• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی فسقلی ها در فضا

author-img

توسط : احسان دهشیری ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3126 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بازی در راستای آموزش انواع مختلفی از موارد ساده و ابتدایی در قالب 12 بازی کوچک به کودکان ساخته شده است. خرید درون برنامه ای در بازی برای حذف تبلیغات آن طراحی شده است. ارزش یاددهی بسیار بالایی در راستای تقویت حافظه و تمرکز دارد.

ژانر : معمایی

2 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 4 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی در سبک معمایی ساخته شده و در آموزش انواع مختلفی از موضوعات مختلف و ساده دست اندازی کرده است. آموزش اعداد زوج و فرد، رنگ ها، ترسیم خطوط مختلف و ... در بازی دیده میشود. شاخص منفی در بازی وجود نداشته و تنها تبلیغات درون بازی قابل توجه است. خرید درون برنامه ای برای حذف تبلیغات طراحی شده است. با استفاده آفلاین از بازی، تبلیغات نمایش داده نمیشوند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین گرامی در این بازی شاخص منفی زیادی دیده نمیشود.

راجع به خرید درون برنامه ای و سود و زیان آن با کودکتان صحبت کنید.

 می‌توان با قطع کردن اینترنت از نشان دادن تبلیغات جلوگیری کرد که برای کودک توضیح دهید. ممکن است بعضی بچه ها از تاریکی یا آدم‌های فضایی بترسند لذا در کنار آن ها باشید و آرامشان کنید.

 بازی با اعداد و اشکال ریاضی را در دنیای واقعی با کودک تمرین کنید.

بعضی از مراحل ممکن است برای کودک سخت باشند، به آن ها در حل مفاهیم کمک کنید.

ماجرای بازی

بازی در سبک معما و پازل ساخته شده که 12 مرحله را در اختیار بازیکن قرار میدهد. این بازی مفاهیم ساده را در قالب بازی های شاد و هیجان انگیز به کودکان آموزش داده و سعی در ارتقای تمرکز و دقت آن ها خواهد داشت. مفاهیمی مانند  اعداد و شمارش، اشکال هندسی و رنگها آموزش داده می شود. موزش ستاره ها و صورت های فلکی، اعداد زوج و فرد ،کشیدن خطوط خمیده و مستقیم نیز از دیگر نکات بازی است. این برنامه  ۱۲ بازی آموزشی دارد که شامل ستاره ها و صورفلکی (آموزش صورت های فلکی معروف و دادن اطلاعات عمومی در مورد ستاره ها و صورت های فلکی به زبان ساده)، جورچین فضایی (حل کردن جورچین ها و پازل ها با طرح های فضایی)، سفینه ی اعداد (آموزش اعداد و شمارش، شمارش دوتایی، پنج تایی و برعکس)، پرتاب شاتل (آموزش اشکال هندسی، رنگ ها و اعداد)، چکش فضایی (افزایش سرعت عکس العمل و تمرکز کودک)، کارخانه ربات سازی (کمک به توسعه تخیل ، خلاقیت و حافظه بصری و افزایش مهارتهای حرکتی کودک)، آدم فضایی نقاش (پرورش خلاقیت و تقویت قوه تخیل کودکان)، نقطه به نقطه (آموزش اعداد و شمارش و تقویت مهارت ها حرکتی)، مسیریابی (آموزش اعداد 1 تا 100، آموزش مفاهیم اعداد زوج و فرد)، جفت ها فضایی (افزایش مهارت های فکری و توانایی ایجاد ارتباط بین اشکال و تقویت مهارت های حرکتی)، جستجو در تاریکی (افزایش قدرت حافظه و تمرکز)، نبرد کهکشانی (بازی مفید برای مهارت های حرکتی، تمرکز و سرعت عمل) هستند. در کل در بازیشاخص ترس و خشونت دیده نمیشود و تنها خرید درون برنامه ای برای حذف تبلیغات دیده میشود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android و IOS

نام ناشر: رویاگران

نام توسعه دهنده: رویاگران

تاریخ آخرین به روزرسانی:13/09/1401

نیاز به اینترنت: بدون اینترنت میشود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال میشود

امکانات آنلاین: خرید و تماشای تبلیغ

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نشان‌ها:  نشان سلامت

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : سیداحسان مسلمی

۱۶ خرداد ۱۴۰۲

مناسب سن 4 +

این بازی برای بچه ها واقعا عالیه برای بچه های زیر 7 سال و بالای 3 الی 4 سال

بزرگسال

توسط : سیداحسان مسلمی

۱۶ خرداد ۱۴۰۲

مناسب سن 4 +

این بازی برای بچه ها واقعا عالیه برای بچه های زیر 7 سال و بالای 3 الی 4 سال

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد فسقلی ها در فضا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!