• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی هلو کیتی. بازی های آموزشی (Hello Kitty.Educational Games)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

357 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
مجموعه‌ای از بازی‌های سرگرم‌کننده و فعالیت‌های آموزشی در فضایی کارتونی و رنگارنگ که به افزایش  مهارت‌های کودک کمک می‌کند. با قابلیت تغییر زبان و  تبلیغاتی که می‌توان آنها را غیرفعال کرد.

ژانر : تفننی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

آنچه لازم است والدین بدانند: این‌گونه بازی‌ها می‌توانند توانایی‌های گوناگون کودک همچون مهارت‌های شناسایی، جداسازی، محاسبه، حافظه، انتخاب و ترتیب را به کودکان آموزش بدهند.

در این بازی کودک شما با مصرف‌گرایی زیادی روبرو می‌شود که با انجام فعالیت‌ها  و گرفتن امتیاز بیشتر کودک تشویق به خرید وسایل تزیینی مثل لباس، کفش، کلاه و لوازم تزئینی اتاق‌خواب مثل آباژور، گلدان و همچنین اسباب‌بازی و خوراکی‌های متفاوت می‌شود.

بازی دارای تبلیغات قابل‌کنترل است که می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید و یا با خاموش‌کردن اینترنت بازی را بدون تبلیغ ادامه دهید. پاداش‌های روزانه هم که به‌صورت بسته‌های شانس است در اختیار کودکتان قرار می‌گیرد.

بازی‌های دیگری هم در صفحه اصلی معرفی می‌شود که کودک را به کافه‌بازار و پلی‌استور ارجاع می‌دهد و امکان دانلود بازی‌هایی نامتناسب با سنش را فراهم می‌کند.

خلاصه‌ی  آن: در این بازی کودک شما با مصرف‌گرایی زیادی روبرو می‌شود که با انجام فعالیت‌ها  و گرفتن امتیاز بیشتر کودک تشویق به خرید وسایل تزیینی مثل لباس، کفش، کلاه و لوازم تزئینی اتاق‌خواب مثل آباژور، گلدان و همچنین اسباب‌بازی و خوراکی‌های متفاوت می‌شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در بخش‌هایی از بازی کودک اتاق نامرتب کاراکتر را می بیند.

با فرزندتان نظم را تمرین کنید. داشتن نظم و ترتیب در کودکان باعث می‌شود که بتوانند از پس تمیزی و مرتب‌کردن اتاق و وسایل خود تا حدود زیادی بربیایند.

مراقب مقدار استفاده‌ی فرزندتان از نرم‌افزارها در گوشی موبایل باشید.

ماجرای بازی

یک پکیج سرگرمی همراه با فعالیت‌های مختلف و فضایی با رنگ‌بندی‌های بسیار شاد است. در این مجموعه  بازی‌هایی از قبیل پیداکردن آیتم و اشیا درون عکس، تفاوت‌های میان دو عکس، پازل، ماز، مطابقت اشکال با یکدیگر و آشنایی با دیکته برخی کلمات انگلیسی که باعث بیشترشدن مهارت‌های کودک می‌شود قرار داده شده است. با طی‌کردن مراحل و کسب امتیاز بیشتر می‌توان مراحل دیگر را باز کرد و از فروشگاه بازی وسایل تزیینی  اتاق‌خواب و همچنین لباس و کیف و کفش برای کاراکتر بازی خریداری کرد. بازی با قابلیت تغییر زبان و دارای تبلیغات است که می‌توان آنها را غیرفعال کرد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: AppQuiz

نام توسعه‌دهنده:  AppQuiz

تاریخ انتشار: 28 05/1396-19/08/2017

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 02/09/1401-23/11/2022

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: تبلیغ

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هلو کیتی. بازی های آموزشی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!