• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی لاک‌پشت‌های نینجای جوان، انتقام شِرِدِر (Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2663 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
یک بازی آرکید و چندنفره که بر اساس نسخه‌های قدیمی بازی ساخته شده است، مبارزات بازی کارتونی است، بازی روحیه همکاری را تقویت می‌کند، پیچیدگی روایی در بازی نداریم و  آدم خوب و بد داستان مشخص است. این بازی به دلیل نکات مثبت زیاد و خشونت و ناهنجاری کم، نشان سلامت کدومو را دریافت کرده است.

ژانر : اکشن

1 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی بر اساس نسخه محبوب و آرکید لاک‌پشت‌های نینجا طراحی شده است، گرافیک بازی دوبعدی است، مبارزات بازی به‌صورت کارتونی و بدون نمایش جزئیاتی از خونریزی یا افکت صوتی پیش می‌رود؛ اما فرزندتان مدام در حال نابودی دشمنان است و هیجان زیادی را در بازی تجربه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم این بازی را تهیه کنید و به همراه فرزندتان بازی کنید، یک تا شش نفر می‌توانند به‌صورت محلی یا آنلاین بازی کنند.

 خیر و شر به‌راحتی قابل تشخیص است و فرزندتان در قالب نیروی خیر برای نجات شهر از دست نیروهای شر در تلاش است. همکاری جز المان‌های پررنگ در این بازی است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

بازی‌کردن با فرزندتان حتی در سکوت مطلق هم می‌تواند برای او یک تجربه لذت‌بخش فراهم آورد، شاید نیاز نباشد که درباره جزئیات بازی گفتگویی صورت گیرد؛ اما با همراهی و همکاری مشترک در کنار او حس مثبت و خوبی را به فرزندتان منتقل کنید.

می‌توانید از فرزندتان بپرسید شخصیت موردعلاقه‌اش کدام است؟ چرا این شخصیت را دوست دارد؟

در حین بازی فرصت خوبی است که فداکاری را به او نشان دهید، گاهی از جان‌های خودتان به او ببخشید یا اگر جانش تمام شد می‌توانید به او کمک کنید تا دوباره به بازی برگردد. فرصت مناسبی است که به او نشان دهید بازی فقط پیروز شدن نیست و رفتار جوانمردانه مهم است.

خلاصه‌ی آن:

با فرزندتان بازی کنید، این بازی فرصت مناسبی است تا در کنار هم و با یک کار گروهی به‌عنوان نیروهای خیر و خوبی بر نیروهای شر و بدی غلبه کنید.

ماجرای بازی

لاک‌پشت‌های نینجا، یک بازی دوبعدی در سبک اکشن است. بازیکن یکی از شخصیت‌های داستان را انتخاب می‌کند و به‌صورت تنها یا با همراهی دیگران (تا 6 نفر) به جنگ شِرِدِر می‌رود، دشمن همیشگی لاک‌پشت‌ها قصد دارد شهر نیویورک را به کمک ربات‌ها ویران کند و حالا نوبت لاک‌پشت‌هاست که جلوی خرابکاری‌هایش را بگیرند. بازیکن در بازی مدام در حال پریدن و مشت و لگد است. دشمنان بعد از نابودی غیب می‌شوند و جزئیات دیگری نمایش داده نمی‌شود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها):  Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux, Xbox Cloud Gaming

نام ناشر: DotEmu, Gamera Game

نام توسعه دهنده: Tribute Games

تاریخ آخرین به روزرسانی: 28 ژوئن 2022 برابر است با 7 تیر 1401

نیاز به اینترنت: با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: چندنفره بازی‌کردن

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: دارد.

نشان‌ها: سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لاک‌پشت‌های نینجای جوان، انتقام شِرِدِر

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!