• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی دنیای رنگ آمیزی دیزنی (Disney Coloring World)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2759 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

رنگ‌آمیزی مجموعه‌ای از شخصیت‌های معروف دیزنی با سبک و سیاق کودکانه و قراردادن آن به‌صورت برچسب در آلبوم سه‌بعدی که برای دسترسی به محتوای کامل رنگ‌آمیزی‌ها نیاز به داشتن اشتراک همراه با پرداخت درون‌برنامه است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

دنیای فانتزی انیمیشن‌ها جزء لاینفک دوران کودکی می‌باشند و هرکدام از آنها می‌توانند روی ذهن کودک چنان تأثیر بگذارند که تا بزرگسالی پابرجا بماند.

در بعضی از طرح‌هایی که در اختیار کودک قرار می‌گیرد برخی شخصیت‌های کارتونی پوشش نامناسبی دارند که ممکن است موجب الگوبرداری فرزندتان شود.

برای دسترسی به محتوای جدید و کامل رنگ‌آمیزی‌ها نیاز به داشتن اشتراک است که با پرداخت درون‌برنامه امکان‌پذیر می‌شود.

فرزند شما با بازی کردن، علاقه مند می‌شود محصولات دیگر شرکت دیزنی مانند عروسک، وسایل تزئینی و وسایل شبیه به این را نیز تهیه کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

اگر فرزندتان عاشق محصولات دیزنی است، این بازی عطش او را افزایش می‌دهد بهتر است به سراغ بازی دیگری با محوریت موضوع نقاشی بروید.

با فرزندتان داستان‌های کهن و فاخر ایرانی مثل شاهنامه فردوسی و انیمیشن‌هایی با این مضامین را نیز تماشا کنید تا فرزندتان با قصه‌ها و الگوهای ایرانی نیز آشنا شود.

ماجرای بازی

رنگ‌آمیزی مجموعه‌ای از شخصیت‌های معروف دیزنی که کودک می‌تواند با انتخاب ابزار مناسب نقاشی شخصیت‌های کارتونی را با سبک و سلیقه‌ی خود و یا با استفاده از قلم مخصوص به رنگ اصلی خودشان رنگ‌آمیزی کند و در آخر می‌توان نقاشی را به‌صورت برچسب در آلبوم سه‌بعدی قرارداد و به کشف بازی‌های تعاملی پنهان در این آلبوم پرداخت. برای دسترسی به محتوای جدید و کامل رنگ‌آمیزی‌ها نیاز به داشتن اشتراک است که با پرداخت درون‌برنامه امکان‌پذیر می‌شود.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: Story Toys

نام توسعه‌دهنده:  Story Toys

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 11/01/2023-21/10/1401

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دنیای رنگ آمیزی دیزنی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!