• امروز : 7 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی سوپر انیمال رویال (Super Animal Royale)

author-img

توسط : علیرضا نقوی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1382 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این یک بتل‌رویال میان حیوانات است! هر بازیکن در نقش یک حیوان در فضای دوبعدی و فانتزی بازی ظاهر می‌شود. بازیکنان سعی دارند با جمع‌آوری سلاح‌های مختلف و مبارزه با بازیکنان دیگر، آنها را شکست دهند و به‌عنوان تنها بازمانده برنده‌ی بازی شوند. تمام المان‌های بازی کاملا کارتونی طراحی شده‌اند حتی اسلحه‌های گرم. بازی فضای بامزه‌ای دارد. این بازی رایگان ناهنجاری یا خشونت چندانی ندارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای بچه‌های کم‌سن‌وسال باشد.

ژانر : اکشن

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فضای بازی بسیار فانتزی و کارتونی طراحی شده و خشونت چندانی ندارد. همچنین به دلیل نداشتن ناهنجاری اجتماعی می‌تواند برای بچه‌های کوچک‌تر که سبک بتل‌رویال را دوست دارند قابل پیشنهاد و جایگزین خوبی باشد.

باوجوداینکه بازی به‌خودی‌خود ناهنجاری ندارد اما بدلیل ارتباط بازیکن با دیگران باید نسبت به چگونگی ارتباط فرزندمان با غریبه‌ها باشد. همچنین قابل‌ذکر است که فرزندمان می‌تواند از طریق بازی با افراد غریبه به‌صورت صوتی صحبت کند و با آنان دوست شود. بهتر است هنگام بازی فرزندمان حضور داشته باشیم و اگر برایتان مقدور نیست که همیشه کنار فرزندتان باشید، پیشنهاد ما این است که کاری کنید فرزندتان کنار شما بازی کند. به‌عنوان‌مثال می‌تواند وسیله بازی‌اش را در حال قرار دهید تا در کنار کارهایتان به تجارب فرزندتان در بازی توجه کنید.

خلاصه‌ی آن: بازی به‌خودی‌خود ناهنجاری ندارد؛ اما به دلیل ارتباط بازیکن با دیگران باید نسبت به چگونگی ارتباط فرزندمان با غریبه‌ها باشد. همچنین قابل‌ذکر است که فرزندمان می‌تواند از طریق بازی با افراد غریبه به‌صورت صوتی صحبت کند و با آنان دوست شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

دوستان فرزندتان در این بازی چه کسانی هستند؟ از فرزندتان سوال کنید آیا دوستانش خوب هستند و با او خوب رفتار می‌کنند؟

فرزندتان به خرید لباس‌ها و موارد تزئینی بازی چقدر علاقه دارد؟ این موارد تاثیری در روند بازی دارند یا فقط برای تجمل و خودنمایی هستند؟

هیجان بازی برای فرزندتان بیش از اندازه است؟ با او در این باره صحبت کنید و نظر خودش را بپرسید. این بازی به فرزندتان چقدر هیجان و اضطراب وارد می‌کند؟

اگر فرزندتان برای مواجه شدن با افراد غریبه به‌صورت مجازی آمادگی ندارد و کم‌سن‌وسال است، می‌توانید با در جریان گذاشتن فرزندتان و توضیح اینکه چرا فعلا نباید با افراد غریبه ارتباط بگیرد، چت صوتی و متنی را از بخش تنظیمات غیرفعال کنید. توجه او را در مورد افشا نکردن اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی جلب کنید.

خلاصه‌ی آن: دوستان فرزندتان در این بازی چه کسانی هستند؟ از فرزندتان سوال کنید آیا دوستانش خوب هستند و با او خوب رفتار می‌کنند؟

ماجرای بازی

این یک بتل‌رویال میان حیوانات است! هر بازیکن در نقش یک حیوان در فضای دوبعدی و فانتزی بازی ظاهر می‌شود. بازیکنان سعی دارند با جمع‌آوری سلاح‌های مختلف و مبارزه با بازیکنان دیگر، آنها را شکست دهند و به‌عنوان تنها بازمانده برنده‌ی بازی شوند. تمام المان‌های بازی کاملا کارتونی طراحی شده‌اند حتی اسلحه‌های گرم. بازی فضای بامزه‌ای دارد به‌عنوان‌مثال یکی از سلاح‌هایی که بازیکن می‌تواند از آن استفاده کند، موز است! بازیکن می‌تواند با پرت‌کردن پوست موز روی زمین حریفش را روی زمین بیاندازد. بازی کاملا آنلاین است و تمام شخصیت‌های بازی توسط یک فرد واقعی کنترل می‌شوند. بازیکنان می‌تواند با یکدیگر ارتباط بگیرند و به‌عنوان یک گروه به بازی بپردازند. بازی دارای حالت مختلفی غیر از بتل‌رویال است که هر چند وقت یکبار حالت‌های جدیدی جایگزین قبلی می‌شوند. به‌عنوان‌مثال یکی از این حالت به این صورت اتفاق می‌افتد که بازیکنان دودسته تقسیم می‌شوند و یک دسته در نقش زامبی قرار می‌گیرند و باید بقیه را آلوده کنند. زامبی‌ها در بازی شکل ترسناکی ندارد و به شکل جوجه‌های سفید هستند؛ اما هجوم آنها و حرکت سریعشان می‌تواند باعث ایجاد هیجان شود.

جزئیات اثر

نام اصلی بازی: Super Animal Royale

نام ترجمه شده: سوپر انیمال رویال

ژانر بازی: اکشن

سیستم عامل(ها): Nintendo Switch،PlayStation 4،Xbox One،Google Stadia،GeForce Now،Microsoft Windows،macOS،Xbox Series X and Series S،PlayStation 5،Macintosh operating systems

نام ناشر: Pixile،Poppy Works

نام توسعه دهنده: Pixile،Modus Games،Poppy Works

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2022-07-28 ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین: گفت‌وگوی صوتی، خرید، ایجاد دوستی، جدول رتبه‌بندی، رویداد، تشکیل گروه، چت متنی، ذخیره‌سازی، چالش، تماشای بازی دیگران، چند نفره بازی کردن

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد سوپر انیمال رویال

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!