصی خود را به اشتراک نگذارد.

ماجرای بازی

بازی فوق برای علاقه‌مندان به فوتبال و ورزش جذابیت زیادی دارد. با گرافیک سه‌بعدی و کنترل‌های ساده، تجربه‌ای واقعی از مسابقات فوتبال ارائه می‌دهد. در این بازی فوتبالی جذاب و آنلاین، بازیکن تیم رویایی خود را تشکیل می‌دهد و در برابر بهترین تیم‌های فوتبال جهان به میدان می‌رود. با صعود از 8 دسته و شرکت در بیش از 10 جام، تیم خود را به قهرمانی می‌رساند. گیم‌پلی بازی شامل مسابقات فوتبال واقع‌گرایانه با گرافیک سه‌بعدی و کنترل‌های ساده و کاربرپسند است. بازیکن می‌توهایش را حرکت دهد، پاس دهد، شوت بزند و تکل کند. مکانیک‌های بازی شامل مدیریت تیم، نقل و انتقالات بازیکنان، تمرینات و ارتقاء مهارت‌ها است. امکانات آنلاین بازی شامل بازی چند نفره با دوستان و دیگر بازیکنان از سراسر جهان، شرکت در چالش‌ها و رویدادها، تماشای بازی دیگران و اشتراک‌گذاری محتوا است. بازیکنان می‌توانند با تماشای تبلیغات ویدیویی، پاداش‌هایی مانند سکه یا آیتم‌های ویژه دریافت کنند.

جزئیات اثر

نام ناشر: First Touch Games Ltd. نام توسعه دهنده: First Touch Games Ltd. تاریخ انتشار:2023-09-23 / 1402-06-01  تاریخ به‌روزرسانی: 2024-08-01 / 1403-05-10 پلتفرم‌ها: iOS، Android احتیاج به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است. امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ،ایجاد دوستی، لیگ ESPORT، جدول رتبه‌بندی، رویداد،چالش،تشکیل گروه،ذخیره سازی،گفتگوی متنی، اشتراک گذاری محتوا،تماشای بازی دیگران، چندنفره بازی کردن.

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : سیدحمید هاشمی

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

مناسب سن 8 +

بسیار عالیییی

بزرگسال

توسط : سیدحمید هاشمی

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

مناسب سن 8 +

بسیار عالیییی

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لیگ رویایی فوتبال ۲۰۲۴

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!