• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی راش رویال: دفاع از برج (Rush Royale: Tower Defense TD)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

2 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

219 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی، یک بازی دفاع از برج است که فرزندتان باید با استفاده از قهرمانان و واحدهای مختلف، دشمنان را متوقف کند و با دیگر بازیکنان رقابت کند. این بازی برای افرادی که دوست دارند بازی‌های استراتژیک، چالش‌برانگیز و رقابتی باشند مناسب است. مهمترین نکته ای که والدین باید در استفاده فرزندشان دقت کنند این است که این بازی دارای خشونت فیزیکی و مدل خرید درون بازی است و ممکن است باعث ایجاد وابستگی و مصرفگرایی شود.

ژانر : استراتژی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

باید بدانید که این بازی دارای خشونت فانتزی است به خاطر امکانات آنلاینی همچون تشکیل گروه و گفتگوی متنی با غریبه‌ها برای کودکان زیر 10 سال مناسب نیست. همچنین این بازی دارای مدل خرید درون بازی است و ممکن است باعث ایجاد وابستگی و مصرف‌گرایی شود. نیاز است نظارت داشته باشید که فرزندانتان چقدر وقت و پول صرف این بازی می‌کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

دوستان فرزندتان را در بازی بشناسید و از اون بپرسید با چه کسانی در بازی رقابت و همکاری می‌کند

درمورد زمان و مکان بازی کردن با فرزندتان توافق کنید.

درباره هدف از خرید و خرج کردن پول با فرزندتان گفتگو کنید.

ماجرای بازی

ماجرای بازی به این صورت است که بازیکن به جزیره‌ی Rhandum رفته‌است جایی که پر از جادو، ماجراجویی و خطر است. او باید واحدهای مختلفی را جمع‌آوری کند و یک بسته برای دفاع از پایگاه خود تهیه کند. بازیکن باید با استفاده از توانایی‌های قهرمانان و ادغام واحدهای مشابه، دشمنان را شکست دهد و از دروازه‌های خود محافظت کند. گیم پلی بازی شامل دو حالت اصلی است: حالت تک نفره که بازیکن باید موج‌های متنوعی از هیولاها را متوقف کند و حالت چند نفره که او باید با دیگر بازیکنان رقابت کند و ببیند کی زودتر می‌تواند دشمنان را شکست دهد. مکانیک بازی شامل مدیریت منابع، انتخاب واحدها، ادغام واحدها، فعال کردن توانایی‌ها و ارتقا واحدها است. حالت رقابتی: شما می‌توانید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان در یک میدان نبرد یک به یک یا دو به دو رقابت کنید و ببینید که کی زودتر می‌تواند دشمنان را شکست دهد و دروازه‌های خود را حفظ کند. شما با پیروزی در این حالت، می‌توانید امتیاز و جوایزی را کسب کنید. بازی دارای حالات مختلف است.

حالت همکاری: بازیکن می‌تواند با دوستان یا بازیکنان تصادفی همکاری کند و در مأموریت‌های مختلفی شرکت کند. او باید با همکاری و هماهنگی، دشمنان را متوقف کند و از رئیس‌های قدرتمندی که در پایان هر مأموریت ظاهر می‌شوند، دفاع کند. بازیکن با موفقیت در این حالت، می‌توانید جوایز ویژه‌ای را کسب کنید.

حالت تماشا: بازیکن می‌تواند بازی‌های دیگر بازیکنان را به صورت زنده تماشا کند و از استراتژی‌ها و تکنیک‌های آن‌ها یاد بگیرد. همچنین می‌تواند با دیگر تماشاچیان گفتگوی متنی کند و نظرات خود را درباره بازی بیان کند.

جزئیات اثر

نام ناشر:  UPWAKE.ME

نام توسعه دهنده: MY.GAMES B.V.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹ شمسی یا ۲۰۲۰ میلادی

تاریخ آخرین به روزرسانی:  ۱۴۰۰ شمسی یا ۲۰۲۱ میلادی

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، رویداد، تشکیل گروه، ذخیره سازی، گفتگوی متنی، چالش، اشتراک گذاری محتوا، تماشای بازی دیگران، چند نفره بازی کردن

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد راش رویال: دفاع از برج

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!