• امروز : 9 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی شهربازی شگفت انگیز؛ سواری جادویی (Wonder Park Magic Rides)

author-img

توسط : مریم صدیقی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

701 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

پارک شگفت انگیز یک بازی در سبک شبیه سازی می‏باشد که بازیکن در نقش مدیر شهربازی، باید با ساخت مکان‌های تفریحی و ارتقای مناسب‌شان، بازدیدکنندگان متعددی را جذب کند. هرچه بازیکن تعداد بازدیدکنندگان پارک را افزایش دهد میزان xp بشتری بدست می آورد و کم کم با افزایش Xp می‌تواند سطح خود را نیز افزایش داده و دسترسی به بخش‌ها و پایگاه های جدیدتری پیدا می کند. بازی کاملا آنلاین است و تبلیغات و پیشنهاد های ویژه وسوسه کننده ای دارد.

ژانر : نقش آفرینی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 7 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی پارک شگفت انگیز یک بازی شبیه ساز است که بازیکن در نقش مدیر یک شهربازی‌ است. بازیکن برای هر بخش شخصیتی را استخدام می‌کند. او می‌تواند هر آنچه برای جذاب‌تر شدن یک شهربازی لازم است را بخرد در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند. در ابتدا باید بگوییم که این بازی نکات بسیار آموزنده و خوبی دارد و می‌تواند ارزش‌های اخلاقی همچون مسئولیت‌پذیری و همکاری را در فرزندتان افزایش دهد.

قوه تخیل و خلاقیت فرزندتان را افزایش می‌دهد.

تاکید بر عوامل بیرونی موفقیت مانند شانس می‌تواند به عزت‌نفس فرزندتان آسیب بزند در این بازی پایگاهی وجود دارد که هرچند ساعت یک بار قابل استفاده می‌باشد و بازیکن با ورود به این بخش با تعدادی کارت مواجه می‌شود که محتوای درون آن مشخص نیست و حق انتخاب یکی از آنها را دارد. اگر محتوا آن چیزی نباشد که انتظارش را دارد، می‌تواند با دیدن یک تبلیغ شانس خود را دوباره امتحان کند و در نهایت برای استفاده مجدد باید چند ساعتی صبر کند.

الماس‌ها، آیتم‌هایی هستند که سرعت روند بازی را به‌شدت افزایش می‌دهند اما کم یابند و همین موضوع ممکن است موجب کشش فرزند شما به خرید یا تماشای تبلیغ برای کسب آن شود.

هنگام ورود به صفحه اصلی بازی پیشنهادهای ویژه‌ای (بسته‌هایی که هزینه پایین اما آیتم‌های وسوسه‌کننده‌ای دارند) به نمایش در می‌آید و فرصتی را برای خرج کردن پول واقعی در بازی ایجاد می‌کنند.

نکته‏ی آخر، این بازی به دلیل گیم پلی جذاب و تجربه‏ای دلپذیر از بازی باعث فعالیت طولانی‏تر و بازگشت دوباره برای ادامه‏ی بازی شود.

خلاصه‌ی آن: این بازی نکات آموزنده مثبتی دارد اما در عین حال شاهد تبلیغات اختیاری و پرداخت درون برنامه‏ای خواهیم بود. این بازی به دلیل گیم پلی جذاب و تجربه‏ای دلپذیر از بازی باعث فعالیت طولانی‏تر و بازگشت دوباره برای ادامه‏ی بازی شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

باتوجه ‌به روحیه کسب و کاری در این بازی، در مورد شغل مورد علاقه و یا اهداف و ایده‌های درآمدزای فرزندتان با او صحبت کنید. به چه حرفه‌ای علاقه دارد؟

از او بخواهید تصورات خود را روی یک کاغذ پیاده کند و او را همراهی کنید.

می‌توانید بازی‌هایی که قوه خلاقیت او را افزایش می‌دهد مثل خمیر بازی یا لگو تهیه کنید و با کمک یکدیگر ساختمان ها یا هر آنچه در ذهن دارد را پیاده‌سازی کنید.

یکی از راه‌های بدست آوردن الماس، جمع آوری لبخند رضایت مشتری است و هرچه بازیکن وسایل بازی بیشتری تولید کند تعداد مشتری‌های خود را افزایش می‌دهد. رضایت مشتری‌ها به شکل یک آدمک خوشحال بالای سر آن ها نمایش داده می‌شود که این می‌تواند حس مشتری مداری را در مخاطب ایجاد کند. خوشحال کردن دیگران یک خصوصیت فوق‌العاده است، اما اطمینان حاصل کنید که فرزندتان می‌داند تنها راه رضایت از خود، خشنود کردن دیگران نیست.

