• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی دهکده آفتابی: بازی مزرعه (Sunrise Village: Farm Game)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

2 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

253 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی شبیه‌سازی کشاورزی و اکتشاف است که شما را به دنیایی مرموز و پر از رازها می‌برد. شما باید به پدربزرگتان کمک کنید، روستایش را بازسازی کنید و راز نقشه‌های سنگی را کشف کنید. بازی ویژگی‌های وابسته کننده دارد باید مراقب زمانی که فرزندتان به بازی اختصاص می‌دهد باشید. همچنین در بازی تبلیغات زیادی وجود دارد و مدام بازیکن را تشویق به پرداخت درون برنامه‌ای می‌کند.

ژانر : تفننی

9 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین باید بدانند که این بازی یک بازی مفید و آموزنده است که می‌تواند به فرزندانتان در تقویت ارزش‌های اجتماعی، محیط‌زیستی و خلاقانه کمک کند. اما روند بازی به گونه‌ای است که فرزندتان به بازی وابسته می‌شود و نیاز است مدام به مزرعه سر بزند و چالش‌هایی که در بازی طراحی شده است را انجام دهد. بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارد و امکان خرید درون‌بازی را فراهم می‌کند. تبلیغات بازی بسیار زیاد است و فرزندتان مدام تشویق می‌شود که با دیدن تبلیغات جایزه کسب کند. والدین عزیز، باید نظارت کنید که فرزندانتان از این امکانات به صورت مسئولانه استفاده کنند و هزینه‌های زیادی نکنند. همچنین باید مراقب باشید که فرزندانتان زمان زیادی را صرف بازی نکنند و به فعالیت‌های دیگری مانند تحصیل، ورزش و ارتباط با خانواده و دوستان نیز اهمیت بدهند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید با فرزندتان درباره این بازی به صورت دوستانه و مشارکتی گفتگو کنید. والدین عزیز می‌توانید از فرزندتان بپرسید که چه چیزهایی را در بازی دوست دارند، چه کارهایی انجام می‌دهند، چه چیزهایی یاد گرفته‌اند و چه احساساتی دارند. به فرزندتان توصیه کنید که از خرید درون‌بازی خودداری کنند و یا اگر می‌خواهند خرید کنند، با شما مشورت نمایند. می‌توانید با فرزندتان درباره زمان مطلوب و محدود برای بازی توافق کنید و آن‌ها را تشویق کنید که برای فعالیت‌های دیگری مانند تحصیل، ورزش و ارتباط با خانواده و دوستان نیز وقت بگذارند.

ماجرای بازی

بازیکن در نقش یک دختر یا پسر قرار می‌گیرد. او یک روز یک نامه از پدربزرگش دریافت می‌کند که از او کمک می‌خواهد. یک دایره سنگی عجیب در دنیای آرام روستا ظاهر شده است. ساختمان‌ها با خارهای تیز پوشانده شده‌اند و همه چیز در مه انباشته شده است. این اتفاقات به نظر مربوط به یک داستان باستانی درباره هنرمندان افسانه‌ای هستند که شش بلور جادویی را برای بهره‌برداری از انرژی عناصر ساخته‌اند. بازیکن به پدربزرگ کمک می‌کند تا روستا را بازسازی کند و رازهای آن را کشف کند. در راه خود با روستاییان آشنا می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا خانه‌ها و کارگاه‌هایشان را تعمیر کنند. از حیوانات مزرعه‌ای بامزه مانند مرغ و گاو مراقبت می‌کند. سبزیجاتی مانند نخود را برداشت می‌کند و کالاهایی مانند کاه، چوب، شن و حتی آب‌نبات تولید می‌کند و در نهایت راز روستا را حل می‌کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): iOS، Android

نام ناشر:  InnoGames GmbH

نام توسعه دهنده:  InnoGames GmbH

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ (۱۶ دسامبر ۲۰۲۳)

تاریخ آخرین به روزرسانی: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ (۱۴ دسامبر ۲۰۲۳)

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغات، چالش، رویداد، ایجاد دوستی، جدول رتبه بندی، تشکیل گروه، ذخیره سازی، گفتگوی متنی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دهکده آفتابی: بازی مزرعه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!