• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی سفر به شارمینیا

author-img

توسط : سمیه سرخوش ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

133 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
یک بازی خلاقانه و تفننی که به کودکان اجازه می‌دهد تا عروسک‌های دلخواه خود را ساخته و در قالب شخصیت‌های عروسکی مراحل ساده و آموزشی بازی را پشت سر بگذارند. این بازی به پرورش خلاقیت و آموزش مفاهیم پایه‌ی شناختی در کودکان کمک می‌کند. نسخه کامل بازی خریدنی و بازی بدون نیاز به اتصال به اینترنت قابل اجراست.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

سفر به شارمینیا یک در سبک تفننی با مراحل آموزشی سرگرم‌کننده است که نسخه کامل آن خریدنی است. این بازی دنیای دیجیتال و دنیای واقعی را ترکیب کرده و محتوایی امن و خلاقانه را در اختیار فرزندتان قرار می‌دهد. فرزندتان می‌تواند با دنبال‌کردن آموزش‌های بازی، در دنیای واقعی به‌تنهایی و بدون نیاز به کمک شما عروسک‌های دلخواه خود را بسازند  و خلاقیت و قوه تخیل خود را به چالش بکشد. عروسک‌هایی که ساخت آنها در این بازی آموزش داده می‌شود متناسب با فرهنگ بومی است و سبب تقویت هویت فرهنگی و بومی در فرزندتان  می‌شود. حل چالش‌های این بازی به رشد مهارت‌های ریاضی، مهارت‌های زندگی و شناختی (دقت، تمرکز، هوش دیداری و شنیداری) در فرزندتان کمک می‌کند. این بازی فاقد تبلیغات و بدون نیاز به اینترنت قابل‌انجام است و شما می‌توانید با خیال راحت، بازی را در اختیار فرزندتان قرار دهید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید با کودکتان راجع به علاقه‌مندی‌های او سوال کنید؛ از او بپرسید که چرا به این بازی علاقه دارند و چه چیزی آن را برای او جذاب می‌کند.

بازی را به دنیای واقعی آورده و با همکاری یکدیگر یک عروسک بسازید. البته به این شرط که فرزندتان رهبر باشد و مراحل ساخت عروسک را (که از بازی یاد گرفته) به شما یاد دهد. در هر مرحله با او صحبت کنید و در مورد کارهایی که برای ساخت عروسک انجام می‌دهد از او بپرسید. این کار نه تنها به شکوفایی استعداد و خلاقیت فرزندتان کمک می‌کند بلکه یک تمرین مؤثر برای تقویت زبان و تعاملات اجتماعی او به شمار می‌رود.

ماجرای بازی

سفر به شارمینیا یک بازی مخصوص خردسالان و کودکان است که نسخه کامل آن خریدنی است. این بازی  تلاش می‌کند تا در قالب بازی‌های کوچک مفاهیمی مانند تشخیص رنگ‌ها، اشکال پایه، مهارت‌های زندگی مثل آشپزی، باغبانی و... را آموزش دهد. در نسخه کامل، مهارت‌های ریاضی و ساخت عروسک آموزش داده می‌شود به‌گونه‌ای که بازیکن به‌تنهایی و بدون کمک‌گرفتن از والدین بتواند عروسک بسازد. بازی بدون نیاز به اینترنت قابل‌انجام است و تبلیغات ندارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android

نام ناشر: گروه هنری مینیا

نام توسعه دهنده: گروه هنری مینیا

تاریخ آخرین به روزرسانی:

 07/09/1402

28 / 11 / 2023

نیاز به اینترنت: ندارد

امکانات آنلاین: خرید

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد سفر به شارمینیا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!