• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی دونده ریاضی تون (Toon Math runner )

author-img

توسط : زینب پرورش ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1935 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

فرار در شهر هالووین ها برای نجات جان خود و دوستان گرفتار شده. کاراکتر بازی برای کسب امتیاز بیشتر سکه جمع آوری می کند و در عین حال با حل معماهای ریاضی و پرش از موانع باید از خودش مراقبت  و برای نجات دوستانش تلاش کند.نمایش تبلیغات و خرید درون برنامه ای مشاهده می شود.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

دانلود بیش ار 5 میلیون در گوگل پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی بسیار ساده و تقریبا بدون معیار منفی طراحی شده است. یک دوندگی بدون انتها برای دریافت امتیاز بیشتر و حل معماهای ریاضی است. در صورت آنلاین بودن نمایش تبلیغات و خرید درون برنامه ای وجود دارد اما با خاموش کردن اینترنت دستگاه می توان بازی را در اختیار کودکان قرار داد. از طریق تماشای تبلیغات  احیای مجدد جان و ادامه دادن به مسیر وجود دارد. ممکن است بازی در تقویت سرعت عمل و حل مسائل ریاضی در کودکان موثر باشد. بازی کاراکتر های مختلفی دارد که با طی مراحل قفل آنها باز خواهد شد. داستان بازی به چهار عمل اصلی ریاضی میپردازد و در تنظیمات برنامه این چهار عمل قابل تنظیم و حذف و اضافه هستند. جعبه جایزه مدت دار  وجود دارد و همچنین عملکرد بازیکن از طریق جدول رتبه بندی و رکورد زنی قابل مشاهده است.

خلاصه‌ی آن: داستان بازی به چهار عمل اصلی ریاضی میپردازد و در تنظیمات برنامه این چهار عمل قابل تنظیم و حذف و اضافه هستند. جعبه جایزه شانسی وجود دارد و همچنین عملکرد بازیکن از طریق جدول رتبه بندی و رکورد زنی قابل مشاهده است. خرید درون برنامه ای ونمایش تبلیغات وجود دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می توانید در مورد رشته ورزشی مورد علاقه فرزندتان با او صحبت کنید.

به کدام سبک ورزش علاقه بیش تری دارد؟

دوندگی، ژیمناستیک ویا ورزش های جذاب دیگر را برای فرزندتان توضیح دهید و نظرش را بپرسید.

از او سوال کنید آیا به ریاضی علاقه دارد؟

 دوست دارد برای پیشرفت در ریاضی چه کار کند ؟

آیا بازی کردن را برای این کار مناسب میبیند ؟

 با توجه به پیچیده بودن برخی معماها نسبت به سن بازیکنان ممکن است نتوانند به تمامی سوالات به خوبی پاسخ دهند،در صورت نا امید شدن فرزندتان از باخت های مکرر با او صحبت کنید تا بتواند با سعی و تلاش مجدد به پیروزی برسد.

می توانید بازی ریاضی و بازی های فکری را در دنیای واقعی در دورهمی های خانوادگی و دوستانه امتحان کنید و علاوه بر گذراندن اوغات فراغت، آموزش ضمنی برای فرزند عزیزتان همراه داشته باشید.

خلاصه‌ی آن:

 با توجه به پیچیده بودن برخی معماها نسبت به سن بازیکنان ممکن است نتوانند به تمامی سوالات به خوبی پاسخ دهند،در صورت نا امید شدن فرزندتان از باخت های مکرر با او صحبت کنید تا بتواند با سعی و تلاش مجدد به پیروزی برسد.

ماجرای بازی

 شخصیت اصلی  بازی در حال فرار است؛ در شهر هالوین هاکه دوستانش در آن گیر افتاده اند به دنبال راه فرار و حل کردن معماهای ریاضی برای نجات دوستانش است. بازی کاراکتر های مختلف دارد که با طی مراحل بازیکن می تواند قفل آنها را باز کرده و از طریق شخصیت  جدید به بازی ادامه دهد . در بازی چهار عمل اصلی ریاضی شامل جمع، تفریق، ضرب، تقسیم به طور ضمنی آموزش داده می شودو بازیکن می تواند از طریق تنظیمات برنامه این چهار عمل را حذف یا اضافه کند و با توجه به سن بازیکن می توان عمل ریاضی مورد نظر را برای آموزش تنظیم کرد، مثلا بازیکنان کم سن و سال می توانند فقط عمل جمع را انجام دهند و یا افراد بزرگ تر اعمال پیچیده تر مانند ضرب و تقسیم را امتحان کنند. بازیکن باید بتواند معماهای بیش تری حل کند و در نتیجه امتیاز بیش تری بگیرد تا بتواند دوستانش را نجات دهد . بازی در یک فضای بارانی و با دویدن ممتد کاراکتر شروع می شود. بازیکن باید با کشیدن انگشتش به سمت راست و چپ، بالا یا پایین از موانع عبور کند، بالا و پایین بپرد و جا خالی دهد، در عین حال لازم است سکه ها را جمع آوری کند و معماهای ریاضی را هم حل کند. حل معماها ها به این صورت است که یک مسئله ریاضی به او نشان داده می شود و در ادامه دویدن، چند جواب جلوی او قرار داده می شود، بازیکن باید به سمت جواب درست بدود و از آن عبور کند. اگر جواب درست باشد تیک سبز رنگ دریافت می شود و اگر اشتباه باشد با ضربدر قرمز رنگ جواب درست نشان داده خواهد شد. خرید درون برنامه ای و نمایش تبیلغات وجود دارد. بازیکن می تواند از طریق تماشای تبلیغات جان خود را احیا کرده و به ادامه بازی بپردازد، همچنین می تواند از طریق جدول رتبه بندی و یا رکورد زنی عملکرد خود را مشاهده کند. در قسمتی از بازی جعبه های هدیه مدت دار مشاهده می شود که بعد از گذراندن زمان مشخص، بازیکن می تواند جعبه هدیه خود را باز کرده و به طور رایگان سکه دریافت کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): android ،ios

نام ناشر: MATH GAMES

نام توسعه دهنده: MATH GAMES

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیش تری فعال می شود.

امکانات آنلاین: خرید درون برنامه ای، تماشای تبلیغات، جدول امتیاز بندی، ذخیره سازی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: همراهی والدین دارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دونده ریاضی تون

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!