• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی لگو مارول: انتقام جویان (lego marvel avengers)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4603 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
بازی لگو مارول اونجرز عنوانی اکشن با مبارزاتی خنده‌دار و کارتونی است که ترس و استرس در آن جایی ندارد. بازیکن در آن مشغول نجات دنیا است که پیروز نیز خواهد شد. همکاری، حس قهرمانی، حل معما و شناخت شخصیت‌ها، مواردی هستند که در طول بازی به بازیکن منتقل می‌شود. باید دقت داشت که بازی دریچه‌ای به‌سوی دنیای تجاری فوق‌العاده بزرگ مارول است.

ژانر : اکشن

11 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 7 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

در مراسم‌های مختلف، این بازی به‌عنوان نامزد بهترین بازی کودکان معرفی شد.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی دری به روی دنیای بسیار بزرگ و تجاری مارول است که مقاومت در برابر آن بسیار سخت است.  ترغیب بازی به خرید دیگر آثار مارول، نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه داشت.

بازی از نظر فان و مفرح بودن، بسیار جذاب بوده که ممکن است فرزندتان را ساعت‌ها به خود مشغول کند.

بازی کنجکاوی و خلاقیت فرزندتان را راجع به لگو برمی‌انگیزد، می‌توانید به این کنجکاوی دامن بزنید و باعث رشد درست آن شوید.

خلاصه‌ی آن: ترغیب بازی به خرید دیگر آثار مارول، نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه داشت.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

راجع به قهرمان بودن و شرور بودن با فرزند خود صحبت کنید. چه می‌شود که یک نفر قهرمان می‌شود و دیگری شرور؟

راجع به استفاده‌ی درست از قدرت با فرزند خودتان صحبت کنید.

حتی افراد شرور نیز می‌توانند روزی مسیرشان را عوض کنند... . با فرزند خودتان راجع به این که هیچ‌وقت برای برگشت دیر نیست صحبت کنید.

راجع به نجات دنیا، نظرش راجع به قدرت‌های ماورایی و منشأ آن‌ها صحبت کنید.

از تفاوت دنیای لگویی به تصویر کشیده شده با دنیای واقعی با فرزندتان صحبت کنید.

بعضی قهرمان‌ها هیچ قدرت خاصی ندارند... راجع به قهرمان بی قدرت یا بهتر، این که هرکسی می‌تواند قهرمان باشد با فرزندتان صحبت کنید.

خلاصه‌ی آن: بعضی قهرمان‌ها هیچ قدرت خاصی ندارند... راجع به قهرمان بی قدرت یا بهتر، این که هرکسی می‌تواند قهرمان باشد با فرزندتان صحبت کنید.

ماجرای بازی

بازی داستان‌های مختلفی از دنیای مارول را روایت می‌کند که از آن‌ها می‌توان به داستان فیلم اول اونجرز اشاره کرد: دنیا توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته و اکنون زمان آن رسیده که ابرقهرمانان را صدا کرد تا بیایند و دنیا را نجات دهند. اما این تنها داستان روایت شده در بازی نیست و بازیکن پس از این ماجرا، باید به سراغ دیگر شرور فیلم اونجرز، یعنی اولتران برود. در کنار بخش اصلی داستان که همیشه به پیروزی خیر بر علیه شر ختم می‌شود، بیش از 200 شخصیت کمیک‌بوکی از دنیای مارول در بازی حضور دارد که بازیکن می‌تواند کنترل همه‌ی آن‌ها را در دست بگیرد. علاوه بر ابرقهرمانان، شخصیت‌هایی نظیر ساتن لی که خالق این شخصیت‌ها بوده نیز در بازی حضور دارد. ماموریت‌های فرعی بازی بسیار بسیار زیاد هستند و ممکن است به توقف یک دزدی منجر شوند یا یک خط داستانی کامل برای دستگیری یک ابر شرور را شروع کنند. اکشن بازی فان، خنده‌دار و بدون هیچ جزئیات خاصی است که آن را برای همه جذاب می‌کند. موارد ترسناک و استرس‌زا نیز یا در بازی وجود ندارند یا خود بازی آن را با شکل و شمایلی خنده‌دار به تصویر می‌کشد. مهم‌ترین نکته دررابطه‌با محتوای بازی، آشنایی و ایجاد علاقه در بازیکن راجع به دنیای مارول است. مارول دنیایی وسیع دارد و از همین دنیا، کمیک بوک، کتاب، تابلوی نقاشی، فیلم، کارتون و ... می‌سازد که اگر بازیکن به آن علاقه‌مند شود، دنیای جدیدی به روی او باز خواهد شد که باید بخرد و داشته باشد.

بازیکن باید برای پیشبرد بازی با دشمنانش بجنگد و آنها را شکست بدهد و در کنار آن با حل معماهای مختلف در دنیای فانتزی لگو پیش برود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Nintendo Switch،PlayStation 4،Xbox One،PlayStation 3،Xbox 360،Nintendo 3DS،Wii U،Windows،PlayStation Vita،macOS،Macintosh

نام ناشر: Warner Bros

نام توسعه دهنده: TT Games

تاریخ انتشار: سی ام مهر سال 1392 مصادف با 22 اکتبر سال 2013

تاریخ آخرین به روزرسانی: بیست و سوم بهمن سال 1399    2021-02-11

نیاز به اینترنت: ندارد و کاملا آفلاین است.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: دارد.

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : عرفان قمی

۹ آبان ۱۴۰۲

مناسب سن 10 +

خوب بود

بزرگسال

توسط : امیر محمد علیزاده مقدم

۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مناسب سن 5 +

بازی بسیار عالیست

بزرگسال

توسط : آرمان احمدی

۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مناسب سن 7 +

بد نبود

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لگو مارول: انتقام جویان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!