• امروز : 29 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی شهر هالووین خیالی من (My Pretend Halloween Town)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

276 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی تفننی که در فضایی با تم هالووین طراحی شده و فعالیت‌های مرسوم در جشن هالووین با استفاده از المان های ترس به‌صورت فانتزی در این بازی قرار داده شده است. بازی دارای تبلیغات و پرداخت درون‌برنامه برای خرید کاراکترهای جدیدتر است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فضای کلی این بازی به نمادها و رسومات جشن هالووین مربوط می‌شود که فرزندتان در این بازی با المان‌های ترسناک بسیاری روبرو می‌شود هرچند طراحی بازی به‌صورت فانتزی و شکل و شمایل کودکانه است؛ اما دیدن موجودات ترسناک از قبیل روح، زامبی، جادوگر و پرداختن به دنیای پررمزوراز ممکن است سؤالات بسیاری را در ذهن فرزندتان ایجاد کند.

این بازی ارزش یاددهی چندانی ندارد و فقط فرزندتان با یکی از جشن‌ها و آداب‌ورسوم آن که متعلق به ملل دیگر است آشنا می‌شود.

بازی دارای تبلیغات و پرداخت درون‌برنامه برای خرید کاراکترهای جدیدتر است. بازی‌های دیگری نیز از همین شرکت بازی‌ساز در صفحه‌ی اصلی تبلیغ می‌شود و بازیکن را مستقیماً به پلی‌استور و کافه‌بازار هدایت می‌کند که بهتر است اینترنت دستگاه را از همان ابتدا خاموش کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در مورد جشن هالووین و آداب‌ورسوم آن که مربوط به فرهنگ کشورهای دیگر است با فرزندتان گفت‌وگو کنید. می‌توانید از جشن‌های باستانی کشورمان که مبتنی بر آداب‌ورسوم زیبا و خردگرایانه است برای فرزندتان مثال‌های بیاورید.

 احساسش را نسبت به فضای بازی و استفاده از المان‌های ترسناک برای جشن و شادی جویا شوید.

ماجرای بازی

یک بازی تفننی که در فضایی با تم هالووین طراحی شده و فعالیت‌های مرسوم در جشن هالووین به‌صورت فانتزی در این بازی قرار داده شده است. بازیکن با قرارگرفتن در یک‌خانه‌ی خالی از سکنه و قبرستان اطراف خانه فضایی ترسناک را تجربه می‌کند. در محیط تعاملی این بازی، بازیکن با قراردادن تعدادی کاراکتر در جاهای مختلف که لباس‌های عجیب‌وغریب به تن دارند و با ضربه‌زدن به اشیا تغییر شکل یافتن آنها را می‌بیند. وجود ارواح، ماسک‌های هیولا، خفاش، زامبی، اسکلت، جادوگر و دست‌هایی که به‌صورت وحشتناکی از پنجره به داخل خانه وارد شده‌اند، چشم های شبح گونه، کدوتنبل‌های خبیث، همراه با موسیقی هیجان‌انگیز و ترسناک و هرآنچه که به هالووین مربوط است در این بازی دیده می‌شود. با پیداکردن دو جواهر و قراردادن آنها روی شومینه، بازیکن به یک آزمایشگاه مخفی راه پیدا می‌کند و با قراردادن کاراکترها درون دستگاه می‌تواند تغییر شکل پیداکردن آنها را ببیند. محیط‌های دیگری مانند اتاق‌خواب آشپزخانه و حمام وجود دارد که آیتم‌های اسرارآمیز دیگری برای کاوش در آن‌ها قرار گرفته شده است. بازی دارای تبلیغات و پرداخت درون‌برنامه برای خرید کاراکترهای جدیدتر است.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: Beansprites LLC

نام توسعه‌دهنده: Beansprites LLC

تاریخ انتشار:  23/07/1396- 15/10/2017

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 28/08/1401- 19/11/2022

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: تبلیغ، خرید

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد شهر هالووین خیالی من

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!