• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی سَک‌بوی: یک ماجرای بزرگ (Sackboy: A Big Adventure)

author-img

توسط : احسان دهشیری ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

220 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

نجات دوستان در یک دنیای کارتونی که باید از موانع مختلفی عبور کند و دشمنانی گاها ترسناک را از بین برد. این بازی دارای حالت چندنفره آنلاین و آفلاین است که امکان همکاری و رقابت با دیگر بازیکنان را فراهم می‌کند. این بازی برای کودکان بالای 7 سال مناسب است و دارای محتوای خشونت کم و زبان ساده است.

ژانر : ماجراجویی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی Sackboy یک بازی ماجراجویی و سکو بازی است که شخصیت بازی در راستای نجات دوستان و سرزمین خود باید از مسیرها و موانع مختلفی عبور کند. مبارزات بازی کارتونی است و خبری از خونریزی نمی‌باشد. کمک به یکدیگر و همکاری در بخش چندنفره الزامی است. امکان بازی به‌صورت چندنفره به‌صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. ظاهر عجیب کاراکترهای منفی بازی و تحت تعقیب قرارگرفتن می‌تواند برای کوکان کم سن ترسناک باشد. این بازی دارای حالت همکاری تا چهار نفر است که اعضای خانواده می‌توانند با هم در سطوح مختلف همراه شده و از یکدیگر کمک بگیرند. بازی به افزایش هماهنگی، همدلی و همکاری در خانواده کمک می‌کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در مورد دشمنان در بازی‌های ویدئویی با کودکان صحبت کنید. از آن‌ها بپرسید شخصیت اصلی بازی به چه روش‌هایی می‌تواند علیه دشمنان عمل کند؟ کمک و همکاری چقدر در پیشبرد بازی مؤثر است؟

در مورد شخصی‌سازی کاراکتر بازی با کودک صحبت کنید. چه لباس و استایلی را برای شخصیت خود انتخاب می‌کند؟دلیلش برای انتخاب این مدل شخصیت پردازی چیست؟

ماجرای بازی

بازی Sackboy یک بازی ماجراجویی است که شخصیت اصلی بازی به نام Sackboy سعی دارد دنیای خود و دوستانش را نجات دهد. سرزمین آن‌ها توسط یک کاراکتر خبیث گرفته شده است. همچنین دوستانش را نیز نجات دهد. در این راستا او باید از موانع و مسیرهای مختلفی عبور کرده و شخصیت‌های بد بازی را نیز از بین ببرد.

جزئیات اثر

سیستم عامل (ها): ویندوز، اکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5

نام ناشر: Sony Interactive Entertainment

نام توسعه‌دهنده: Sumo Digital, Xdev Software GmbH

تاریخ انتشار: پنجم آبان 1401  (27 اکتبر 2022)

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: دهم فروردین 1402 (30 مارس 2023)

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود

امکانات آنلاین: چالش، ذخیره‌سازی، چندنفره بازی کردن، تشکیل گروه، تماشای بازی دیگران

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: دارد

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد سَک‌بوی: یک ماجرای بزرگ

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!