• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی فسقلی‌ها در سوپرمارکت

author-img

توسط : سمیه سرخوش ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

342 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی دوزبانه آموزشی که در قالب بازی‌های شاد و هیجان‌انگیز مفاهیم ساده‌ای مانند شناخت رنگ‌ها، شمارش و... را به خردسالان یاد می‌دهد و مهارت‌های شناختی؛ مانند تمرکز، سرعت عمل و حافظه دیداری و شنیداری را در آنها تقویت می‌کند. بازی بدون نیاز به اتصال به اینترنت قابل‌انجام و تبلیغات بازی خودبه‌خود نمایش داده می‌شود که با استفاده از خرید درون‌برنامه‌ای حذف می‌شوند.

ژانر : جدی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی، یک بازی دوزبانه آموزشی و سرگرم‌کننده است که در قالب بازی‌های شاد و هیجان‌انگیز مفاهیم ساده‌ای مانند شناخت و تطبیق رنگ‌ها و اشکال، شمارش و مراحل خرید از سوپرمارکت را به خردسالان یاد می‌دهد. این بازی مناسب کودکان پیش از دبستان طراحی شده و محتوای آن به‌دوراز پیچیدگی، آموزش‌ها ساده، شفاف و مفید و حل‌کردن معماهای بازی منجر به تقویت حافظه دیداری – شنیداری، افزایش تمرکز و سرعت عمل در خردسالان می‌شود. نوع پوشش شخصیت دختر بازی، مطابق با فرهنگ ایرانی نیست و ممکن است روی ذائقه و سلیقه فرزندتان تأثیرگذار باشد. بازی بدون نیاز به اینترنت قابل‌انجام است و تبلیغاتی دارد که خودبه‌خود نمایش داده می‌شود که ممکن است محتوای آن برای مخاطبین کم‌سن‌وسال مناسب نباشد. می‌توان این تبلیغات را با استفاده از خریدهای درون‌برنامه یا خاموش‌کردن اینترنت گوشی یا تبلت حذف کرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پیشنهاد می‌شود در مورد اتفاقاتی که در بازي می‌افتد و کارهایی که در بازي انجام می‌شود از فرزندتان بپرسید می‌توانید از او بپرسید که کدام بخش سوپرمارکت را دوست داشته؟

بازی را به دنیای واقعی بیاورید؛ در صورت امکان آخر هفته به سوپرمارکت بروید و اجازه دهید که فرزندتان چالش‌های بازی را در دنیای واقعی تجربه کند. در مورد اسامی مواد غذایی، فواید و مضرات هر کدام با فرزندتان صحبت کنید و عادات غذایی سالم را به او یاد دهید.

چون با دیدن تبلیغات می‌توان زودتر به جوایز رسید و از طرفی تبلیغات بازی خودبه‌خود نمایش داده می‌شود بهتر است اینترنت گوشی را خاموش کرده و سپس گوشی یا تبلت را در اختیار فرزندتان قرار دهید.

ماجرای بازی

بازی فسقلی‌ها در سوپرمارکت یک بازی دوزبانه آموزشی است که با گرافیک رنگی و دوست‌داشتنی مفاهیم ساده‌ای مانند شناخت و تطبیق رنگ، تطبیق شکل، شمارش و خرید را در قالب بازی‌های شاد و هیجان‌انگیز به خردسالان آموزش می‌دهد. بازی در یک سوپرمارکت بزرگ که از بخش‌های مختلفی مانند شیرینی و تنقلات، نان و غلات، مواد پروتئینی و... تشکیل شده و بازیکن با کلیک‌کردن روی هر بخش، وارد بازی آن قسمت شده و لیست خرید خود را تکمیل می‌کند. بازی بدون نیاز به اتصال به اینترنت قابل اجراست و تبلیغات دارد که می‌توان با استفاده از خرید درون‌برنامه‌ای آن را حذف کرد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android

نام ناشر: رویاگران نرم‌افزار

نام توسعه دهنده: رویاگران نرم‌افزار

تاریخ آخرین به روزرسانی: 24/03/1402

نیاز به اینترنت: ندارد ولی در صورت اتصال به اینترنت امکانات بیشتری در بازی فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: تبلیغات، خرید

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد فسقلی‌ها در سوپرمارکت

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!