• امروز : 12 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی ساوت پارک: ویرانگرتلفن (South Park: Phone Destoyer)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

127 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 16 +

یک بازی استراتژی و اکشن است که بر اساس سری انیمیشن‌های South Park و حضور کاراکترهای معروف آن ساخته شده است. بازیکن با به‌دست‌آوردن کارت‌های مختلف و تشکیل تیمی از شخصیت‌ها، آماده‌ی مبارزه و حذف رقیب می‌شود. بازی دارای حالت داستانی با مراحل مختلف است که می‌توان آن را به‌صورت تک‌نفره و یا نبرد تک‌به‌تک با دیگر بازیکنان و یا تشکیل گروه پیش برد.

ژانر : استراتژی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی بر اساس سری انیمیشن‌های South Park و حضور کاراکترهای معروف آن ساخته شده و بیش از 10 میلیون بار از پلی‌استور بارگیری شده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

: یک نوع بازی کارتی است که هر کارت ویژگی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد که با رو کردن آن ها شخصیت های جدیدی وارد بازی می شوند.

مبارزات با انواع سلاح گرم و سرد انجام می‌شود که در گیری‌ها با خونریزی، برق‌گرفتگی و... همراه است خشونت بازی کارتونی و فانتزی می‌باشد.

 گفتگوهایی در بازی وجود دارد که بازیکن با خواندن آن‌ها در جریان بازی و گاهی صحبت‌های خنده‌دار و... قرار می‌گیرد که باعث شده این بازی ظاهری کودکانه با درون‌مایه بزرگ‌سالانه را در بر بگیرد.

بسته‌های شانس که حاوی کارت‌های جدید، سکه و آیتم‌های دیگر است در بازی وجود دارد که باعث وابستگی بازیکن به عنصر شانس می‌شود. نیمه برهنگی برخی شخصیت‌ها و استفاده از جادو نیز در بازی دیده می‌شود. امکان استفاده از چت و دادن علامت به‌صورت پیش‌فرض برای بازیکنان فراهم شده است که برخی علامت‌ها نامناسب و دارای ناهنجاری هستند.

مبارزات در مراحل بالاتر و در حالت چندنفره که به صورت آنلاین است دشوارتر شده و بازیکن نیاز به کارت‌های ارتقا یافته و بیشتری را احساس می‌کند که با پرداخت پول راحت‌تر در دسترس قرار می‌گیرند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزندتان بپرسید دلیل مبارزه در این بازی چیست؟ آیا بیرون از بازی هم می‌توان به این شیوه عملکرد؟

می‌توانید نظر فرزندتان را راجع به نقش مهم استراتژی در بازی جویا شوید.

با او همراه شوید و از شیوه‌ی بازی و استفاده از خلاقیتش در استفاده از کارت ها با او گفتگو کنید.

از فرزندتان راجع به افرادی که با آن ها بازی را تجربه می‌کند سؤال کنید و به او نکاتی را در مورد ارتباط با افراد غریبه و چگونگی حفاظت از حریم خصوصی اش گوشزد کنید.

ماجرای بازی

یک نوع بازی کارتی است که هر کارت ویژگی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد. بازیکن با انتخاب و شخصی‌سازی کاراکتر یک کودک وارد بازی شده و در اپیزودهای مختلف باید شخصیت رقیب و دارودسته‌اش را از بین ببرد. با روکردن هر کارت شخصیت جدیدی وارد بازی می‌شوند. بازیکن باتوجه‌به استراتژی مبارزه‌ای که در پیش می‌گیرد می‌تواند از میان کارت‌هایش بهترین را انتخاب کند. با انتخاب هر کارت بخشی از انرژی از دست خواهد رفت و باید صبر کرد تا نیروی خرج شده مجدد بازگردد. گفتگوهایی در بازی وجود دارد که بازیکن با خواندن آن‌ها در جریان بازی و گاهی صحبت‌های خنده‌دار و... قرار می‌گیرد که باعث شده این بازی ظاهری کودکانه با درون‌مایه بزرگ‌سالانه را در بر بگیرد. بازی دارای بیش از ۸۰ کارت مختلف است که بازیکن با جمع‌آوری آن‌ها می‌تواند در جنگ‌های آنلاین و چندنفره به نبرد با دیگر بازیکنان بپردازد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): android-ios

 نام ناشر: Ubisoft Entertainment

 نام توسعه‌دهنده: Ubisoft Entertainment

 تاریخ انتشار: 17/08/1396 مصادف با 08/11/2017

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 28/07/1402 مصادف با 20/10/2023

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، دعوت به عضویت در شبکه های اجتماعی، جدول رتبه بندی، رویداد، تشکیل گروه، گفتگوی متنی، چالش، چندنفره بازی کردن،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ساوت پارک: ویرانگرتلفن

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!