• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی روستای بلوکی ساگو مینی (sago mini village blocks)

author-img

توسط : مریم عظیمی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1750 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی در ژانر تفننی و آموزشی طراحی شده است و در آن بازیکن با تعدادی بلوک باید خانه و ساختمان‌های مختلف بسازد. مهارت تطبیق اشکال و کشف ارتباط بین آنها آموزش داده می‌شود. نسخه‌ی کامل بازی پولی است و تا شش بار امکان بازی رایگان وجود دارد.

ژانر : آموزشی تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی در ژانر تفننی و آموزشی است و بازیکن در آن با بلوک‌های خانه‌سازی، ساختمان و خانه‌های یک روستا را می‌سازد. در بازی نحوه‌ی جای‌گذاری اشکال و درک ارتباط بین آنها تمرین می‌شود. نسخه‌ی کامل بازی پولی است؛ اما تا شش بار می‌شود به‌صورت رایگان بازی کرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با او در مورد اینکه در بازی قرار است برای روستاییان خانه بسازد و باعث راحتی و خوشحالی آنها شود، گفتگو کنید و مطمئن شوید که متوجه هدف خوب بازی شده است.

می‌توانید برای او لگو‌ی خانه‌سازی بخرید تا بعد از اتمام نسخه‌ی رایگان بازی، با آن بازی کند.

روی تکه‌های کاغذ یا مقوا قطعات بلوک بازی را با همدیگر بکشید و با چیدن قطعات کنار هم‌بازی کنید و یک تفریح سالم خانوادگی را رقم بزنید. می‌توانید چیزهای بیشتری مانند شخصیت‌های افراد خانواده‌تان و وسایل خانه هم به بازی اضافه کنید.

خلاصه‌ی آن:

روی تکه‌های کاغذ یا مقوا قطعات بلوک بازی را با همدیگر بکشید، با چیدن قطعات کنار هم‌بازی کنید و یک تفریح سالم خانوادگی را رقم بزنید. می‌توانید چیزهای بیشتری مانند شخصیت‌های افراد خانواده‌تان و وسایل خانه هم به بازی اضافه کنید.

ماجرای بازی

این بازی در ژانر تفننی و آموزشی طراحی شده و طراحی ساده، دوبعدی و رنگارنگی دارد. بازیکن مأمور ساختن خانه‌هایی در یک روستای رنگارنگ است. او قطعات مختلف شامل دیوار، پنجره، گیاهان، سقف و... برای ساختن انواع ساختمان‌ها مانند خانه، کتابخانه و... را دارد و باید با چیدن مناسب آنها در کنار یکدیگر، ساختمان‌ها را برای اهالی روستا بسازد. در بازی درک ارتباط بین اشکال و جای‌گذاری مناسب آنها تمرین می‌شود. همچنین ایده‌هایی در مورد خانه‌سازی می‌دهد.

در بازی امکان پرتاب‌کردن موجودات وجود دارد. هنگامی که بازیکن آنها را بلند یا پرتاب می‌کند، گاهی می‌خندند و گاهی ناراحت می‌شوند و الگوی معناداری برای رفتار ندارند. ممکن است این اتفاق برای کودک گیج‌کننده باشد.

 نسخه‌ی کامل بازی پولی است و تا شش بار می‌شود به‌صورت رایگان بازی کرد. دانلود نسخه‌ی پولی و کامل بازی با واردکردن عدد سال تولد توسط بزرگسالان امکان‌‌پذیر خواهد بود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): android, IOS

نام ناشر: sago mini

نام توسعه دهنده: sago mini

تاریخ انتشار: 2022/11/02- 1401/08/11

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 2023/01/22- 1401/11/02

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید درون‌برنامه‌ای

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد روستای بلوکی ساگو مینی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!