• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی دنیای مهربان: گیاهان سلامتی بخش (Kinder World: Wellbeing Plants)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

121 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی یک بازی موبایلی است که هدف آن ارتقای رفاه روانی و خودمراقبتی باستان است. شما در این بازی می‌توانید گیاهان خانگی مجازی را پرورش دهید و با انجام فعالیت‌های روزانه با خود و احساساتتان در تماس باشید. این بازی دارای محتوای مثبت و مهربانانه است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 4 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

برنده جایزه توسعه‌دهنده بازی استرالیا در سال 2022

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی یک بازی مفید و سالم است که می‌تواند به فرزندانشان کمک کند تا با احساساتشان مواجه شوند و از خودشان مراقبت کنند. دقت کنید که فرزندتان می‌تواند از طریق بازی به شبکه اجتماعی دیسکورد، شبکه محبوب گیمرها متصل شود و دوستانی پیدا کند و با آن‌ها ارتباط بگیرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

این بازی می‌تواند به فرزند شما کمک کند تا:

با خودش صادق باشد و احساساتش را بپذیرد. شما می‌توانید با فرزندتان درباره احساساتی که در بازی داشته است صحبت کنید و از او بپرسید که چه کاری می‌تواند برای مدیریت آن‌ها انجام دهد.

قدردانی از زندگی و لحظات خوب را یاد بگیرد. شما می‌توانید با فرزندتان درباره چیزهایی که از آن‌ها سپاسگزار است گفتگو نمایید و از او بخواهید که هر روز چند چیز را که از آن‌ها خوشحال است بنویسد.

تنفس عمیق را یاد بگیرد و در موقعیت‌های استرس‌زا آرام بماند. شما می‌توانید با فرزندتان درباره اهمیت تنفس صحیح صحبت کنید و از او بخواهید که هر روز چند دقیقه تنفس عمیق انجام دهد.

مهربانی را به خود و دیگران نشان دهد. شما می‌توانید با فرزندتان درباره اثرات مثبت مهربانی گفتگو نمایید و از او بخواهید که هر روز یک کار مهربانانه برای خود یا دیگران انجام دهد.

ماجرای بازی

وارد جهانی به نام Woodlands می‌شوید که در آن مهربانی باعث گردش جهان می‌شود. در این جهان، شما می‌توانید با شخصیت‌های دوستانه و جامعه‌ای متشکل از بازیکنان دیگر آشنا شوید و داستان‌های جذابی را کشف کنید.

روند بازی به این شکل است که شما هر روز دو بار به مدت حداکثر دو دقیقه خود و احساساتتان را چک می‌کنید و با نامگذاری احساساتتان، قدرت انتخاب خواهید داشت که چه کاری با آن‌ها بکنید. با انجام این کار، شما مهارت‌هایی برای مدیریت و پاسخ‌گویی به احساساتتان کسب می‌کنید و همچنین گیاهان خانگی مجازی خود را رشد می‌دهید. این گیاهان هر کدام شخصیت و زیبایی خاص خود را دارند و با احساسات شما تغییر می‌کنند. شما می‌توانید از این گیاهان برای تزئین خانه‌های مختلف در Woodlands استفاده کنید و با انجام فعالیت‌های هنری و صنایع دستی، خلاقیت خود را بروز دهید. امکان اتصال و یافتن دوست از طریق شبکه اجتماعی دیسکورد در این بازی وجود دارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید، آی او اس

نام ناشر:  Kinder World

نام توسعه دهنده: Kinder World

تاریخ انتشار: 2022  -1401

نکات برجسته بازی: برنده جایزه توسعه‌دهنده بازی استرالیا در سال 2022

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

امکانات آنلاین: اشتراک گذاری محتوا، خرید

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دنیای مهربان: گیاهان سلامتی بخش

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!