• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی قهرمانان جنگ جهانی ( World War Heroes — WW2 PvP FPS)

author-img

توسط : محمدحسین محقق ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

638 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 17 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
داستان بازی « قهرمانان جنگ جهانی» درباره‌ی جنگ‌جهانی دوم و در سبک، جنگیدن با سلاح گرم است. این بازی یک بازی اکشن اول شخص که به صورت آنلاین قابل انجام است. در این بازی بازیکنان امکان چت متنی با یکدیگر را دارند و محوریت اصلی بازی کشتن بازیکنان حریف است. با وجود اینکه این بازی برای اهداف آموزشی طراحی نشده است، اما نبرد تیمی بازیکنان باعث تقویت روحیه همکاری بین بازیکنان می‌شود.

ژانر : اکشن

2 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بالای صد میلیون بارگیری در گوگل پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چند نکته در این بازی نیازمند توجه شما والدین است. اولین نکته، امکانات آنلاین بازی مانند چت متنی است که در آن ممکن است بازیکن، با افراد غریبه آشنا شود، اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار دهد و یا وارد دوستی‌های بدون چارچوب شود.

نکته بعدی خشونت واقع گرایانه بازی است که ممکن است باعث خشن یا پرخاشگر شدن فرزند شما شود.

نیاز دائمی بازی به آنلاین بودن در کنار اینکه بازی نیازمند استفاده از فیلتر شکن است، ممکن است باعث ایجاد دسترسی به محتواهای نامناسب برای فرزند شما شود.

بسته‌ها تخفیف‌داری که معلوم نیست دوباره چه زمانی عرضه شوند، باعث تحریک بازیکن به استفاده از خرید درون برنامه‌ای می‌شود و ممکن است در این مسیر، باعث خسارت مالی شما و فرزندتان شود.

جذابیت بازی، ممکن است باعث شود، فرزندتان زمان زیادی را برای انجام بازی بگذارد و آسیب‌هایی مانند کلافگی، لطمه به درس و .... شود.

در نهایت صندوقچه‌های شانسی بازی، برای بازیکنان کم سن‌و‌سال از این جهت که باعث تضعیف عزت نفس او و جایگزین شدن شانس به جای عوامل اصلی موفقیت مانند تلاش شود، نکته‌ای حساسیت برانگیر است.

روند بازی، که به صورت تیمی انجام می‌گیرد، تا حدودی می‌تواند به عنوان یک ویژگی مثبت باعث تقویت روحیه‌‎ی کار تیمی در بازیکن شود.

خلاصه‌ی آن:

خشونت زیاد بازی، ممکن است باعث خشن و پرخاشگر شدن فرزند شما شود و امکانات آنلاین بازی، مانند چت متنی نیازمند نظارت والدین است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پیشنهاد می‌کنیم برای مدت زمان استفاده از این بازی، با فرزندتان به توافق برسید تا باعث تعدیل آسیب‌هایی مانند کلافگی، پرخاشگر شدن، لطمه به درس و .... شود.

در مورد افرادی که در بازی‌هایی که امکان چت متنی دارند، فرزندتان با آن‌ها آشنا می‌شود، با او صحبت کنید و ضرورت بازگو نکردن اطلاعات شخصی و ... را به او یادآوری کنید.

اگر فرزندتان به بازی‌های شوتر علاقه دارد، پیشنهاد می‌کنیم با جایگزین‌هایی حقیقی مانند پینت بال، باشگاه تیراندازی، لیزرتگ، تفنگ بادی و .... هم استفاده از بازی‌ها موبایلی و کامپیوتری را مدیریت کنید و هم فضایی گرم و صمیمی در خانواده به وجود آورید و از آسیب‌های این نوع از بازی‌ها نیز جلوگیری کنید تا هیجان فرزندتان نیز در فعالیت واقعی تخلیه شود و دچار انباشت هیجان نشود.

پیشنهاد می‌کنیم در مورد جنگ و آسیب‌هایی که به انسان‌ها وارد می‌کند و همچنین تاریخچه جنگ جهانی که نسبت موضوعی با بازی دارد، با فرزندتان گفت‌وگویی داشته باشید.

خلاصه‌ی آن:

پیشنهاد می‌کنیم در مورد امکانات آنلاین بازی و خشونت آن با فرزندتان گفت‌وگویی داشته باشید و با استفاده از جایگزین‌های حقیقی، آسیب‌های این نوع از بازی‌ها را مدیریت کنید.

ماجرای بازی

داستان بازی در مورد جنگ جهانی دوم است و به صورت یک بازی شوتر اول شخص آنلاین که در نبردهای تیمی پنج نفره انجام می‌شود، طراحی شده است. ابتدای بازی با آموزش نحوه انجام آن شروع می‌شود و در ادامه بازیکن به عنوان یک نفر از یک تیم پنج نفره وارد زمین‌های نبرد رندومی می‌شود که در آن باید با کشتن بازیکنان حریف، پیروز شود.

تعدادی سلاح و آیتم کمکی مانند نارنجک و ... در بخش تجهیزات بازی وجود دارد و بازیکن می‌تواند با انتخاب سلاح مورد علاقه خود، ارتقا آن و شخصی سازی تجهیزاتش وارد زمین نبرد شود.

برای خرید این آیتم‌ها و ارتقای تجهیزات بازیکن باید از پول‌های درون بازی استفاده کند. بخشی از این پول‌ها در روند بازی به دست می‌آیند و بخش دیگر را باید با خرید درون برنامه‌ای به دست آورد.

علاوه بر این موارد آیتم‌های تزئینی نیز در بازی وجود دارد که عملا تاثیری در روند بازی و تقویت بازیکن نمی‌شود.

در قسمت جدول امتیازات بازیکن می‌تواند عملکرد خود را با بقیه مقایسه کند و در قسمت پروفایل بازیکن، میتوان مواردی نظیر افتخارات که شامل تعداد کشته‌ها و ... می‌شود و اطللاعاتی درباره‌ی علایق بازیکن پیدا کرد.

بازیکن می‌تواند با عضویت در گروه، علاوه بر تعامل با بقیه بازیکن‌ها در نبردها گروهی نیز شرکت کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android, iOS

نام ناشر: AZUR GAMES

نام توسعه دهنده: AZUR GAMES

تاریخ انتشار: 22/11/2017 -- 01/09/1396

تاریخ آخرین به روزرسانی: 17/11/2022--26/08/1401

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین:

خرید، تماشای تبلیغ، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، تشکیل گروه، ذخیره سازی، گفت‌وگوی متنی، چالش، چند نفره بازی کردن

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قهرمانان جنگ جهانی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!