از او سؤال کنید به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل برای موفقیت در این پارک چیست؟

آیا فکر می‌کند خرید سکه و سنگ‌های قیمتی باعث موفقیت می‌شود؟

به این مورد اشاره کنید که پیشرفتی ارزشمند است که با تلاش خودش به دست بیاید نه از طریق شانس.

و در نهایت در مورد زمان مناسب و منطقی برای پرداختن به بازی‌های دیجیتال نیز با فرزندتان صحبت کنید.

خلاصه‌ی آن:

می‌توانید بازی‌هایی که قوه خلاقیت او را افزایش می‌دهد مثل خمیر بازی یا لگو تهیه کنید. از او سؤال کنید به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل برای موفقیت در این پارک چیست؟ به این مورد اشاره کنید که پیشرفتی ارزشمند است که با تلاش خودش به دست بیاید نه از طریق شانس.

ماجرای بازی

پارک شگفت‌انگیز یک بازی در سبک شبیه سازی می‏باشد که بازیکن در نقش مدیر شهربازی، باید با ساخت مکان‌های تفریحی و ارتقای مناسبشان، بازدیدکنندگان متعددی را جذب کند.

این بازی بر اساس انیمیشن Wonder Park در سال 2019 ساخته شده است و همچنین دارای شخصیت‌های حیوانی است که می‌توانند فعالیت‌هایی مانند خوابیدن یا قدم زدن در محوطه انجام دهند.

هر چه بازیکن تعداد بازدیدکنندگان پارک را افزایش دهد میزان xp بیشتری بدست می‌آورد و کم‌کم با افزایش Xp می‌تواند سطح خود را نیز افزایش داده و دسترسی به بخش‌ها و پایگاه‌های جدیدتری پیدا کند.

بازیکن باید سکه‌هایی را در مأموریت‌ها بدست آورد. مأموریت‌هایی مثل ساختن پایگاه‌هایی که اقلام تولید می‌کنند یا وسایل شهربازی که موجب لبخند رضایت بازدیدکنندگان می‌شود. هنگامی که لبخند-متر بازدیدکنندگان به یک نقطه مشخص برسد، الماس‌هایی را جایزه می‌دهد که می‌تواند برای سرعت بخشیدن به برخی از فعالیت‌های زمان بندی شده استفاده شود.

 بازیکن باید با مدیریت خود محصولاتی را که در انبار (به شکل کیف در بالای صفحه نمایان است و ظرفیت محدودی دارد که در سطوح مختلف ظرفیت آن بیشتر می‌شود) وجود دارد، داخل فروشگاه بازی به فروش برساند. هر بخش، توسط کاراکترهای مختلفی هدایت می‌شود. برای مثال بخش سیرک شهربازی توسط یک میمون مدیریت می‌شود و بازیکن می‌تواند از هرکدام از این شخصیت‌ها برای تولید اقلام یا افزایش رضایت مشتری و کارهای دیگر کمک بگیرد.

هر فعالیت یا کاری که در بازی انجام می‌شود زمان مشخصی دارد. بازیکنان یا می‌توانند منتظر بمانند تا این زمان‌ها به طور طبیعی منقضی شوند، یا الماس صرف کنند تا فوراً بدون تلف شدن وقت کار تمام شود.

این بازی رایگان می‌باشد، اما فرصت‌های زیادی برای بازیکنان دارد تا پول واقعی خرج کنند. روند کند بازی و پیشنهادهای ویژه‌ای که به هنگام ورود بازیکن نمایان می‌شود بازیکن را تشویق به خرج کردن پول واقعی می‌کند.

جزئیات اثر

 سیستم عامل(ها): anroid،ios

نام ناشر: Pixowl Inc

نام توسعه دهنده: PIXOWL INC

نیاز به اینترنت: بازی آنلاین می‌باشد.

امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نشان‌ها: نشان سلامت دارد.

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : مطهره پومحمدی

۶ بهمن ۱۴۰۰

مناسب سن 7 +

من عاشق این فیلم هستم من زبان اصلی این فیلم رو هم دیدم و ازش خیلی خوشم میاد من اسمم مطهره پورمحمدی هست و 10 سالمه

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد شهربازی شگفت انگیز؛ سواری جادویی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!