• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی رقابت‌های کارت رایدر+ (KartRider Rush+)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

11 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

530 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 0 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی مسابقه ای کارتینگ است. این بازی در سراسر جهان بیش از 300 میلیون بازیکن دارد. بازیکن می تواند با دوستان خود یا به تنهایی در حالت های مختلف بازی کند، شخصیت ها و کارت های معروف را جمع آوری و ارتقا دهد و در رده بندی ها صعود کند.

ژانر : تفننی مسابقه‌ای

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی خشونت چشمگیری ندارد و بازیکنان نمی‌توانند در تصادفات آسیب ببینند.

بازی دارای خریدهای درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند از آنها برای خرید شخصیت‌ها، کارت‌ها، لباس‌ها و دیگر موارد استفاده کنند.

بازی همچنین دارای تبلیغات است که بازیکنان می‌توانند برای دریافت جوایز رایگان آنها را تماشا کنند.

بازی امکان چت و همکاری با سایر بازیکنان را فراهم می‌کند که ممکن است به مسائل حریم خصوصی و امنیت منجر شود. والدین باید نظارت کافی بر فعالیت‌های فرزندان خود در این بازی داشته باشند و آنها را درباره محافظت از خود آگاه کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره آنچه در بازی‌ها می‌بینند و می‌کنند، صحبت کنید. به آنها بگویید که چرا از بازی لذت می‌برید و چه چیزهایی را از آن یاد می‌گیرید.

به فرزندان خود نشان دهید که چگونه می‌توانند بازی را با مسئولیت و تعادل انجام دهند. با آنها توافق کنید که چقدر و چه زمانی می‌توانند بازی کنند، چگونه محافظت از حریم خصوصی و امنیت خود را رعایت کنند، و چگونه از خریدهای درون برنامه‌ای و تبلیغات جلوگیری کنند.

اگر ممکن است، با فرزندان خود بازی کنید یا حداقل به آنها تماشا کنید. این راهی برای برقراری ارتباط و همکاری با آنها است. همچنین به شما کمک می‌کند تا بفهمید که چرا این بازی برای آنها جذاب است.

به فرزندان خود بگویید که بازی‌های ویدئویی فقط یک راه برای سرگرم شدن هستند و نباید جای دیگر فعالیت‌های لذت‌بخش را بگیرند.

ماجرای بازی

بازیکن در این بازی می‌تواند با دوستان خود یا به تنهایی در حالت‌های مختلف بازی کند. همچنین می‌تواند شخصیت‌ها و کارت‌های نمادین را جمع‌آوری و ارتقا دهد و در جدول رده‌بندی صعود کند. این بازی دارای حالت داستان، حالت رده‌بندی، حالت آرکید و حالت زمان سنج است. گیم پلی این بازی بر پایه درفت کردن و استفاده از نیترو برای سرعت بخشیدن برا برنده شدن است.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید، ای او اس

نام ناشر: NEXON Company

نام توسعه دهنده: NEXON Company

تاریخ انتشار: 12 می 2020

تاریخ آخرین به روزرسانی: 8 ژانویه 2021

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

امکانات آنلاین: چند نفره بازی کردن، چالش، تشکیل گروه

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد رقابت‌های کارت رایدر+

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!