• امروز : 16 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی سلام همسایه: خاطرات (Hello Neighbor: Diaries)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

397 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 13 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی ترسناک و معمایی است که شما را به خانه همسایه‌تان می‌برد تا راز وحشتناک او را کشف کنید. بازی شامل صحنه‌های ترسناک و خشونت‌آمیز است که ممکن است برای کودکان زیر 15 سال مناسب نباشد. والدین باید با فرزندشان درباره این بازی گفتگو کنند و آنها را آموزش دهند که چگونه از اینترنت به صورت امن استفاده کنند و از حریم خانه دیگران رعایت کنند.

ژانر : ماجراجویی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی شامل صحنه‌های ترسناک و خشونت‌آمیز است که ممکن است برای کودکان زیر 13 سال مناسب نباشد. بازی همچنین ممکن است باعث تحریک کنجکاوی کودکان برای نفوذ به خانه‌های دیگران شود. بازی نیاز به اینترنت دارد و فرزندتان می‌تواند با دیگران در حالت آنلاین ارتباط برقرار کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزندتان بپرسید که چرا این بازی را دوست دارند و چه چیزی در آن برایشان جذاب است.

- به فرزندتان توضیح دهید که بازی فقط یک سرگرمی است و نباید با واقعیت اشتباه گرفته شود. به آنها بگویید که نفوذ به خانه دیگران بدون اجازه آنها یک جرم است و ممکن است باعث آسیب به خود یا دیگران شود.

- به فرزندتان بیاموزید که چگونه از اینترنت به صورت امن استفاده کنند و از اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی خود با دیگران خودداری کنند. به آنها بگویید که اگر با چیزی که در بازی می‌بینند یا می‌شنوند راحت نیستند، می‌توانند با شما صحبت کنند.

- حدود زمانی برای بازی تعیین کنند و آنها را تشویق کنید که فعالیت‌های دیگری هم انجام دهند. به آنها بگویید که بازی نباید باعث کاهش تمرکز، خواب، تحصیل و روابط آنها شود.

ماجرای بازی

داستان بازی در ادامه این سری بازی‌ها است و از جایی شروع می‌شود که نیکی روث از خواب بیدار می‌شود و چیزی را که در پایان بازی Hello Neighbor شکست داده بود را می‌بیند. نیکی یک جعبه از وسایل قدیمی خود را در اتاق خود پیدا می‌کند. او به گذشته خود فکر می‌کند و درباره آنچه که در گذشته اتفاق افتاده بود و خاطرات خوبش با آرون پیترسون، بهترین دوستش، تعجب می‌کند. او عکس‌های قدیمی خود را روی دیوار می‌چسباند. بازی به گذشته می‌رود. گیم پلی بازی در ذهن نیکی اتفاق می‌افتد که خاطرات کودکی خود و آنچه که به بهترین دوستش، آرون پیترسون، افتاده بود را مرور می‌کند. بازی شامل صحنه‌هایی از کتاب‌های Hello Neighbor است.

جزئیات اثر

نام ناشر: tinyBuild

نام توسعه دهنده: Demagic Games

تاریخ انتشار: 31 خرداد 1401 / 21 ژوئن 2022

تاریخ آخرین به روزرسانی: 15 دی 1402 / 5 ژانویه 2023

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

امکانات آنلاین: چند نفره بازی کردن، خرید، تبلیغات، ذخیره‌سازی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: نشان‌هایی که بازی آنها را دریافت کرده است را اینجا بیاورید.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد سلام همسایه: خاطرات

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!