• امروز : 29 شهریور 1400
logo

نقد و بررسی بازی طناب را ببر ( cut the rope 2)

author-img

توسط : زینب پرورش ارزیاب کدومو

2 ماه پیش مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
امتیازدهی‌های «کدومو» مبتنی بر مهم‌ترین مطالعات رشد است. ما حداقلی از سن را نمایش می‌دهیم که محتوای اثر از لحاظ رشد کودک مناسب باشد. درجه‌بندی این قسمت، بر اساس کیفیت کلی اثر است.

باید بهترین راه برای رساندن آب‌نبات به اوم نوم پیدا کنیم! گرافیک بازی جذاب و گیم پلی ساده وروان است. گیم پنج مرحله با سطوح متعدد دارد، در هر مرحله یک شخصیت جدید به بازی اضافه می‌شود که چالش‌های خاص خودش را به وجود می‌آورد و بازیکن را با حل معما و درگیر کردن خلاقیت برای رسیدن به راهی جدید روبه‌رو می‌کند. تماشای تبلیغات و خرید درون برنامه‌ای وجود دارد.

سال 0 2013 جزئیات کامل اثر

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 7 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی بیش از صد میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

در طول بازی تبلیغات متعدد بافاصله‌های بسیار کم نشان داده می‌شود که این مورد می‌تواند برای فرزندتان کلافه کننده باشد ، از طرفی امکان تماشای تبلیغ‌هایی که مناسب سن فرزند عزیزتان نباشد هم وجود دارد؛ پیشنهاد می‌شود برای رهایی از تبلیغات و جلوگیری از انتقال محتوای نامناسب از این طریق، بازی را آفلاین امتحان کنید. امکان خرید درون برنامه نیز وجود دارد که با توجه به سطح‌های زیاد و ورود شخصیت‌های جدید در بازی امکان سردرگم شدن فرزندتان با شکست در سطح‌های مختلف وجود دارد که این نکته زمینه‌ساز خریدهای درون برنامه‌ای برای پیشبرد سریع‌تر بازی می‌شود. با توجه به گیم پلی بازی ،بازیکن باید آب‌نبات‌ها را به اوم نوم برساند و در این  میان با بالا بردن توانایی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر و ملموس‌تر درک خواهد کرد.

خلاصه‌ی آن: خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات متعدد در بازی وجود دارد، برای رهایی از تبلیغات می‌توان  آفلاین بازی را انجام داد. بازیکن  با تمرکز به روی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر درک خواهد کرد .

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با توجه به سطوح متعدد، ممکن است در مراحلی فرزند عزیزتان با شکست‌های پی‌درپی روبه‌رو شود و از پیدا کردن معما و حل کردن مسئله ناامید شود و اقدام به خرید درون برنامه‌ای برای پیشبرد بازی کند، در این صورت با فرزندتان در مورد هدف بازی صحبت کنید.

از او بپرسید آیا هدف از بازی کردن فقط پشت سر گذاشتن مراحل است؟ چه حسی دارد وقتی به مرحله‌‌ی بعد می‌رسد؟

ادامه متن

ماجرای بازی

در طول بازی تبلیغات متعدد بافاصله‌های بسیار کم نشان داده می‌شود که این مورد می‌تواند برای فرزندتان کلافه کننده باشد ، از طرفی امکان تماشای تبلیغ‌هایی که مناسب سن فرزند عزیزتان نباشد هم وجود دارد؛ پیشنهاد می‌شود برای رهایی از تبلیغات و جلوگیری از انتقال محتوای نامناسب از این طریق، بازی را آفلاین امتحان کنید. امکان خرید درون برنامه نیز وجود دارد که با توجه به سطح‌های زیاد و ورود شخصیت‌های جدید در بازی امکان سردرگم شدن فرزندتان با شکست در سطح‌های مختلف وجود دارد که این نکته زمینه‌ساز خریدهای درون برنامه‌ای برای پیشبرد سریع‌تر بازی می‌شود. با توجه به گیم پلی بازی ،بازیکن باید آب‌نبات‌ها را به اوم نوم برساند و در این  میان با بالا بردن توانایی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر و ملموس‌تر درک خواهد کرد.

خلاصه‌ی آن: خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات متعدد در بازی وجود دارد، برای رهایی از تبلیغات می‌توان  آفلاین بازی را انجام داد. بازیکن  با تمرکز به روی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر درک خواهد کرد .

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): ios-android

نام ناشر: zeptolap

ادامه متن

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محمدعلی ضمیریان

۱۲ مرداد ۱۴۰۰

مناسب سن 7 +
گزارش نظر

.

مشاهده کامل

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه

افزودن دیدگاه در مورد طناب را ببر

مناسب برای رده سنی
این اثر چطور بود

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!

>