• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی سیاره باغ وحش (Planet Zoo)

author-img

توسط : احسان دهشیری ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

288 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

باغ‌وحش خود را مدیریت کنید. انواع مختلفی از حیوانات با انواع متنوعی از چالش‌ها پیشروی بازیکن است که خلاقیت او در حل مسائل را افزایش می‌دهد.

ژانر : استراتژی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی Planet Zoo یک بازی شبیه‌ساز برای ویندوز است که بازیکنان باید به مدیریت و نگهداری از یک باغ‌وحش بپردازند. بازیکن باید از حیوانات باغ‌وحش مراقبت و نیازهای آنان را برطرف کند. در کنار آن راضی نگه‌داشتن مشتریان و کارکنان نیز از دیگر اهداف بازی است. مدیریت و قراردادن نادرست و نا به‌جای حیوانات در کنار یکدیگر حوادثی را به دنبال خواهد داشت. امکان حمله حیوانات وحشی به دیگر حیوانات وجود دارد. خونریزی به مقدار کم از حیوانات کشته شده دیده می‌شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در موردنیازهای حیوانات برای زندگی صحبت کنید. از کودک بپرسید که اگر حیوانات نمی‌مردند، بازی مسئولیت‌پذیری خاصی داشت؟

با فرزندانتان درباره مسائل حفاظت از محیط زیست و حیات وحش صحبت کنید. شما می‌توانید از بازی به عنوان یک فرصت برای آگاهی‌رسانی و آموزش استفاده کنید. برای مثال، شما می‌توانید به آن‌ها بگویید که چرا برخی از حیوانات در خطر انقراض هستند و چه کارهایی می‌توان برای حمایت از آن‌ها انجام داد.

با فرزندانتان درباره تفاوت بین بازی و واقعیت صحبت کنید. شما می‌توانید به آن‌ها توضیح دهید که بازی یک شبیه‌سازی است و همه چیز در آن دقیقاً مانند دنیای واقعی نیست. برای مثال، شما می‌توانید به آن‌ها بگویید که حیوانات در بازی هوشمند و خوشحال هستند، اما در باغ وحش‌های واقعی ممکن است از زندگی در محدوده رنج ببرند یا رفتارهای غیرطبیعی داشته باشند.

ماجرای بازی

بازی Planet Zoo یک بازی شبیه‌ساز است که مدیریت یک باغ‌وحش را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. بازیکن باید با خلاقیت خود باغ وحشی را ساخته و با پرورش و نگهداری حیوانات متنوع، افراد زیادی را به سمت مجموعه جذب کرده و درآمد به دست آورد. هر حیوان نیازها و شرایط منحصربه‌فرد خود را دارد. امکان خریدوفروش حیوانات از دیگر بازیکنان و انجام مأموریت‌ها و چالش‌های مختلف در بازی وجود دارد. تصمیمات بازیکن در اداره باغ‌وحش دارای عواقبی است که بر آینده و وضعیت مجموعه خود تأثیرگذار است.

جزئیات اثر

سیستم عامل (ها): ویندوز نام ناشر: Frontier Developments نام توسعه دهنده: Frontier Developments تاریخ انتشار: بیست و ششم آبان 1398 (17 نوامبر 2019) تاریخ آخرین به‌روزرسانی: هشتم مهر 1400 (30 سپتامبر 2021) نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود امکانات آنلاین: ذخیره‌سازی، اشتراک‌گذاری محتوا، چالش

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد سیاره باغ وحش

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!