• امروز : 9 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی حلقه های چرخشی: مسابقه گرپل هوک (Swing Loops: Grapple Hook Race)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

12 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

300 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی در ژانر تفننی و اکشن و در سبک ورزش پارکور طراحی شده است که کاراکتر در حال دویدن، پرش از ارتفاع، عبور از موانع و... در یک کلان‌شهر با هزاران آسمان‌خراش است. بازی دارای تبلیغات است که با خاموش بودن اینترنت می‌توان بازی را بدون تبلیغ ادامه داد.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز این بازی در سبک ورزش پارکور طراحی شده است که بازیکن در یک کلان‌شهر با سرعت در حال دویدن است و با پرش از روی آسمان‌خراش‌ها و عبور از موانع و همچنین پرواز به کمک لباس بال‌دار و یا سوارشدن روی اسکیت برد همراه بااحساس رهایی و بدون آسیب‌دیدن در حال جمع‌آوری سکه و الماس است که از آنها برای خرید لباس و وسایل جانبی استفاده می‌کند.

در این بازی فرزندتان بدون احساس شکست و باخت مراحل را طی می‌کند و نوعی احساس رهایی را نیز تجربه می‌کند که ممکن است زمان زیادی را به این بازی اختصاص دهد. اما پرش از مکان‌های بلند، برخورد با موانع و سرعتی بودن بازی ممکن است موجب الگوبرداری از این حرکات توسط فرزندتان شود و برای بازیکنان کم‌سن‌وسال استرس به همراه داشته باشد.

بازی دارای تبلیغاتی است که فرزندتان می‌تواند با تماشای آن‌ها سکه‌ی بیشتری دریافت کند که با خاموش بودن اینترنت می‌توان بازی را بدون تبلیغ ادامه دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در صورت علاقه‌مندی فرزندتان به ورزش مهیج و پرچالش پارکور از او بخواهید انجام این حرکات را بااحتیاط و تمرین و در سالن‌های مختص به این ورزش انجام دهد.

در مورد تبلیغات بازی که دارای هر محتوایی هستند و همچنین اهداف پشت آن‌ها با فرزندتان گفتگو کنید و به او پیشنهاد دهید بازی را به‌صورت آفلاین انجام دهد.

ماجرای بازی

یک بازی در سبک ورزش پارکور که کاراکتر در حال دویدن در یک کلان‌شهر با هزاران آسمان‌خراش است. معلق بودن در هوا، آویزان شدن به‌واسطه‌ی طناب، بالارفتن از دیوارهای بلند، پرش از ارتفاع و عبور از موانع به همراه جمع‌آوری الماس، سکه و کلید طلایی که این مجموعه برای تغییر کاراکتر، تهیه لباس، ابزار، اسکیت برد، لباس بالدار و قایق کاربرد دارد. کاراکتر با برخورد با موانع اسکیت و لباس بال‌دارش را از دست می‌دهد. بازی ماهیت رقابتی دارد که با حضور دیگر دوندگان انگیزه کسب مقام نخست در بازیکن ایجاد می‌شود. بازی دارای مراحل زیادی است که هر مرحله تعدادی زیرمجموعه دارد و برای عبور از هر مرحله نیاز به اتمام زیرمجموعه‌ها است. طراحی بازی به سبک شهری است که بازیکن می‌تواند به چپ و راست رفته و محیط شهر را ببیند در بخشی دیگر بازیکن با ریختن تاس روی بلوک‌ها قدم برمی‌دارد و سکه و ابزار و ... دریافت می‌کند. بازی دارای تبلیغاتی است که می‌توان با تماشای آن‌ها سکه‌ی بیشتری دریافت کرد و برای حذف آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه است با خاموش بودن اینترنت می‌توان بازی را بدون تبلیغ ادامه داد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: SayGames Ltd

نام توسعه‌دهنده: SayGames Ltd

تاریخ انتشار: 13/04/1399- 03/07/2020

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 10/11/1401- 30/01/2023

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: تبلیغ، خرید، جدول امتیاز

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد حلقه های چرخشی: مسابقه گرپل هوک

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!